Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Magyarország győzött

2013.08.07. 01:47 Humperdickk

Hogy is mondjam finoman.

Bloghoz.jpg

_

(Bevezetés)

A 2010-ben uralomra jutott egy ilyen új, egy másik, egy, nos, egy adminisztráció. (A továbbiakban: izé.) Ez a izé a legóvatosabb becslések szerint is kevesebb, mint három év alatt maradéktalanul felszámolta a magyar demokráciát, mindenestül. Tette ezt fokozatos, kiszámított, egyre pofátlanabb arroganciával – kezdve a lézerblokkolótól a családi dohányikerbolton át egészen a falusi fodbalstadionig. Mindeközben nem volt határ, nem volt megállás, nem volt mérték. Nem volt semmi se. Olyannyira nem volt semmi se, hogy ha újra lehetett volna osztani közbeszerzésnek látszó rablógyilkosság igénybevételével a családi klozettokat is, jelenleg valamennyien a markunkba szarnánk.

De nem is ez: mindezek során ez a, hát mit is mondjak, szóval ez az izé csak azért nem fogalmazott meg explicit elvárásokat bizonyos népcsoportok kiirtásáról, mert mondjuk azt helytelennek tartotta volna, vagy akár csak azért is, mert tanult volna a múlt (A. Hitler, J. Sztálin és tettestársai) példájából, hanem pusztán csak az gátolta meg mindebben (tehát hogy alle natűrice kipusztítson egyes társadalmi osztályokat, ahogy vannak, mind egy szálig, örömmel), hogy azt a jelenlegi nemzetközi diplomácia nem tartotta célravezetőnek. Más szóval: aránylag ritkán adnak uniós támogatást, IMF-hitelt, ENSZ-irodát jogászostul, irodástul és rododendronostul érdekvédelemre, nemzetközi kapcsolatokra és gazdaságfejlesztésre annak, aki beleszarik a megkötött nemzetközi szerződésekbe. (Plusz elzárja Ózdon a vizet a negyven fokban. De ne szaladjunk ennyire előre.)

Felháborító, nyilván. Mégis: ez a rendszer működik – akár az ezt megelőző (kádárista), akár a többi (rákosiszta, szálasiszta, hortista és masiniszta, bármilyenista) működött. Nálunk ugyanis minden rendszerben van egy olyan kazán, egy olyan olvasztótégely, egyéb pöcegödör, amibe lesz, mindig lesz, és sohasem fogy ki a fűtőanyag. Ez egy olyan ország, ahol mindig fut, mindig robog a kicsi vonat. Vácra, Szegedre, Auschwitzba: száz vasutat, ezeret. És viszi a sors, meg a lendület. És fűtik a dolgozók, hűségesen.

Ismerkedjünk meg velük: megérdemlik.

(Tárgyalás)

Középkorú, középvezető, de nem közszolga: magánszféra. Ártatlan, kedves fiú, bár azért jól keres: a kocsi, a lakás, a mobil persze céges, de legalább az asszony és a nyaraló privát. A cég viszont állami megrendelésekből él, így a fészbuk, tvitter, de a gmail is csak szordínósan. Nem kizárt, adott alkalommal anyját is letagadná, ha lájkolná, mittomén, a Bajnait.

Nem csoda: asszony gyereket vár, a másodikat. Meg lehet érteni. (Asszonyt is.)

Elvan; talán boldog. De ez nem derül ki. Soha.

***

Idősebb, kevéssel a nyugdíj előtt, tanít néha, egyébként közalkalmazott. Ez utóbbival pénzt keres, de azt már senki sem tudja, mit csinál érte: jön megy, és ahol lehet, ott dohányzik azzal, aki szóba áll vele. Kegyetlen, könyörtelen ellenzéki, szókimondó alak – neki még ezt is szabad: hisz kritikusan viszonyul, továbbá egyébként is ügyesen pozicionálja a véleményét. Nem csoda, hisz rettentő művelt, borzasztó tájékozott és persze kilátástalanul tehetségtelen: párszor volt ugyan neki egy-két tizenöt perce különböző kertévék különböző vidám műveltségi vetélkedőjében, és írogat is valamit, valami ártatlant, álnéven, blogokba, de ennél fontosabb, hogy ismer mindenkit, akit kell. A többiről jelent.

És ez elég: senki se meri kitenni. Túl tájékozott.

***

Büfészak, gyenge angol középfok, közhivatal. Lépcsőről lépcsőre, vidéki, kisvárosi külvárosból a vidéki, nagyváros rózsadombig: lassacskán bejátszotta az egész pályát. Nem csoda, hisz lát rajta: bár focizni nyilván sohasem próbált. Nem is kell, így is félelmetes érzéke van a helyezkedéshez – őneki csak egy Puskás, egy Albert, egy Nyilasi kell, és befejeli a mákostésztát is, a félpályáról. Ezt leszámítva persze érthetetlen, mi tartja még a csapatban: nemrég komolyan felmerült a neve egy büntetőper tizennyolcadik rendű vádlottjaként, de hosszú az az iratanyag, és nehéz a vecsernye. Meg fogja úszni, boldogan.

Ezt is.

***

Egykori kisztitkár, ma már bőven ötvenen túl. Orosztanár, mára fideszes képviselő és állami cégben felsővezető: eddig tipikus. Az már kevésbé, hogy (legális) piramiscégben regional key account delivery (vagy igény szerint további érthetetlen angol szavakkal kifejezhető) minőségében akkor is milliókat keresett, amikor ezek a finance deliveryk elvileg csődbe vitték állítólag mérgezett hiteleikkel az egész világot. Ő persze akkor is csak nevetett: a bónusza akkor sem bánta; a cége Vegasban pihente ki a válságot. A Wall Street zsidajai megmentették a seggét.

Plázába persze nem jár. Az a zsidók biznisze, tudniillik.

Gondolom, boldog.

***

Harmincöt év körüli. Felsővezető: hatezres állami cégnél nagyjából a harmadik, negyedik ember. Mélyen, eltökélten liberális: neki a hatszáz embert érintő csoportos leépítés egyszerűen csak csopi, a harmincöt embert érintő, teljesen értelmetlen kiszervezés racionális és a cég jelen gazdasági helyzetében indokolt lépés, továbbá bocsika. Az értekezletről, ahol a felmentéseket kell átadni, tíz percet késik. (Bocsika, hogyne.)

Balesetet szenvedett testvére rehabilitációja lassan halad, szar a magyar egészségügy. Magánintézménynél persze jobb lenne, de az sokba kerül: havi többszázezerbe. Akár félmillióba is.

Havi másfélmilliót keres, a pótlékokkal.

Boldog.

(Befejezés)

Ózdon állítólag órákig állnak sorba helyes kis kölykök, vödrökkel, vízért, a negyven fokban. Ha megtelik, felcipelik a házhoz, aztán fordulnak, vissza. Napi öt kör simán megvan: az majdnem egy hektoliter víz. Száz liter. Egytized köbméter. Másfél mosás, mosógépen. (Már ha volna.) Két és fél fürdés. Négy mosogatás. Öt fazék leves. Kétezer korty.

Kétezer gyerek kétezer korty vize.

Képzeljük el, ahogyan isznak. De úgy, ahogy a gyerekek isznak, ahogy a gyerekek inni tudnak. Mintha az életük múlna rajta, hogy igyanak. Csak gyerekek tudnak így inni. Ilyen boldogan. Ilyen nagyon.

***

És most képzeljük el, hogy azok a gyerekek cigányok.

200 komment · 2 trackback

Címkék: nemzet együttműködés orbán cigány rendszer víz kánikula ózd ner

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr315448679

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Takaros portára vezet a slag a közkútról a Street View szerint 2013.08.08. 09:43:46

A Google kamerás autója érdekes képeket rögzített Ózdon a Mátyás király utca egyik udvara előtt. A Street View nem barátja a vízlopással a cigányokat vádoló ózdi polgármesternek. A felvétel itt készült. (Via 444.hu)

Trackback: Marék rizsért dolgoztat Orbán spanja Felcsúton? 2013.08.08. 09:41:35

Magának a bevétel 20%-át, míg 225 alkalmazottjának összesen a bevétel 3,5%-át adta. Tipikus magyar vállalkozó. Cége múlt évi bevételének közel 20%-át vette fel osztalékként, míg 225 alkalmazottja összes bérköltségére a bevétel 3,5%-át fordította. Més...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tоpоrtyánzsóti 2013.08.08. 09:00:06

@laci_52: A liberális diktatúrának tartja a hatalmat akkor, ha ő nem részese.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.08.08. 09:04:07

@Humperdickk: 2006-ban nem fizetett senki hogy bérrettegj , ugye?

A vízdíjat fizeted-e?

CSENDES 2013.08.08. 09:05:13

@tоpоrtyánzsóti: Vicceltem, ne legyél már ilyen szűklátokörű.

czjanos 2013.08.08. 09:07:56

@béla a görög: Nem is elrendelte, hanem három nap után kérte, hogy függesszék fel az intézkedést.

