Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Én, a szalaiannamária

2010.12.11. 19:17 Humperdickk

Én, a Magyar Nemzeti Összefogás Még Egyszer Ideírjuk Hogy Nemzeti Hátha Előbb Nem Volt Elég Egyetlen Szalainnamnáriája (MNÖFMEIHNHENVEEASz) ezentúl elrendelem minden, írással és beszélgetéssel kapcsolatos tevékenységgel kapcsolatban az alábbiakat.

  • Mivel Én, a Nemzet Első És Egyetlen Szalainnamáriája a Magyar Nemzeti Alkotmánynak része vagyok, akár a tulajdonhoz vagy az egyenlő elbíráláshoz való jog (melyek ezentúl mindezekután csak a satöbbi kifejezéssel illetendők), jogom és kötelességem kijelenteni, miszerint nagyon, nagyon nem értem, mi a szart keresek itt.
  • Mindezek okán azonnali hatállyal, mi több, visszamenőlegesen vagyok biztos abban, hogy Van, Aki Tudja, sőt, alkotmányos bennelevésem nem jelenti annak megbecstelenítését is egyben, hacsak Az, Aki Tudja, nem gondolja mégis így.
  • Tudom és hiszem, hogy senki vagyok az Ő Szemében. Mivel tehát én senki vagyok, Az, Aki Engem Ide Tett, a Minden.
  • A fentiek okán elrendelem, hogy ezentúl azokat a dolgokat illetően, amit bárki, akár csak véletlenül is, de neadjisten meghallhat vagy olvashat, abból egyedül csak az legyen kimondva vagy leírva, amit én akarok. Ennek ugyan nyilván semmi értelme, de Ő Akarja így.
  • Az, aki a fentiek hatálya alá eső bármilyen dolgot mégis tesz, vagy akár csak gondolja, hogy tenni fog, súlyos, nem csak visszamenőleges, de előremenőleges büntetésben részesül: kötelessége a múltban az általam meghatározott alkalommal rútul elpusztulni, valamint halmazati büntetésként a jövőben ennek sokszorosa alkalmával mindezt megismételni.
  • Vonatkozik ez a Magyar Nemzeti Köztársaság De Tényleg Nagyon Nemzeti Nem Viccelünk Ezzel Talán Jobban Is Nemzeti Mint Köztársaság (MNKDTNNNVETJINMK) területén minden magyar dologra.
  • Azok az emberek, amelyek nem a MNKDTNNNVETJINMK területén gyakorolják a fentieket, nagyon gonosz emberek, így nem leszünk többé a barátjuk és ezentúl különben is Örök Harag.

Kelt mint fent, de most már lefekszem aludni, mert Anya mérges.

Annamari

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr852509544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása