Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Pályázat a Nemzeti Együttműködés nagytőkési állására

2012.05.10. 21:17 Humperdickk

 

Tisztelt Jelentkező!

A Nemzeti Együttműködés Rendszere számára kiemelten fontos a nemzeti nagytőkésosztály összefogásán és egyesülésén alapuló új, minden eddiginél szélesebb támogatású Új Korrupciós Mechanizmus megteremtése. Bár a Nemzeti Ügyek Kormánya sikert sikerre halmoz külföldön és belföldön egyaránt, így valósággal özönlenek a jó hírek, nem maradhatunk tétlen, mert ellenségünk, az idegen érdekek bűvöletében vergődő nyugati spekulánsréteg sem alszik. Amennyiben tehát részese akar lenni a Haza Felemelkedésében, töltse ki az alábbi kérdőívet, hogy ezáltal a Nemzeti Ügyek Kormánya megismerhesse Önt, és így még az eddigieknél is hatékonyabban képviselhesse az Ön érdekeit a Magyar Nemzeti Konzultáción Alapuló Magyar Nemzeti Együttműködés rögös útján!

Kérem, akarom mondani, kérjük, válaszoljon az alábbi kérdésekre! A kitöltésre tetszőleges idő áll rendelkezésére, de mindenesetre óvnám, akurvaéletbe, óvnánk attól, hogy sokáig teszetoszáskodjon gondolkodjon a válaszokon, a saját jól felfogott érdekében is! Sok sikert!

Ön oligarcha?

  • a) Á, nem dehogy, ki se tudom ejteni!
  • b) Egészen tavalyig az voltam, de szerencsére kikezelték a Kútvölgyiben.
  • c) Nem értek az egzotikus virágokhoz.

Ön nagytőkés?

  • a) De még mekkora!
  • b) Nincs okom panaszra, de a potemixtől újabban sokat fejlődtem is.
  • c) Az vagyok, de a piaristáknál nevelkedtem.

Ön labanc?

  • a) Dehogy, kuruc vagyok, persze, de még mekkora.
  • b) Valaha az voltam, de mára mélységesen megbántam.
  • c) Teve vagyok! Teve vagyok!

Volt-e már Ön pártelnök?

  • a) Legyek?
  • b) Nem, nem, soha!
  • c) Eszembe se jutna, és szerintem is vissza Trianont!

Volt Ön már miniszterelnök?

  • a) Nem, mert számomra csak egy miniszterelnök létezik.
  • b) Nem, mert számomra is csak egy miniszterelnök létezik, és az nem Gyurcsány Ferenc.
  • c) Nem, mert számomra is csak egy miniszterelnök létezik, és az Orbán Viktor.

Volt Ön már párt gazdasági igazgatója?

  • a) Nem tudom, nem emlékszem, Önök szerint voltam?
  • b) A Jóisten is párt gazdasági igazgatójának teremtett.
  • c) Persze, mikor kezdjek?

Ismeri Ön Simicska Lajost?

  • a) Csak látásból, de mondhatom, nagyon fess ember!
  • b) Csak felületesen, mert csak hébe-korba találkozunk elhagyatott helyeken, és mindig úgy siet.
  • c) Igen, Joszip Tot mutatott be neki Kaya Ibrahim lakásszentelőjén.

Mi a véleménye a korrupcióról?

  • a) Persze, nem az a hanyatló nyugat ópiuma?
  • b) Nem tudom, folyton folyton keverem a prostitúcióval.
  • c) Igen: kis mennyiségben gyógyszer, nagy mennyiségben orvosság.

Idegenkedik Ön a kézpénzes megoldásoktól?

  • a) Nem, csak a nokiásdobozoktól.
  • b) Dehogy, én mindig is azt vallottam: a pénznek legyen szaga.
  • c) Nem, mert félek a csekkadótól.

Köszönjük, hogy kitöltötte a tesztet! Tájékoztatjuk, hogy ügyintézőnk hamarosan felkeresi Önt valami sötét, elhagyatott helyen. Addig is javasoljuk, hogy minél többet tartózkodjon ilyen helyeken és tartson magánál nagy mennyiségű készpénzt, ha teheti! (Ha nem teheti, akkor is tartson! Ha nincs, kérjen kölcsön az üzletfeleitől, vagy akárkitől! Ne nekem kelljen már kitalálni ezt is!) (Illetve nekünk, picsábamár.)

Bízunk a közeli találkozás, sikeres együttműködés és a szebb, boldogabb Magyar Jövő reményében!

2 komment

Címkék: nagytőkés oligarcha simicska ner

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr734501087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.11. 07:22:30

nagyon nagy! :)
már az elsőn behaltam

Az Indexnek igaza van, ezt a felszólalását még sokat fogjuk idézni.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.11. 14:04:59

"Volt Ön már párt gazdasági igazgatója?"

- Nem értem a kérdést.

- Mindenkinek alkotmányos joga, hogy ne emlékezzen pontosan, volt-e már párt gazdasági igazgatója.

- Megöltétek az anyámat, apámat, a nővéremet, az apósomat, az anyósomat, a kutyámat, a tengerimalacomat, a képzelt tengerimalacomat, az Úristen irgalmazzon nektek!
süti beállítások módosítása