Morgan kapitány (törölt) 2013.08.08. 09:11:48

Ha felszámolták volna a demokráciát, akkor hol jelenne meg egy ilyen írás? Szamizdatban?
Amikor blogok százain jelenik meg új írás reggelente, egy ilyen felütés után inkább lapozunk, hátha a többi is ilyen csúsztatás.
.
Az Index főoldal talmi csillogás, aki pedig egyre szélsőségesebb kijelentésekkel igyekszik odakerülni, egyszer majd nagyon csalódottan fogja magát érezni. De legalább megvolt a 3 órás hírnév.

Pop40 2013.08.08. 09:18:52

@tobeor:

"Orbán kényszeresen gyilkosnak akarja beállítani Bajnait, aki hol cigányokat öl, hogy baromfitenyésztőket, holnap a hőgutás eseteket is ráfogja majd. "

Igen, jó nagy marhák a fidesz piárosai. Hogy mindenféle hajdúbétezéssel sározzák Bajnait, abban még akár lehet találni logikát. (Valóságtartalmat azt nem, Bajnai ezerszer megcáfolta.) De némi logika van benne: Gazdasági körökben mozog, olyan nyelven beszél, amit az egyszeri sudribunkó fideszes tolmáccsal sem fogna fel, valahogy olyan fura. Nosza, húzzuk rá, hogy machinált valami céges bulit, arra mindig vevő a törzstábor.
Ezt idáig még értem is.

Na de hogy mindenáron gyilkosozni akarják, ez nem csak röhejes, de már kontraproduktív is - ránézve Bajnai kisdobos arcberendezésére, egészen hülye, elvakult narancszombinak kell lenni, hogy valaki elhiggye, hogy Bajnai cigányokat gyilkoltat üres óráiban. A többség számára (még a hót bizonytalanok számára is, akik lesz-rják a politikát) meg szimplán röhejes ez a fosszagú erőlködés.
Mindegy, csinálják csak, annál nagyobbat buknak jövőre. :)

Amúgy marha jó az a kép a poszt elején. :))
A poszt pedig találó, nem csoda, hogy az ilyen majmoknak, mint pl ez a biomassza :@imres: kicsapta az ingerküszöbét. :)

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.08. 09:25:32

Egy újabb libsibolsi poszt.
A fene enné már meg a pofátokat, hogy legyen más dolgotok is!

Null Problemo 2013.08.08. 09:27:07

@DFK: emész ám te a tudodhova. 2006... Nem tudhatom, hogy te akkor a terkodobalo naci futballhiganok, a tankinditgato jobbikos szemetladak, avgy az allnaiv, felhulye narancsdroidok kozott csapoltal az Astorianal, de remelem, megkaptad a magadet. Egyforman megerdemeltetek.
A zsaruk akkor csak azt vagtak kupan, aki kereste a bajt.asd Revesz Martiriusz.
Az, hogy a sok vadmarha lmp-s nem bir kettoig szamolni, nem latja, hany rendort juttattak korhazba a bekesen tunteto anyokak, az trafedia. De ettol az meg egy szervezett rihadek puccs volt, bazmeg.
Es akkor meg finom voltam. Viktorka dobott oda titeket. Megvannak a bizonyitekok.
Meg 2013-ra se vilagos? Szerencsetlen.

szonár 2013.08.08. 09:30:12

Még egy hülye blog.

Még egy indok arra, hogy ne váltsuk le ezeket. Mert bármilyen faszságot is csinálnak, a libsik egyből überelik valami még marhább ötlettel, bejegyzéssel, vagy megjegyzéssel.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2013.08.08. 09:35:34

@Null Problemo: Remélem lerúgja a vesédet egyszer egy cigánybanda :D Aztán jól szétkúrják az anyádat.

Pipas 2013.08.08. 09:37:18

@Pop40: "ránézve Bajnai kisdobos arcberendezésére, egészen hülye, elvakult narancszombinak kell lenni, hogy valaki elhiggye"

Nem is tudom miért nem kérnek fel téged igazságügyi szakértőnek. Arcról megmondod, hogy ki a bűnös és ki az ártatlan, ez azért igen hasznos lehet. :)

Valandil 2013.08.08. 09:44:18

A belpesti zsidóknak bassza a csőrét 2010. Meg lassan 2014 is.

Sexual Harassment Panda 2013.08.08. 09:49:32

"A demokrácia felszámolása talán erős kifejezés, túlzásnak hat, de direkt sokkolni akartam vele. Sikerült"

A jó kurva anyádat.
Ezért fogok a jobbikra szavazni inkább, majd akkor megtudod, te szar, hogy miyen az amikor nincs demokrácia.

Pop40 2013.08.08. 09:50:50

@Pipas:

"Arcról megmondod, hogy ki a bűnös és ki az ártatlan"

Ártatlan? Osztán' mégis miben?:DD Felmerült tán bármiféle vád, aminek bármilyen szempontból is van bármilyen minimális alapja? :D

Egy félkegyelmű szóvivő jó pontot akart szerezni a gazdinál, kb ennyi a kiindulópont.

Ezzel az erővel én azt mondom, hogy te szervezted meg a cigánygyilkosságokat. Nosza, védekezz. Nem tudni, bűnös vagy, vagy ártatlan, azt majd a vizsgálat eldönti, de a vád felmerült, úgyhogy tisztáznod kell magad.

LallyPop 2013.08.08. 09:51:53

Ez a libsi vergődés számomra a kéjmámor netovábbja....:)

Hajrá belvárosi értelmiség!

Pop40 2013.08.08. 09:53:33

@Kara kán: @szonár: @Valandil:

Ezt a fenomenális érvtechnikát tanítják valahol jobbereknek (illetve magukat annak érző féleszűeknek) vagy eleve veletek született képesség??:)

Pop40 2013.08.08. 09:58:34

@Sexual Harassment Panda:

"Ezért fogok a jobbikra szavazni inkább, majd akkor megtudod, te szar, hogy miyen az amikor nincs demokrácia."

Ebben csak az lesz majd a vicces, hogy te is ugyanúgy megtudod, mint ő.:)
Remélhetőleg majd úgy, hogy jól a töködre lépnek, aztán utána rinyálhatsz, hogy téged miféle sérelem ért.:)

Bár érdekes, ilyenkor nem szükséges a demokrácia, de gondolom 2006-ban 2 kocsi meg székház felgyújtása között habzó szájjal követelted azt.

Sexual Harassment Panda 2013.08.08. 10:09:49

@Pop40:
Kurvára kontraproduktív, hogy egy ilyen vadbarom fröcsög, hogy mennyire leépítik a demokráciát,és nincs szólásszabadság.(persze indexem jelenik meg, főműsoridőben, derettenetes a diktatúra)
Éspersze később még le is írja hogy vicc volt, csak a hatás kedvéért tette.
A fidesznek kurvára nem árt a nagy műsor, sem idehaza, sem az ep-ben.Ugyanakkora a támogatottsága mint volt.

Természetesen a jobbik csak vicc volt, de -bár sosem jutott volna eszembe-
már csakazért is a fideszre fogok szavazni.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:11:53

@enpera: nem érdemled meg, de válaszolok: fizettek, volt állásom, aminek semi köze nem volt a politikához. És nem is blogoltam. Nem volt rá okom.

Vízdíjat nem fizetem. Fúrt kutam van, a legközelebbi vezetékes vízzel bekötött ház másfél kilométernyire van innen. És azért lakom itt, mert erre volt pénzem: nekem nem politikus az apukám.

Tényleg, te most szopni jársz ide, muki?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:12:46

@Sexual Harassment Panda: az indexes mióta közszolgálat? Tényleg, közgépes bannert mikor láttál rajta utoljára?

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.08.08. 10:15:49

Ismét egy fostalicska, hazug liberál cikk. Jó ezt olvasni. Azt jelenti, hogy jól mennek a dolgok itthon. Minél többet ajvékoltok, annál jobban nő a jobboldal szavazótábora.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:20:56

@Sandokohn - a maláj jiddis: már megint az a fránya "ajvékolás". Cigány vagyok, nem zsidó. Ne keverd össze a fajokat, baszki, szarba jössz a legközelebbi transzportnál, ha még ezt se tudod, kit melyik vagonba kell irányítani. Csak a te érdekedben okítalak, tényleg, meg ne sértődj! :)))

Pop40 2013.08.08. 10:22:39

@Sexual Harassment Panda:

"Kurvára kontraproduktív, hogy egy ilyen vadbarom fröcsög, hogy mennyire leépítik a demokráciát,és nincs szólásszabadság."

1, Hol írta a posztoló, hogy nincs szólásszabadság?
Idézd már be légyszi, mert én nem találom.
2, Gondolom nálad a demokrácia az olyan, hogy vagy van (és akkor 100%-os) vagy nincs, és totális a diktatúra, a kettő között semmi átmenet nincs.

