Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Szaremberségem története

2010.12.27. 09:48 Humperdickk

Soha nem tudtam én. hogy szarember vagyok. Honnan is tudtam volna? Nem volt, ki felnyissa szemem. Eddig nem.

Történet ott kezdődött (nyilván), hogy megszülettem. Mi több, megfogantam elébb: szaremberségem úgymond „csirája” már ekkor kitapintható volt (legalábbis a készülő új Alkotmány értelmezésében). Később különböző események történtek, melyek egyrészt marha gusztustalanok (két apás szülésen vagyok túl, lassan tiszteletbeli szülésznővé neveznek ki; tudom, miről beszélek), másrészt tökéletesen érdektelenek (időnként magam is halálra unom magam magamon). Mindezek ellenére felnőttem, dacára minden szellemi mocsoknak: éltem én kommunizmusban (akkor ugyan népi demokráciának hívták, de a megszépítő emlékezet, ugye), később majdnem restaurált hortizmusban, majd egy kicsit nagyon paternalista demokráciában, míg nem elérkeztünk a mostani totalitárius autokratizmushoz.

Ennek során korán kiütközött két, gusztustalanabbnál gusztustalanabb tulajdonságom: igazságszeretetem és szuverenitásom. Ez egyszerűbben megfogalmazva azt jelenti, hogy utáltam, ha át akarnak baszni, vagy ha hülyének néznek, vagy ha korlátoznak a szabad gondolkodásban. Ami utóbbi egyébként végső soron képesség annak eldöntésére, hogy mi szép vagy igaz. (Legalábbis Kant szerint. Azt mondjuk most így hirtelen nem tudom, hogy Kant zsidó-e volt. De ezek szerint legalábbis idegenszívű.)

Mondanom sem kell, hogy fenti undorító gondolkodási kényszerem miatt nagyon gyakran ütköztem a hatalommal: gyerekkoromban még megúsztam igazgatói intőkkel, később, mire már tétje is lett volna a dolognak, jött a szólásszabadság. Ez a „kurva” ország ettől ugyan egy cseppet sem lett élhetőbb, hisz ugyanúgy állandóan át akarnak baszni, de legalább megtehettem, hogy leszarjam, járjam a magam útját, illetőleg pofázzak.

Mígsenem megérkezett a Nemzeti Együttműködés Rendszere. Ez egyelőre két dologban jelentett változást az eddigiekhez képest:

  1. a hatalomnak le szabad szarni a törvényeket (alkotmányostul, tulajdonhoz való jogostul stb.),
  2. valamint kuss legyen.

(Illetőleg mindenről hazudunk, mindenki más hülye és nincsenek szabályok, aki nincs velünk, az ellenünk stb.)

Tehát két dolgot fogok tenni a következőkben.

  1. Minden lehetséges módon szabotálni és bojkottálni fogom ezt a hatalmat.
  2. Pofázni fogok.

Ilyesformán teszem én ezt:

(Nyugdíjpénztári nyilatkozat helye, kicenzúrázva 2011-04-06 - Humperdick

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr932541274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanko13 2010.12.28. 16:52:29

Nekem még nincs ilyen nyilatkozatom, de a héten vagy a jövő héten lesz... :-)
Egyébként "mocskos libsiként" mélységesen egyetértek... :-)
Más: A Pécs környéki kékoportó (bocs: Portugieser) tényleg a gyöngém... ;-))))

Sanko13 2010.12.30. 21:59:34

@Humperdickk: Nno ma 16:25-kor "szarember" lettem és nem én voltam az utolsó... A "nagy dakota keleti szellős bölcset" idézve: sokan vagyunk de még nem elegen... :-) Iktatószámom nincs, offline voltunk, me' nem működött a "renccer"... Biztos vasárnapot tartott! ;-)))

Sanko13 2012.03.09. 14:15:33

@Humperdickk: Ezt kaptam:
"Tisztelt Hölgyem / Uram!

Köszönjük, hogy megtisztelte bizalmával a Magyar Vegyipari, Energiaipari és Rokon Szakmákban Dolgozók Szakszervezeti Szövetségét (VDSZ) akkor, amikor felajánlottuk, perszövetséget alakítunk a magánnyugdíjpénztárban (MANYUP) maradtak megbízása alapján, s tovább harcolunk a befizetések megmentéséért. Örömmel értesítjük Önöket, hogy az ígéretünket betartottuk: a VDSZ illetékesei szakjogászokkal összefogva a perszövetségbe való jelentkezés óta eltelt időszakot az időközben megváltozott alkotmányos feltételekhez igazítva az ügy folytatásának előkészítésére fordították.

Tájékoztatásul közöljük, hogy a VDSZ hamarosan ismét az Alkotmány Bírósághoz fordul a magán-nyugdíjpénztári megtakarítások érdekében. Előzőleg azonban a szakszervezet, a kezdeményezéséhez korábban csatlakozott több ezer magánpénztári tag nevében az elmúlt napokban – 2012. február 16-án - Szabó Máté ombudsmannál is hivatalos beadvánnyal élt. A VDSZ ezzel egy időben törvényjavaslattal fordult a miniszterelnökhöz és a parlamenti frakcióvezetőkhöz annak érdekében, hogy a megmaradt MANYUP tagok megtakarításait illetékmentesen át lehessen vinni az önkéntes nyugdíjpénztárba. A címzettek a napokban vették át a javaslatot.

A vegyipari szakszervezet a szakértők segítségével összeállított beadványban a következőkre is hivatkozik: annak ellenére, hogy a teljes nyugdíjjárulékot a maradó pénztártagok is a Nyugdíjbiztosítási Alapba kötelesek befizetni, 2010.novembere óta már csak az öregségi nyugdíjuk 75 százalékára jogosultak, s csak akkor juthatnának hozzá a nyugdíjuk teljes összegéhez, ha 2012. március 31-ig átlépnének az állami társadalombiztosítási rendszerbe. Ez a helyzet hátrányos különbséget tesz a magánnyugdíjpénztár tagok és az állami rendszerben lévők között, mivel a nyugdíjszolgáltatásuk eltér egymástól, holott mindkét csoport ugyanazt a kötelezettséget teljesíti. A magánnyugdíjpénztár tagok csak az önként vállalt tagdíj-fizetésükkel – amelyet a magánnyugdíjpénztár felé teljesítenek – érhetik el ugyanazt az öregségi nyugdíjat.
A VDSZ ezt az állapotot tarthatatlannak és igazságtalannak tartja, ezért – az Önök megbízása alapján - folytatja a befizetések védelméért indított harcot. Minden további fejleményről a jövőben is tájékoztatjuk Önöket.

Üdvözlettel:

Székely Tamás
elnök / President / Vorsitzender

VDSZ
1068 Budapest Benczúr u. 45.

Tel: +36-1-4612429
Fax: +36-1-4612499
Web: http://www.vdsz.hu"

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.03.14. 23:19:04

@Sanko13: ja, én most léptem ki a szakszervezetből. Elvette a cég a cafeteria 95%-át, ellenben odabaszta a maradékot erzsébet utalványban. Hadd örüljön a CBA. A szakszervezet teljes egyetértésével, sőt, javaslatára.

Ne higgy te se ezeknek. Azt a (nyugdíj)pénzt már elvették, csak még nem látszik. Innentől a tisztes helytállás a cél: azaz elismerjük, hogy seggbe lettünk baszva, de előtte mi legalább nem szoptuk le őket a reálhozamért. És az is valami.
süti beállítások módosítása