Akkor játszunk el a gondolattal, hogy Gyurcsány kinevezi mondjuk Szekeres Imrét közt elnöknek, Burány Sándort legfőbb ügyésznek, valamelyik szoci fejes feleségét a bíróság élére, egy másik szoci fejest meg a Médiahatóság élére. Ez a Médiahatóság azért vegzálná folyamatosan az egyetlen jobber rádiót, mert pl nem számozta be a pályázata hátlapjait.
Közben Gyurcsány lenyúlta volna a manyupot, visszamenőlegesen törvénykezne, és komplett iparágakat kiosztana a haveroknak, ha nem törvényes, hát írna rá törvényt.
Aki pedig nem menne el a jobberek ellen tüntetni közszolgaként, azokat kirúgnák, a szoci bírók pedig elsikálnák a pert.

index.hu/belfold/2013/07/03/a_bizalmasok_kaszaltak_a_politikai_ugyeket/

Mindemellett az ellenzéknek úgy általában is tanácsosabb lenne befogni a pofáját, nehogy pl így járjon:

www.ujasz.hu/itthon/5343-biralta-a-ideszest-kidobtak-a-hazi-orvost

Gondolom, ha mindezt Gyurcsány teszi, szintén boldog mosollyal tapsikolnál, és leoltanád a felháborodott "jobbereket", hogy kuss, itt most a legtökéletesebb demokrácia van.

"már csakazért is a fideszre fogok szavazni."

Helyes, az a te szinted. :)

Sexual Harassment Panda 2013.08.08. 10:23:31

@Humperdickk: szerinted melyik a legolvasottabb netes portál?
Le vgy tiltva??
Valakit is rdekel mekkora baromságokat írnak az indexen??
Te, és ti vagytok a feelősek azért, hogy ez a vadbarom kormány marad hatalmon!
Be kellene fejezni ezt a szart, hogy leépítik a jogállamot, és nincs demokrácia, mert ezt senki sem hiszi el.El kellene kezdeni kitalálni, hogy mit kell csinálni.És abbahagyni a hisztit.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:24:19

@notib: az alapállításod nem igaz. Szép lenne, de nem igaz. Be van bizonyítva, kurva sok szociológus megmondta már, hogy nem igaz. Innentől a többi kijelentéseddel nem tudok foglalkozni. Ne haragudj.

calvez 2013.08.08. 10:30:40

(…) azon a feltevésen alapul, hogy a rabul ejtő újraelosztás által létrehozott társadalmi csoportstruktúra azzal a képességgel ruház fel minden egyes csoportot, hogy megakadályozza elosztási részesedésének veszteségét, illetve visszaszerezze azt. Az így előálló patthelyzet egyik következménye az elharapózó infláció. A másik, ezzel összefüggő következmény az állam panasza, hogy a társadalom kormányozhatatlanná válik, nem akar „adni", és visszautasítja az ínséges idők vagy váratlanul bekövetkező megrázkódtatások megkövetelte áldozatokat.
A jórészt az állam saját intézkedései következtében kialkuló társadalmi és politikai környezet végül egyre növekvő különbséget idéz elő a bruttó és nettó újraelosztás között (…). Most már nem az történik, hogy az állam kirabolja Pétert, hogy Pált kifizethesse, hanem mindkettőt egyszerre ki is rabolja és ki is fizeti egyre változatosabb módokon (nagymértékű bruttó újra-elosztás kis és bizonytalan nettó egyenlegért cserébe); ez zavarokat okoz, és szükségképpen csalódást és frusztrációt idéz elő.
Az állam ebben a szakaszban már befejezte átalakulását tizenkilencedik század közepi, reformista csábítóból késő huszadik századi, újraelosztó kulivá, és beleegyezést kereső saját erőfeszítései akaratlan kumulatív hatásának foglyaként beállt a taposómalomba (…). Ha céljai olyanok, amelyek eléréséhez fel kell áldoznia állampolgárai erőforrásait, akkor viselkedésének racionális menete az, hogy maximalizálni fogja döntési hatalmát ezen erőforrások fölött. A kuli hálátlan szerepében azonban minden hatalmát arra használja fel, hogy hatalmon maradjon, és semmi további, szabadon gyakorolható döntési hatalma nem marad. Pont annyira racionális számára, hogy így viselkedjék, mint amilyen racionális a munkás számára, hogy a napi betevő falatot biztosító éhbérért dolgozzon, vagy a tökéletesen versenyszellemű cég számára, hogy a puszta megtérülés szintjén működjön. Egy magasabb szintű racionalitás azonban arra fogja késztetni, hogy felszabadítsa magát a beleegyezésért és a választók kegyeiért folytatott verseny kényszerei alól, kicsit ahhoz hasonlóan, ahogy Marx proletariátusa forradalom segítségével menekül meg a kizsákmányolástól, vagy ahogyan Schumpeter vállalkozói újítások segítségével menekülnek meg a versenytől. Nem azt állítom, hogy az összes demokratikus államnak mindenképpen ide kell jutnia, hanem azt, hogy egyfajta beépített totalitárius hajlamot az állam saját racionalitása jeleként kell tekintenünk.
(Anthony de Jasay: Az állam)

LallyPop 2013.08.08. 10:31:06

@Pop40: Ja csak Gyurcsány nem tehette meg. Mondjuk ezt csak te sajnálod.

LallyPop 2013.08.08. 10:32:36

@Humperdickk: Nem igaz, nem igaz, cocionológus vagyok és nem igaz. Megmondom úgy ahogy van.

Ez valami kurva vicc?

pekmester 2013.08.08. 10:37:08

ezeket a műrettegő blogokat még nem unjátok?

Pop40 2013.08.08. 10:39:32

@Sexual Harassment Panda:

"szerinted melyik a legolvasottabb netes portál?"

Ez szintén megérne egy misét, hogy miért az index a legolvasottabb netes portál, és miért nem pl az mno, pedig a neten bárki olyan híroldalt olvas, amilyet akar, teljesen költség-, és utánajárástól mentesen.

Csak nem a csúnya ballibsi nyavajgásra van a legnagyobb igény, nem a tiszta, erkölcsös jobboldali gondolatokra?:DDD

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:41:49

@maroz: kurvára nem amorf. Demokrácia az, ahol én döntöm el, ki legyen az orbánviktor. Jelenleg ez nem igaz, mert a kampánytörvény, a választási törvény, a szólásszabadság és ezzel kapcsolatban a hiteles tájékozódáshoz való jog sérült. Döglődik. Ha én folyton azt hallom, hogy magyarország jobban teljesít, pedig magyarország nem teljesít jobban, továbbá el vagyok zárva (jó, nem elzárva: "korlátozva vagyok az elérésében", akár a víz Ózdon) az ezzel ellentétes véleményektől, sőt, tényektől, akkor az nem demokrácia. Az népuralom, esetleg, vagy demokrácia abban az értelemben, ahogy mondjuk Athénben szarták le a helótákat (tudom, az egy másik cég volt, de a lényeg ugyanaz), de egy darab ideje már nem azt tekintjük demokráciának, amit már az ókori görögök is. Kocsinak se a Kocsban gyártott, zárt lovas szekeret "alítod". A fogalmak változnak. Sőt, szerintem fejlődnek, de ami jelenleg van, az nem fejlődés. Még nem is fejlövés, pláne nem tarkólövés, de szépen halad azon az úton. Még félúton, talán negyedúton sincs, igaz, de halad rajta, ezt azért ne tagadd el.

Valaki írt itt előbb a "kiüresítésről". Hát, nem tudom. Az olyan, mint kipakolni egy házból a bútorokat, gépeket, minden lófaszt, és bámulhatod a falat. Nem olyan, mint amikor a mosógépet csak apuka kapcsolhatja be, a szekrénybe csak a neki tetsző ruhák állhatnak, de a hűtőszekrény bekapcsolhat magától is, indokolt esetben, meg amíg jól viselkedik, azaz kellő hőmérsékleten tartja magában a szotyolát a felcsútmeccsre. Nem, ez nem egyszerű kiüresítés. Az MMA, az NMMH, meg a többi enszíájesz nem ürességeket okoznak. Nagyon is tartalommal telítettek. És azzal nem állítod meg őket, ha eltagadod a jelentőségüket.

Pop40 2013.08.08. 10:42:10

@Ándi bácsi:

Nem "nem tehette", hanem "nem tette", nagy különbség.

De nem az a kérdés, hanem az, hogy ha ő teszi meg a fent felsoroltakat, s nem Vitya, akkor is demokratikusnak éreznéd? Nagy büdös francot, mi? Már fél Pestet felgyújtottad volna te, meg a hasonszőrű haverjaitok.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:43:24

@Ándi bácsi: nem vicc: tudomány. Geci dolog, de azzal nem lehet mit csinálni. Kitalálja, hogy kétszer kettő négy, és csak néz reád dölyfösen, hogy most akkor cáfold meg, ha tudod. Én is utálom, arrogáns egy alak. Hogy rohadna meg. De attól még igaza van.

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.08.08. 10:45:31

@Humperdickk: Elnézést kérek, mentségemre szóljon, hogy nem találkoztam még olyan cigánnyal aki írni is tudott volna :-)
A vagonozás egyébként már nem divat, a Toi-Toi illemhelyek mintájára már van hordozható gázkamra és krematórium, mely a logisztikát lényegesen egyszerűbbé teszi :-)))

LallyPop 2013.08.08. 10:50:27

@Pop40: Nagy különbség akkor lenne, ha Gyurcsány megtehette volna. De nem tehette meg. Orbán azt tesz amit akar a magyar nép kifejezett kérésére.

LallyPop 2013.08.08. 10:51:51

@Humperdickk: A cocionológiának egyetlen egzakt szabálya nincs.

Ha lenne neked is lenne munkád. De hát ki mondta hogy ne tanulj?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:53:46

@Sexual Harassment Panda: melyik a legolvasottabb netes portál? Nem tom, a frizbihajdupeterrel.hu/ sarkakatalevesziabugyijat.aspx? Tényleg ez az érved?

Pop40 2013.08.08. 10:55:26

@Ándi bácsi:

1, Ennek egy bő részét Gy is megtehette volna, csak azt nem, amihez kétharmados törvény kell.
2, Horn anno mindegyiket megtehette volna. Érdekes mód ő, meg a csúnya szocik sem tették meg.
3, Valamiért nagyon elsunnyogod a kérdésre a választ: AKKOR IS DEMOKRATIKUSNAK ÉREZNÉD EZEKET, HA GYURCSÁNYÉK CSINÁLJÁK?????????????? (És a kérdés szempontjából teljesen lényegtelen, hogy megtehette volna e. Csak az a kérdés, ha nem a csuti tolvaj csinálja, hanem bárki más, akkor is tapsikolnál e, hogy milyen demokratikus.)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:56:06

@Ándi bácsi: helyesen: "Ha lenne, neked is lenne munkád. De hát ki mondta, hogy ne tanulj?"

Ezek is ilyen egzakt szabályok, helyesírásnak hívják őket. Legközelebb érettségiig ismerni kell őket, maradéktalanul. Érettségid sincs? Miért nem tanultál?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 10:57:21

@Sandokohn - a maláj jiddis: helyesen: "olyan cigánnyal, aki írni is tudott volna."

További sok sikert az éltben.

Nzoltan 2013.08.08. 10:59:45

Valaki vezessem már le, hogy a 'régi' demokrácia mitől különbözik a mostanitól. Már csak azért is, mert értelmes érveket eddig nem olvastam.

A nép szempontjából nem változott semmi. Elmegy majd ikszelni mint ahogy eddig is. Ha nem, azzal nem lehet mit kezdeni, saját döntése.

Nzoltan 2013.08.08. 11:00:31

@Nzoltan: Ja, és a kisember számára a demokrácia ennél soha nem jelentett többet.

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.08. 11:04:26

Google Maps beizzít. Ózd, Mátyás Király utca 38. Street view.
Kis életkép: ott viszi a szomjas cigánygyerek a vizet a kútról. Ja, nem is, hiszen ez egy kék cső, ami betekergőzik az udvarba. Hogy mik vannak.
A többi csak demagóg mellédumálás.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:05:06

@Pop40: azt tényleg nem írtam, hogy nincs szólásszabadság, kösz a megvédést. De azt azért nem nevezném szólásszabadságnak, hogy szólhatsz, de akkor viseld a következményeit. Mint annak a háziorvosnak a második linkedben.

Mindenenesetre kösz a segítséget, mert annál kevés értelmesebben tudok, ha tisztázzuk a fogalmakat. Tehát igen, van szólásszabadság, hogyne volna. Sőt, kivándorlási szabadság is van. Meg éhenhalási szabadság is. Sőt, esetünkben szomjanhalási is. :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:05:57

@Dr. Sün: így van. Szép, fehér férfiak, töltik a ciszternát. Felsőbbrendű faj.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:08:08

@enpera: nem, de tegyük fel. Legközelebb is én fogom?

Prof. Dr. Sün (törölt) 2013.08.08. 11:08:18

@Humperdickk: Veled ellentétben én nem vagyok náci, nem vizslatom a bőrszínt.
Én csak azt látom, hogy szegények ezután lassabban tudnak majd tölteni. Tüntessünk értük! Vagy tudod mit, inkább fizesd ki helyettük azt a vizet.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:10:24

@Ándi bácsi: belvárosi értelmiség? Kisváros, annak is a legszéle, szőlőhegy, fúrt kút, földút, de villany van. Tényleg szopni jársz ide, már látom.

maroz 2013.08.08. 11:12:29

@Humperdickk: "A fogalmak változnak."

De hát pont ezt mondtam én is! Volt eddig az a rohadt béklyó, voltak a fogalmak és azoknak voltak általánosan bevett, közelfogadott jelentései, és ha két (vagy több) ember beszélgetni szeretett volna, akkor pont az tette ezt korlátossá, hogy a használt fogalmak nem voltak tetszőlegesen szabadon alakíthatóak. Na, ebben sikerült nekünk változást elérnünk, ma már nem béklyóz minket a fogalom, legyőztük, ma már bárki használhat bármilyen fogalmat, teljesen mindegy, hogy milyen értelemben használja, sőt, még csak értelem se kell, elég, ha a szövege végére odabiggyeszti, hogy "a fogalmak változnak" és már valid is.

"Sőt, szerintem fejlődnek, de ami jelenleg van, az nem fejlődés."
Így van, ami ma van, az nem fejlődés. Nem Valódi Fejlődés. De volt-e egyáltalán valaha is igazi, Valódi Fejlődés? Vagy ami volt, az mindig is inkább makraméterítő volt? Cslúványolta-e a sámbérk a slepnyőt, horvágy malak tréva? Slúda vagy nem slúda, rík hán a gráma!!!

(Miért kellett ekkora körítés annak, hogy ez a Vincentes Medvegyev egy ekkora faszkalap, én leginkább ezt nem értem. ;))))

Sandokohn - a maláj jiddis 2013.08.08. 11:13:55

@Humperdickk: persze hogy lehetsz. Hiszen voltak nem zsidó kommunisták is, miért ne lehetne valaki cigány náci is? :-)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:17:34

@maroz: :))) Ő csak egy mellékszereplő ebben a történetben. De ettől függetlenül kabbe, amiért kitaláltad. A többit viszont azért ne találd ki, mert nincs pénzem a perköltségekre! :)))

(A többit commitoltam.)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:18:29

@maroz: :))) Ő csak egy mellékszereplő ebben a történetben. De ettől függetlenül kabbe, amiért kitaláltad. A többit viszont azért ne találd ki, mert nincs pénzem a perköltségekre! :)))

(A többit commitoltam.)

maroz 2013.08.08. 11:19:15

@Humperdickk: Vedd figyelembe, már ugye ha a makraméterítő elbírja (magánmeggyőződés: nem bírja el), hogy ez a "belvárosi értelmiség" úgyszintén egy fogalom, és nem csak azt jelenti, hogy az illető a belvárosban lakik és lenne neki valamiféle diplomája, hanem leginkább egy gondolkodásmódot jelöl, amit - saját szomorú tapasztalás - egy vidéki ember is el tud kapni. Ki lehet ugyan belőle gyógyulni, de ez olyan, mint a viccben, tudod, a "hány pszichológus kell egy villanykörte becsavarásához?" kérdéssel nyitóban, tehát hogy a gyógyuláshoz teljesen mindegy, hogy ki és mennyit csavargat, ha nem akarom én magam is, akkor maradok beteg, könyörtelenül.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:20:09

@Humperdickk: leállt a mobilnet, megint. Nem tudom, lehet, beköltözök a belvárosba, a többi libsibolsiközé, hátha ott gyorsabb a net. :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:27:05

@maroz: értem, amit mondasz, de szerintem nem ilyen egyszerű. Én nem péterfiborikoncertre megyek este, hanem kapálni. Hajnali négykor nem jövök valahonnan, mondjuk a zöldpardonból, hanem megyek, permetezni. Ezek azért kellően formálják a világképemet: szerintem pédául a szabórebekizmus menjen a picsába a hülyeségeivel, két hét cseresznyeszedésből lett tíz liter pálinkám, az max harmincezer forint, nettő húsz, abból nem élek meg. Megiszom inkább, rohadjon meg a családi gazdaság, ahol van.

Emiatt joggal érzem, hogy engem nem lehet lebelvárosiértelmiségezni, és ennmk van némi köze egyes földrajzi, fizikai exaktumokhoz is. Mint ahogy leszőkézni sem hagynám magam, bár vannak csintalan szőke tincseim, főleg így, nyáridőn. :)

Pop40 2013.08.08. 11:27:16

@Humperdickk:

Gondolom, ő úgy értette a szólásszabadságot, hogy ha leírsz valamit, nem jön érted éjjel a fekete autó, hogy aztán a család ne lásson többet. Nála ennyi a szólásszabadság kritériuma. Szép is az, mikor valaki csak az é-koreai meg (mondjuk) a svéd demokráciamodellt ismeri, a kettő közti árnyalatokról már fogalma sincs.

Ha úgy vesszük, neten valóban szólásszabadság van, (amíg nem tudnak beazonosítani:DD) Egy kínai típusú cenzúra az EU közepén ugye kicsit macerás lenne.
(Bár már ez az állítás is vitatható, mikor Papcsák meg Lézerdzsoni azzal tölti ráérő idejét, hogy kommentelőket perelget.)

Ha azonban névvel vállalod a véleményed, igencsak ajánlott, hogy ne legyél se közszolga, se kormányzati beszállító, bárki, aki függ a kormánytól, mert ebben a fene nagy demokráciában csúnyán megütheted a bokád.
És nem ám arról van szó, hogy nem nézik jó szemmel, ha valaki közszolgaként habzó szájjal szidja Orbánt - hanem elvárt a kötelező és ájult tisztelet MINDEN iránt, amit Orbánék tesznek, kivétel nélkül.
Birkameneten és Bajnai elleni tüntetésen való részvétel pedig ajánlottan kötelező. ;)

Kivándorlási szabadság nemcsak hogy van, de a pofázók esetében egyenesen kívánatos is. :)))

A vizet pont 40 fokban lekapcsolni meg egyenesen rohadt dolog. (Ettől eltekintve persze a történetben az az anomália benne van, hogy kicsit fals, ha ugyanúgy jut vízhez az, aki rendesen fizeti a díjat, mint az, aki nem, de ez egy másik, bonyolultabb történet.)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:30:39

Na, levették végre a címlapról, elmentek a trollok. Most már nyugodtan beszélhetünk a hüvelygombáról. Vagy a makraméterítőről: nekem mindegy, amelyik gusztustalanabb. :)

Pop40 2013.08.08. 11:34:47

@Humperdickk:

A nicked alapján sokkal régebb óta jársz ide, mint én, de ez nagyon kezdőre valló szöveg volt. :PPP

A "belvárosi értelmiség" jelző nem neked szólt személyesen, hanem a filozófiádnak. Fideszes körökben divat, hogy aki nem ért velük egyet, az vagy "ballibsi", vagy "belpesti bölcsész" (személytől függetlenül ez bárki lehet, Merkelék is simán lehetnek ballibsik.) Sólyommal voltak egyedül bajban, őt nem merték leballibsizni, az ő kritikáját kénytelenek voltak azzal lerendezni, hogy "sértettségében beszél". :DDD

Szóval mesélgethetsz te neki az ásott kutadról, meg a kertedben csiripelő madarakról, akkor is maradsz ballibsi belpesti romkocsmában merengő bölcsész. :DD

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:35:07

@Pop40: igen, bonyolultabb. Mindkettő. De ez csak egy poszt, szórakozásból írja az ember, ne várj tőle sokat. Csak azért pofázok, hogy ne érezzem, mennyire fáj. Segít elviselni, amin nem tudok változtatni. Negyvenezer oldal tűpontos szociológiai tanulmánnyal se. Olvashattad: az csak "cucilógia". Vagy valami ilyesmi. Lényeg, hogy nincs benne a meinkampfukban, így szart sem ér. (Jó, utóbbit visszavonom.)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 11:36:53

@Pop40: előbb maroznak megírtam, miért érzem jogosnak a fúrtkút-példát. Hogy emiatt én miért nem lehetek belvárosi értelmiségi. De a lényegben egyetértünk. (Marozzal is.)

Pop40 2013.08.08. 11:38:52

@Pop40:

elnézést, sztornó, most nézem, ezt a témát már kitárgyaltátok.

maroz 2013.08.08. 11:42:33

@Humperdickk: Még az a szerencse, hogy nem kértél meg arra, hogy javítsam meg a tükrödet, mert él benned a gyanú, hogy esetleg torzít, így maradjunk annyiban, hogy ha neked ez az önreflexió kell, akkor ez kell, és ezt gyártod le magadnak, és akkor mi van? :)

Pop40 2013.08.08. 11:43:53

@Humperdickk:

Emiatt nem kell aggódnod, már nem csak a bölcsész meg a szociológus kegyvesztett. :))
Ugyanúgy szidták a jogászokat, közgazdászokat, stb is, mikor szólni merészeltek, hogy Viktor, mintha nem ez a felsőoktatási koncepció lett volna előzőleg tervbe véve.

Most már csak a stadion a trendi, mindenféle tanulmány neobolsi csökevény. :))

maroz 2013.08.08. 11:45:48

@Pop40: "hanem a filozófiádnak"

Ó, nekünk már olyanunk is van? Wittgenstein, Wittgenstein, mért hagytál el engem?!! ;)

Pop40 2013.08.08. 11:48:03

@maroz:

Hogyne lenne. :)
Árad itten mindenből a libsibolsi fertő bűze, kérem szépen. :)))))))

maroz 2013.08.08. 11:56:45

@Pop40: És azt nevezénk mi filozófiának és látánk, hogy ez jó, és az ötödik napon szólánk, hogy faszomba már ezzel a sok világossággal, mehr már a makraméterítőnket se tudjuk rendesen megbaszni, legyen félhomály, mondánk, és látánk, hogy... látánk, hogy... ó, baszódjék meg, nem látánk rendesen és rálépénk a gereblyére, és látánk csillagokat, end of ötödik nap, ámen!

Pop40 2013.08.08. 11:59:44

@maroz:

Hű, ezt a fejezetet átugrottuk bibliaismeret órán, nálatok valami unortodox verzió foroghatott. :)))
Melyik apostolnak volt ez a szavajárása?:D

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 12:02:19

@maroz: melyik tükröm? Hogy szerintem egy féltehetségű, agresszív, nagypofájú szar vagyok, aki blogokban veri ki a szellemi péniszét ahelyett, hogy... mi is helyett? Szellemi csajozás helyett? Mert hogy vannak nők is ebben a kurva országban?! Hol is?

maroz 2013.08.08. 12:28:25

@Pop40: Apostol??? Így idézzen neked az ember a Teremtés Könyvéből! ;)

@Humperdickk: Valami olyasmiről beszélgettünk, hogy mi is az a "belvárosi értelmiségi" és ennek kapcsán tettem néhány óvatos megjegyzést, utaltam arra, hogy ez nem annyira egy területi alapon osztogatható jelző, mint amennyire te azt szeretnéd hinni, és tettem egy óvatos célzást arra is, hogy ha valakit "belvárosi értelmiséginek" látnak mások, de ez a valaki magát nem véli "belvárosi értelmiséginek" látni, akkor ez az ellentmondás többféleképpen is feloldható, az egyik feloldási módot Pop40 kolléga hozta, mely szerint á, szard le, ilyen címkét úgyis csak a rohatt ellenség aggatna rád (az meg mindig az, akire rámondjuk, én például mostanság éppen fideszes, náci antiszemita vagyok) és csak azért, mert rettegnek a mondanivalódtól, fákknóz, mi lehet az, talán a lethal joke?, ki tudja, szóval a kolléga szerint szard le, amire te láthatóan boldogan rá is bólintasz, és akkor most én kezdjem el forszérozni továbbra is, hogy ebben a "belvárosi értelmiség"-ügyben lehet, hogy inkább a tükröddel van a baj? Szóval valami ilyesmiről beszélgettünk és mintha nem úgy általában a szellemi csajozásról, az agresszióról, a maszturbálási szokásainkról és mindenféle parttalan dolgokról, de hát ha már egyszer a fogalmak tetszőleges alakíthatóságában megegyeztünk, akkor teljesen igazad van, hogy azokhoz egy pont ugyanannyira szabadon kezelhető kontextualizálás illik, szóval nincs valami új zsidóvicced, junó, kezdő antiszemitaként még jól jönne bármi apró kis segítség...

vitéž munkášőr 2013.08.08. 12:28:34

Hölgyeim és Uraim!

OFF, de fontos:

Magáncsőd
Tessék, ötlet a devizahiteleseknek:
"A vonatkozó jogszabály: Az EU szabályozások vagy más néven az Insolvency proceedings 2002, lehetővé teszik az EU állampolgárok számára (kivéve Dániát), hogy ott nyújtsák be magáncsőd kérelmüket, ahol éppen élnek vagy dolgoznak. Vagyis a jog megengedi, hogy pusztán azon okból költözzön valaki, hogy magáncsőd indítványt nyújthasson be. A helyi bíróság vizsgálni fogja, mennyi ideje él itt az illető, van - e munkája stb. Az eljárás utáni rendeletet minden EU országnak el kell fogadnia, vagyis joghatályos az EU országaiban."

Jobban teljesítsetek, költözzetek!
via: Magáncsőd
Tessék, ötlet a devizahiteleseknek:
"A vonatkozó jogszabály: Az EU szabályozások vagy más néven az Insolvency proceedings 2002, lehetővé teszik az EU állampolgárok számára (kivéve Dániát), hogy ott nyújtsák be magáncsőd kérelmüket, ahol éppen élnek vagy dolgoznak. Vagyis a jog megengedi, hogy pusztán azon okból költözzön valaki, hogy magáncsőd indítványt nyújthasson be. A helyi bíróság vizsgálni fogja, mennyi ideje él itt az illető, van - e munkája stb. Az eljárás utáni rendeletet minden EU országnak el kell fogadnia, vagyis joghatályos az EU országaiban."
Jobban teljesítsetek, költözzetek!

via:

www.britishhungarianlegal.co.uk/bankruptcy-hu
www.britishhungarianlegal.co.uk/bankruptcy-hu

sorry,

ON

maroz 2013.08.08. 13:18:26

@Pop40: @Humperdickk: Erről a "belvárosi liberális"-dologról itt ejtettem néhány szót, hátha így jobban átjön, hogy mire is gondoltam:

kakukkfeszek.blog.hu/2013/07/25/alnemzet_egy_alorszagban

Rákász Béla 2013.08.08. 13:36:29

Hát igen! Mindenki magából indul ki!
Mert ez az írás az MSZP-SZDSZ kormányokról, azaz a liberálisokról szól.
És annyi igaz belőle, hogy hatalmas sérelmek érték 3 év alatt a liberális baloldalt.
Nem Magyarország népét, ahogy azt 3 év óta hazudjátok, hanem csak a liberálisokat.
Miért is?
Mert nekünk, a kétharmadnak, elegünk lett abból, hogy a kisebbség uralkodjon a józan gondolkodású nagy többség fölött! Az eddigi koalíciós kormányok csak rontottak az ország helyzetén. Pont azért kapott most egy párt teljes körű felhatalmazást a magyar néptől, hogy ennek a zsarolósdinak véget vessen. Ezért nem mennek az utcára tüntetni a Orbán ellen, ezért vezet még ma is kétharmaddal a FIDESZ.
De hát ez a demokrácia.
Ahhoz, hogy folytathassátok az eddigi politikátokat, ami tönkre tette az országot 1989-re (ugye KISZ titkárok és párt komiszárok) majd 2010-teljesen ki is árulta, meg kellene nyerni egy választást! És erre jól láthatóan már esélyetek sincs.
Nem fog sikerülni, mert amiről te, kedves Humperdickk írsz, az mind igaz, csak igazából rátok, a szoci-liberális „felsőbbrendű értelmiségiekre” jellemző!
Az MSZP-SZDSZ kormányok pontos természetrajzát írtad le.
És mivel már esélyük sincs a győzelemre, marad nektek a köpködés.

Pedig a liberálisoknál még az MSZP is jobb volt, egészen Gyurcsányig! Ő már egy minősíthetetlenül tehetségtelen, ripacskodó erőszakos, diktatórikus politikus! Ugyanis eddig csak ő lövetett az ellene tüntetőkbe. És a végén már annyira elragadta a hatalmi hév (na majd ÉN megmutatom nekik), hogy már az 1956-ot ünneplő tömegbe is belelövetett az Astoriánál! Indokul, utólag, a Deák téren „mű-balhézó” jobbikosokat mutogatták a tv-ben!
Csakhogy az Astoriánál senki nem támadta meg a rendőröket, de még a Madách térnél sem…mi csak haza szerettünk volna menni. A járdán. De rendőrlovak jöttek szembe, meg kardlapok, meg vipera, meg gumilövedékek…futott ki merre látott, akkor már az úttesten is…na persze, hogy azt mutogatták a tévében .
Gyurcsány Ferenc, a liberális média támogatása miatt mindezt büntetlenül megtehette.
Mert ő is egy igazi liberális multikapitalista, akit a baloldal megosztására használtak fel az SZDSZ-esek. Feri még ma is zsarolással próbál visszakerülni a hatalomba, a baloldaliak maradék hitelét is lerombolva ezzel.
Úgyhogy:
Hajrá Feri! Még több plakátot az utcákra! Mert neki az a célja, hogy nélküle ne tudjon bejutni a parlamentbe az mszp…
Pedig ők, Mesterházy miatt be fognak, de a Fletó és „Mini Mee”-je, a Bajna már nem!

Na ezért van az a nagy ordibálás, hazudozás liberáliséknál.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.08. 14:10:35

@maroz: attól, hogy valaki lezsidóz, még kikérhetem magamnak akkor is, ha lélekben tízmillió zsidó jóbarátja vagyok, ugye. És persze, hogy nem a fúrtkúton múlik, de nem akarok lelki közösséget vállalni a belvárosi értelmiséggel. Lehet, hogy szavaznék rájuk, de nem vagyok részük. Teccikérteni. Márminthogy ennek földrajzi, fizikai, homoerotikai, bánom is én, milyen, de véletlenül sem foncsoretikai okai vannak. És szarom le a tükrömet, görbe kibaszottul. Jelenleg olcsó targoncakezelői tanfolyamot keresek, tucc vmit?

maroz 2013.08.08. 16:10:57

@Humperdickk: Mondok egy érdekeset: áll a nép eccerű gyermeke (ezt onnan tudni, hogy ő mondta) és hülyézi izomból azokat, akik örülni mernek a rezsicsökkentésnek. Amikor megkérded, hogy mégis, miért, akkor felmondja a neokon kiskátét, krokodilkönnyeket sír az energiamultik profitjáért, mert ugye egy tökös baloldali, a nép eccerű gyermeke arról ismerszik meg nálunk, hogy profitrátákkal, befektetés-megtérülésekkel és hasonlókkal kel, valamint fekszik. Valójában fogalma sincs az egészről, csak lazán visszamondja azt, amit a "belvárosi liberális" véleményvezérek a szájába adtak.

Vagy a bankellenesség. Egy csomó ember ott áll, hogy viszi a házát a bank. Mit mond erre a nép eccerű, magára baloldaliként gondoló gyermeke? Azt, hogy ha Orbán bankellenes, akkor ő bankpárti lesz, és lófasz a devizahitelesek seggébe, úgy kell nekik, miért vették fel, meg különben is, rohatt nácikok, hiszen látta a tévében egy vágókép erejéig, hogy árpádsávossal tüntettek! Tehát ebben a kérdésben is lazán hozza azt a viselkedést, amit a "belvárosi értelmiség" rá kiosztott.

És akkor ott az a posztom, amit az előbb már ajánlottam. Súlyos, sokszor életveszélyes problémáinkról azért nem tudunk érdemben beszélni, mert azonnal odaesz a fene egy "belvárosi liberálist", aki teljesen fogalmatlanul és tájékozatlanul elkezdi felmondani a liberális-humanista kifestőkönyvet.

És így tovább. Igen, ez a "kérem, itten nincs demokrácia!"-duma is része ennek a "belvárosi liberális"-imidzsnek, és sajnos olyan ez is, mint az árpádsávos, ha valaki lengeti, akkor erősen az a látszat, hogy ő közösséget vállal a szélsőjobboldallal, és magyarázhatja ő ezerrel, hogy nemis, pont annyira nehezen hisznek neki is, mint neked. Nehéz ügy ez.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.08.08. 17:39:25

@Humperdickk: "7) Én például azért vesztettem el a munkám, mert szólok, szabadon."

LOL
pontosan mi történt?

de semmi gond, hisz ezzel a nagy szakértelemmel, amit itt is megmutatsz, nem kéne ajvékolnod, elvégre könnyedén el tudsz helyezkedni a versenyszférában, nemde?
sima ügy, a népszabadság, meg az atv is biztosan keres ilyen tehetséges írót, havonta milliárdokat keresnél ˘˘
xd

Pop40 2013.08.09. 08:54:39

@maroz:

Teremtés könyvéből nem emlékszem arra a részre, hogy a makraméterítőt hányadik napon teremtették (arra pláne nem, hányadik napon b-szódott meg) :)

Mondom én, hogy te valami unortodox verzióval dolgozol :D

Pop40 2013.08.09. 08:56:21

@maroz:

Elolvastam, jó poszt, teljesen egyetértek veled ebben a vonatkozásban.

maroz 2013.08.09. 09:10:16

@Pop40: Nahát, akkor engem átverhettek. Ki gondolta volna, pedig teljesen megbízható helyen, a Józsefvárosi piacon vettem a Bibliámat, még áfás számlát is adtak volna, kérdezték, hogy kérek-e és ha igen, akkor hány bálával?

Komolyra: ez van, saját magunkkal baszunk ki, amikor lehetetlenné teszünk bármiféle értelmes beszélgetést is azzal, hogy lazán megszüntetjük a fogalmainkat. Schmitt Pálnak volt igaza:

"Anyanyelvünk érzelemrokonító forrasztékot létesít magyar és magyar között, éljenek bármely pontján a világnak."

A "demokrácia" szavunk például ma már nem egy fogalom, amelyiknek lenne jelentése, közelfogadott, hanem egy érzelemkifejező melléknév, és semmi másra nem jó, mint hogy az azonos érzelmű embereket összerokonítsa, őket forrasztékként összetartsa. Miért is ne lehetne akkor akár a "makraméterítő"-re lecserélni, ha az ember már unja egy icipicit?

Pop40 2013.08.09. 09:20:50

@maroz:

Na ezzel viszont már nem értek egyet.

A rizsacsökkentés pár ezer forintja egyszerű parasztvakítás, arról nem is szólva, hogy az egyszeri "proli" boldogan csápol neki, pedig nem ő nyeri vele a nagy pénzt, hanem aki a medencét fűti télen.
A dolog következménye meg kicsiben előre látható a szemétdíj csökkentéses történetben: a szolgáltatónak egyszerűen nem fogja megérni a dolog, és elköszön, klassz lesz, mert nemhogy csökken, de nulla lesz a szemétdíj, kár, hogy elvinni már nem fogja senki. Áramnál meg gáznál ide azért talán nem jutunk, de hogy fejlesztés pl nem lesz, az tuti.

A bankok vonatkozásában lehet persze azt mondani, hogy lóf@sz a seggükbe, csak sajnos a gazdaság vérkeringését még mindig ők adják. Attól, hogy volt egy rossz szabályozás, és a bankok ezt kihasználták, nem kéne átesni a ló túlsó oldalára és kinyírni őket, csak átrendezni a szabályozást. (mint pl az egyoldalú szerződésmódosítás lehetőség, ami valóban világröhej.)
Az meg sajnos tény, a magyar mentalitásban benne van, hogy mindenki másnak figyelnie kell rám, csak nekem nem kell magamra. Emberek lazán felvettek olyan konstrukciókat, amikről gőzük nem volt micsoda, mire épül, mik a paraméterei, ha ezekből változik valamelyik, az hogy érinti őket, stb stb.
Ha ők annyit nem tesznek meg magukért, hogy ennek utánajárnak, miért kéne elvárni a banktól, hogy jobban óvja a pénztárcájukat, mint ők maguk?

A posztoddal, mint írtam, egyetértek, a cigánykérdés alakulásában a "belpesti liberális" megközelítésnek súlyos felelőssége van. LErasszistázni Mari nénit, aki meg meri kérdezni, hogy mikor lépnek már valamit azok ellen, akik ellopják a gyümölcsét meg a tyúkját, valóban röhejes. A megoldás, pont mint a bankos történetben, valahol középen lenne, nem átesve a ló túloldalára.

"Igen, ez a "kérem, itten nincs demokrácia!"-duma is része ennek a "belvárosi liberális"-imidzsnek"

Nem tudom, ez milyen imidzs része, de attól még tény. :)
A jelenlegi kormánypárt uralja a törvényhozást, a végrehajtó hatalmat, a bíróságokat, az ügyészséget, a médiahatóságot, az alkotmánybíróságot, nagyjából mindent. És akkor még elő se szedtem a visszamenőleges jogalkotást, a komplett iparágak lenyúlását, meg azt, hogy oligarchák rendelésre csinálnak az embereikből minisztert érettségivel.
Ez még nem diktatúra, de nagyon nem is demokrácia. Valami "demokratúra".
És mint fent kiderült, ezt érzik a narancsagyú hívek is, nem véletlenül kerüli meg mindegyik a kérdést, hogy akkor is demokratikusnak érezné e az utóbbi 3 év dolgait, ha történetesen nem a kedvenc pártja zúdítja a nyakába.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.09. 09:34:53

@wmiki: cigány, nem zsidó. Az nem ajvékol, hanem sír a segíjért. Ne keverjétek folyton.

Pop40 2013.08.09. 09:35:20

@Rákász Béla:

"És annyi igaz belőle, hogy hatalmas sérelmek érték 3 év alatt a liberális baloldalt.
Nem Magyarország népét, ahogy azt 3 év óta hazudjátok, hanem csak a liberálisokat. "

Na erről azért a vállalkozókkal, tanárokkal, diákokkal, rokkantakkal, manyuposokkal, trafikosokkal, stb stb beszélgess el kicsit.

"Mert nekünk, a kétharmadnak, elegünk lett abból"

Rossz hírem van, drága elvtárs: Jelenleg már kutya faszát nem érdekli, nektek miből van elegetek.
Először is, ti nem vagytok kétharmad. Messze nem voltatok az még 3 éve sem, nemhogy most. A narancs pártlap Demokrata szerint is az emberek 65-70% vagy "elégedetlen" (2) vagy nagyon elégedetlen (1) osztályzatot adna a kúrmányod működésére.
Az, hogy egy részük jelenleg még nem lát alternatívát, messze nem jelenti, hogy veletek csahol a gazdi baromságainak.

"Ezért nem mennek az utcára tüntetni a Orbán ellen, ezért vezet még ma is kétharmaddal a FIDESZ. "

Nem, azért nem mentek, mert
1, Nem Bajnaiék haverkodnak az ultrákkal a stadionokban, akik bármikor készek a vezér füttyentésére felgyújtani Pestet, hanem a fidesz.
2, A gazdák, és egyéb szervezetek (Pl a Jakab-féle Magosz) alig enyhe fideszes nyomásra tüntetgetett anno.
3, Próbálna meg tüntetni egy közszolga, asszem érdekes élményben lenne része másnap a munkahelyén.

"ugye KISZ titkárok és párt komiszárok)"

Talán nézz körül a kedvenc pártod vezetőségében, kedves elvtárs. Kiindulásképp itt egy lista:

gepnarancs.hu/2011/11/amikor-a-komcsik-komcsiznak/

Nézegesd meg a fideszes névsort, megéri. Ha már épp kisz titkár, épp Vityáról beszélsz - pech.

"meg kellene nyerni egy választást! És erre jól láthatóan már esélyetek sincs."

Bizony, a 65-70%, aki szerint elqrta a kormányod, épp arra utal, hogy fényes narancsbolsi győzelem várható jövőre. :D

"Ugyanis eddig csak ő lövetett az ellene tüntetőkbe."

Sajnos pont nem tette, pedig a tv-székházban gyújtogató vadbarmoknál nagy kár volt ezt kihagyni.

"mi csak haza szerettünk volna menni. A járdán."

Miért nem kéredzkedtél be Vitya páncélozott kocsijába, amivel úgy füstölt el a helyszínről, mint a szél?:D
Biztos örömmel elvitt volna. :D

Pop40 2013.08.09. 09:43:24

@maroz:

Jakkérem, ha te Kalányos Vinettutól, vagy az ukrán Igortól szerzed be a hitéleti kellékeidet, ne csodálkozz, ha vannak "mellékhatások". :DDD

Pali bá nem operált ilyen bonyolult mondatokkal, nem tudom, melyik titkára adta ezt a szájába. :))

A demokrácia ilyen értelemben valóban nem jelent semmit, mert ugye kinek mi a demokrácia. A hiányát viszont egyből fel lehet ismerni.
És az előző hsz-ben felsoroltak alapján igencsak ebben az állapotban leledzünk most.
Arról lehet vitatkozni, hogy mennyire volt tartalmas a demokrácia 90 és 2010 között, de hogy most mennyire tartalmatlan, az nagyjából egyértelmű.

maroz 2013.08.09. 09:44:31

@Pop40: No, erről beszélek. Te ezekhez a dolgokhoz mindhez remekül értesz, kened-vágod a témát, gazdaság vérkeringése, befektetések megtérülése, beruházás, hoggadt és szakszerű elemzése annak, hogy "mi lesz, ha", ésatöbbi. Amit itt pár sorban leírtál az olyasmi, ami mögött óriási mennyiségű tudásnak, ismeretnek kell lennie, és minden tiszteletem a tiéd, amiért neked ez megvan, de sajnos én úgy vagyok vele, mint Mari néni, hogy se a makro- se a mikroökonómiát nem vágom, nem hogy annyira nem, mint te, hanem inkább egyáltalán, szóval én veled ellentétben úgy reagálok minderre, ahogyan a tipikus átlagember: szeretek kevesebbet fizetni és ha valaki nekem azt mondja, hogy fizethetek kevesebbet is ugyanazért annak én örülök.

Persze te polihisztorként, feketeöves közgazdászként, társadalomtudósként megpróbálhatod elmagyarázni nekem, hogy miért is rossz az, ha én kevesebbet is fizethetek ugyanazért, de ahhoz, hogy meg is győzz kéne egy elenyésző apróság: hiteles kommunikátor kéne legyél. Kellene mögéd egy pár évtizedes track record, kellenének az emlékeim, olyasmik, hogy no, itt ez a Pop40, aki lám, a múltkor is megmondta és milyen igaza lett! Beláthatod, hogy amíg ez nem lesz meg addig nem nagyon fogsz tudni engem meggyőzni, pláne olyan triviális kérdésben, hogy jobb-e nekem ugyanazért többet, semmint kevesebbet fizetnem.

"Valami "demokratúra"."
Makraméterítő, ne vacakolj. Továbbra se foglalkozz azzal, hogy tényleg van a demokráciának, mint fogalomnak egy általánosan bevett, közelfogadott jelentése, bátran vezesd le, hogy féloldalasan koptatja az autód a gumiját és emiatt teljesen egyértelmű, hogy ebben az országban nincs demokrácia. Mások levezetik abból, hogy már megint nem állt fel, egy a lényeg, hogy még véletlenül se használjunk semmilyen fogalmat annak a közelfogadott értelmében, hiszen úgy akár még beszélgetni is tudnánk, és ajjaj, abból bármi szörnyűség kisülhetne.

maroz 2013.08.09. 09:48:49

@Pop40: "mert ugye kinek mi a demokrácia"

Egyre jobb. Próbáld meg ugyanezt ólmozatlan, 98-as oktánszámú benzinnel is. Vagy a gravitációval. Igen, a gravitáció még szebb. Mert ugye kinek mi a gravitáció. Lehet, hogy valami tömegvonzás-izé, de az is lehet, hogy papucs orrán pamutbojt. Vagy egyik se, hanem egyujjas kifordított bundakesztyű. Ja, és az öt az egy páros szám, a tíz pedig egy prímszámjegy. Mert ugye kinek mi a páros, a prím...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.09. 09:57:00

@maroz: nehezen tudom csak követni. A bank vagy a rezsipélda azt illusztrálja, hogy ha orbángazda a-t mond, akkor én b-t fogok? Most ez melékszál, de kurvára nem így van, egyébként: engem a rezsicsökkentés alig-alig érint, valamint nem kaptam devizahitelt a banktól, amikor kértem. Mindkettőnek ugyanaz az oka: mert nincstelen senki vagyok. Nép eccerű gyermeke, satöbbi. Tehát végiggondoltam, mit gondoltam, saját bőrömön éreztem, hogy a rezsicsökkentés (ebben a formában) hülyeség, a bedőlt devizahitelesek (jelentős része) meg hülye. Mér nem vett szuzukit, mint én, hat évre, mint én, azt tudta volna fizetni a hatodik évben is, mint én. Kamatostul, svejcifrankostul, unortodoxiástul. Ettől még nem kizárt az extraprofit, de leszarom. Nekem attól se lett jobb, hogy most (állítólag) nincs. Sőt. Több az áramkimaradás, például.

Tehát itt megint azért tudom, mi van, mert nem vagyok elkényeztetett belvárosi kistáska. Mert kilátok a fejemből, tájékozódom.

De a másik a lényeg, ezzel a demokráciával. Ha mittomén, a szabórebeka azt mondja, hogy nincs itten demokrácia, akkor én ne mondjam? Mert hogy őneki fogalma sincs, miről beszél, rohadtul nem éli meg ezt a nemdemokráciát, max hall róla a kampánykörutakon, meg mesélt neki az ángyánbarátja ezt-azt, tehát ő, mármint a rebi, az hülye, lengeti a nemdemokrácia-sávost, és én is lengetem, ergo én is hülye vagyok?

Ez úgy van, hogy pár embernek meg kell mondani, hogy nem szabad lopni, mert benne van a Koránban, Bibliában, bétékában, egyéb vidám kifestőfüzetekben, és ha lop, kezére csap az Allah, a Jehova vagy a szájerné személyesen, és ő ettől megijed, és nem lop. Én meg keresztbe leszarom az összes szájernét, ügyészestül, arkangyalostul, huristul, ellenben nem lopok, mert megértettem, hogy nem szabad. Akkor én most pont olyan hülye vagyok, mint az, aki nem érti, de szajkózza, csak mert ezt hallotta vasárnap a debilterápián a papbácsitól?

Nem lehet mindenki értelmes. De demokrácia, na, az lófasz sincs ebben az országban. Vagy megengedem: van demokrácia. Pont annyi van, mint víz abban az úszómedencében, amibe beleloccsantottak egy homokozóvödörnyi vizet. Ott van a víz, baszki, ne idegelj, ússzál, csak akarni kell, meg tempózni. És a posztban lerajzolt személyek tempóznak is, lelkesen. Én meg csak röhögök a sok hülyén, de újabban már inkább csak kínomban. Nem tudom, talán agyamra ment a munkanélküliség.

Pop40 2013.08.09. 10:04:52

@maroz:

"de ahhoz, hogy meg is győzz kéne egy elenyésző apróság: hiteles kommunikátor kéne legyél."

Már elnézést, de összekeversz valakivel. :) Én nem győzködök senkit, mindössze leírtam a véleményem.
Biztosan vannak elhivatottak (meg fizetettek) akik győzködni járnak ide, én nem tartozom közéjük.

"szeretek kevesebbet fizetni és ha valaki nekem azt mondja, hogy fizethetek kevesebbet is ugyanazért annak én örülök. "

Ezzel vagyunk így egy páran. :) De akkor miért ne csökkentsük nullára? Miért fizessek bármennyit is, ha megtarthatom az összes zsét?
Miért csökkentsük 10%-kal? Miért nem 50-nel? Az még kevesebb. Aki 10%-ot el tud érni, biztos el tud 20-at is, ha meg 20-at el tud érni, tuti átnyomja a 30-at is, s így tovább. Ha neked ez így a tuti, biztos el tudod mondani nekem, miért pont ez a 10% az überfrankó. Miért nem 20, 50, 100?
Én sem értek ehhez, tuti menne így is. :)

" no, itt ez a Pop40, aki lám, a múltkor is megmondta és milyen igaza lett! "

Emlékeim szerint mi eddig egyszer beszéltünk, még a vincenten, Bajnai visszatérésének esélyéről, meg hogy kikkel kéne összefognia. Az nagyjából bejött, az LMP felét kivéve.
De mint mondtam, semmiféle referenciát nem akarok adni, mert nem akarlak győzködni.

"hogy még véletlenül se használjunk semmilyen fogalmat annak a közelfogadott értelmében, hiszen úgy akár még beszélgetni is tudnánk, és ajjaj, abból bármi szörnyűség kisülhetne."

Na ezt konkretizáld kissé, mert így csak lóg a semmi a levegőben.
Ugyanis a te demokráciádat nem írtad még le, még akár azt a nem egzakt megközelítést sem, ami alapján behatárolod.
Ilyet ugyan én sem írtam le, de az egyik előző hsz-ben leírtam, mitől NEM az a jelenlegi rendszer.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.09. 10:08:54

@maroz: nekem az utóbbi hónapokban kiment a kuplungom (igen, már tíz éves az a szuzuki, amit az imént említettem). Elgurul még, lehet sebváltani, csak óvatosan, mert már "szegecsen megy", vagy mi, én nem értek hozzá, de mondta a Sanyi, a szerelő, és Sanyi szakember, mindig hozzá viszem a kocsit, sose baszott át.

Namármost: a kuplung, az a pedál, amit nyomkodok. Azzal nincsen baj. Sőt, a kuplunktartó vas, a bovden, a fogaskerekek, de még a difi is (igen, összkerekes: fussa) is tök jó benne. Csak az a tárcsa, vagy mi a szar, ami ossza neki az eszet, az kopott el. De lehet, hogy rosszul emlékszem, olyan bonyolultan beszél ez a Sanyi, én már múltkor a lengőkar gumiharangjánál leakadtam nála. Azt viszont mondta a Sanyi, hogy kész csoda, hogy eddig elment, amint lehet, vigyem, mert baj lesz. Jövő héten viszem is.

Akkor nekem most kiment a kibaszott kuplungom, vagy nem-e ment ki?! :))

maroz 2013.08.09. 10:53:56

@Humperdickk: "nehezen tudom csak követni"

Ne is próbáld meg, semmi értelme. Ha nem használunk fogalmakat, akkor kábé ugyanolyan, mint ha szuahéliül beszélnénk, és én tudom magamról, hogy nem tudok szuahéliül. Semmi értelme, így inkább cseréljük ki lehetőleg valami nonverbális módon az érzelmeinket és hagyjuk a francba a verbálisnak látszó kommunikálásnak látszó szerepjátékot.

Térjünk esetleg vissza a dologra akkor, ha majd lesznek fogalmaink. Közös fogalmaink, amelyeken ugyanazt értjük mind a ketten. Addig tényleg semmi értelme.

maroz 2013.08.09. 11:00:59

@Pop40: "Ugyanis a te demokráciádat nem írtad még le"

Beszélgessünk inkább a számtanról. Leírom az én tizenötösemet, jó? A tizenöt az egy páros számjegy, amelyik prím és osztható néggyel. Persze csak délelőtt és páros napokon. Délelőtt alatt én azt értem, amikor a reggeli kávé már nem hat, páros napok alatt pedig az olyan napokat értem, amelyek oszthatóak a tizenötös számjeggyel.

Miért gondolod, hogy a "demokrácia" nevű fogalom másmilyen lenne, mint a "15"? Mindkettőnek van egy közelfogadott jelentése, és ha a "15" esetében jó eséllyel te is baromságnak tartanád azt, hogy a "15"-öt ne a konszenzusos jelentése szerint használjam, hanem úgy, ahogyan éppen nekem feláll, akkor miért is nem találod pont ugyanakkora ökörségnek azt, ha a "demokrácia" nevű fogalmat nem a konszenzusos jelentése szerint használjuk, hanem éppen kinek hogy áll fel, úgy?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.08.09. 11:23:12

@maroz: ezek ilyen ideák, utoljára Platón bukott velük. A demokrácia szónak nincs iéyen ideajelentése, mint a tizenötösne, vagy a délelőttnek. Honnantól cammog valaki, és mikor megy át vánszorgásba? Az említett példáid kvantumként vagy korlátok között létező fogalmak. A demokrácia nem ilyen.

Rákász Béla 2013.08.09. 14:48:17

Húúú! Hatalmas a sötétség...ti tényleg csak az ATV-t nézhetitek? Semmi sajtószabadságotok nincs? Meg sem hallgatjátok a másik felet? Az M1-et néha? Vagy Orbánt például Tusnádfürdőn? Pedig nagyon jól beszélt.
Itt a legutolsó közvélemény kutatás, és azóta csak nőtt a FIDESZ előnye!
Akkor miről beszélsz, Humperdickk vagy Pop 40-es elvtárs?
Azt azért nézd már meg melyik párt a szocialista-kommunista proletár diktatúra pártja! Az volt még a nevük is, te szerencsétlen! 1990-ben csak a munkásokat jelképező M -betűt vették ki a nevükből, így lettek MSZP, a spontán privatizáló rablók pártja! Azóta is azt fizetjük...
Ezért nem fog nyerni soha az , aki ebben eddig részt vett: Gyurcsány, Bajnai, Bokros, és az utódaik.
De hamarosan meglátjuk, melyikünk téved.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.08.09. 17:28:01

@Humperdickk: ajvékolni csak zsidóknak szabad, ez a szó is neki van fent tartva, mint a holokauszt, amit másra tilos mondani?

te ilyen rasszista vagy?

Popescu Ion 2013.08.09. 21:16:25

@wmiki: te vagy azon a képen? gyanus vagy te nekem. melyik meleg klubba jársz?
süti beállítások módosítása