Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Felkészületlenek

2010.12.29. 15:36 Humperdickk

Nem lehet felkészülni!

Mindenki azon aggódik, mi lesz. Aláírja, vagy nem alá írja? Ötödik napja kotlik rajta... Megjelenik, vagy nem-e jelenik meg?

Gondoltam, rövidre zárom a kérdést, felhívom közlönykiadós ismerősömet, hogy megjelent a mai közlöny, abban nincs benne. hogy most mi lesz. Aggódunk mink itten a feripérián, vagy mit akarok mondani, a periszkópuszon, emiatt a 2010. évi T/1747-es miatt. Borom is megsavanyodik már ebbe a sok aggodalomba, ecet meg a francnak köll annyi. Ott fenn van Pesten mióta, csak többet lát, ugyan, mondjon mán valamit.

Mondott is. Azt mondta egyrészt, hogy én egy hülye vagyok. (Kedves ember egyébként, csak iszik az is, és ilyenkor délután már ritkán józan, meg hát, mi tagadás, van benne valami…) Azért vagyok szerinte hülye, mert olyan nincs, hogy mai közlöny, ez marhaság, eszem volna, tudnék olvasni, oszt látnám a honlapon, hogy múlt hét szerdán is hogy kettő volt aznap. Mármint közlöny. Igaza van, na. Nem ma kezdte, látszik. Okosabb, mint én meg az index együttvéve, mert azok meg nem tudták.

Meg még azt is mondta másrészt, hogy én most itten ne aggódjak, biztos forrásból tudja, hogy meg fog jelenni még az idén. Azaz ma vagy holnap. (Nemtom, biztos szilveszterkor nem dolgoznak. Lehet, jobb is.)

Na, most mi lesz. Aggódni már nem aggódok: 21-én is hogy kijött a T/1817 Nyugdíjmegmentő És A Nemzeti Adósság Lecsökkentéséről Szóló Többször Módosított Nemzeti Együttmegmentő Alap Szabad Választást Mindenkinek! Rá két napra 23-án meg még mindennek tetejébe a 297/2010 Azokról A Szemét Mocsok Libsikről, Akik Nem Adják A Pénzüket Nekünk szóló kormányrendelet jelent meg, és én már aznap délután kettőkor mint kisangyal ki voltam lépve a Nemzeti Együtttfosás Rendszeréből. És ráadásul lassú voltam: ha minden igaz, csak a régióban én voltam a 17-ik. (Az iktatószámból gondolom.)

Szóval nem kell aggódni, én most is felkészültem, fijúk. Hát ti? Megvan már, hogy másztok ki ebből a szarból? Megvan még a reset gomb? Van-e, nem hogy bé, de zsé-terv? Vagy bármilyen kemény tárgy, ami kicsit is okosabb, mint ti együttvéve?

A jelek szerint nincs...

14 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr102546327

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: (In)korrekt tájékoztatás 2010.12.29. 20:12:46

Kaptam egy levelet az Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóságtól. Egy csúsztatásokkal teli, cinikus hangvételű levelet.Rögtön az első bekezdésben ezzel nyitnak: Ön is, mint minden magánnyugdíj-pénztári tag, szabadon eldöntheti, hogy miképp alapozza ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

graboczjulia 2010.12.29. 21:03:42

Kedves blogger! Annyira koszonom a mai estet,amit orak ota hangos kacagással toltok, teged olvaslak. Koszonom, hogy irsz, orulok, hogy tudok olvasni! A szellemesen es atelt felindulasbol leirt gondolatokat annyira a magamenak erzem,hogy neha azt hiszem, hogy en irtam le oket. Az atelt felindulas nekem is megvolt, a szellemesseget Te adtad nekem hozza. Nagyon jo igy.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.29. 21:24:44

@graboczjulia: kedves Júlia! Lehetnék Rómeó? Ha kell, leszokok a piáról is! Vagy akármiről, amit csak megnevezni méltóztatik!

Viccen kívül: köszönöm, hogy olvas, nagyon sokat jelent a dicsérete, és mindent meg fogok tenni, hogy Önnek ne kelljen leszoknia rólam. Ugyanis éppen valami ilyesmi hajtott akkor, amikor belekezdtem ebbe az írás dologba. Hogy tetsszek. (Az ember hiú.) És ezek szerint van, hogy valakinek tetszik.

Tehát megérte. Jó mulatást!

Sanko13 2010.12.30. 14:03:50

Nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek kínomban:
progressziv.blog.hu/2010/12/30/ice_t_ilos#comment-form
Nem vagyok egy St. Fülig James, de ez jutott eszembe: Kérem szépen médiahatóságosságaot, hogy tíccsssák má' be a Smokie-tú a "Living Next Door To Alice" című számot is me' telle van otorombaságakkka mint pl. "Who the Fuck is Alice?" Én is visszamardtam a fejlődésbe... ;-))))
www.youtube.com/watch?v=CsrfovOPcjk

Nem szeretem a rap zenét, de ezek után tutira meghallgatom ezt az Ice-T számot! Csakazértisssss!!!!!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.30. 14:18:24

@Sanko13: én próbáltam végighallgatni, nem ment... De ha már itt tartunk:

"and curse Sir Walter Raleigh, he was such a stupid get" (Beatles: I'm so tired)

azaz

"és legyen átkozott SWR, csak egy hülye bunkó volt"

Ugyanebben a számban isznak és cigarettáznak. Fertő, komolyan mondom.

Sanko13 2010.12.30. 14:26:18

@Humperdickk: :-))))) Mindjárt ki is megyek rágyújtani nagy felháborodásomban! :-)
Ezt még én is megértettem, igaz régen elmúltam 16 és készülök is a nyelvvizsgára...:-))))

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.30. 14:30:56

@Sanko13: jaj, de szép is volt, amikor még nyelvvizsgára készültem! (Lószart volt szép...)

Egyébként tervezek ma még erről egy posztot, egyelőre gyűjtöm az impulzusokat. :)

Sanko13 2010.12.30. 14:55:11

@Humperdickk: "please mind the gap between the train and the platform" :-))))))
Voltam Londonban, ha mást nem is, ezt egy életre megtanultam... Vajon a Hyde parkban OV-t is lehet szidni, vagy azt is tiltja a törvény... ;-)))))

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.30. 15:02:47

@Sanko13: na most foglak rettenetesen megalázni:

"komcsup u vísztup i nasztup, o dvrzse se zavírari!"

Ha agyonversz, se tudom, hogy kell leírni... Csehül van, szintén metró, prágai. Mindösszesen hat hetet töltöttem ott, jórészt részegen, tudom, miről beszélek! :))

Sanko13 2010.12.30. 15:16:03

@Humperdickk: :-) Hát én is fogyasztottam "síkosítót", hogy jobb legyen a kiejtésem... :-)
Hamár kocsmázás: Hatalmas, tradicionális pub, pang az ürességtől és vagy 30 ember áll az ajtóban egyik kezében sör a másikban cigi, le kellett volna fényképezni... :-))) Ja, bocs: felháborító, tiszta erkölcsi fertő! ;-)))))

Sanko13 2010.12.30. 15:20:27

Off: Vasárnapi munkavégzés tiltása: Továbbgondoltam egy kicsit... Már látom a hétfői TV adásszünet helyett a vasárnapi adásszünetet, a szervereket ezentúl csak 6*24-ben üzemeltetjük, ha vasárnap elmegy az áram akkor hétfő reggelig csak imádkozni lehet a "mennyei" szolgáltatóhoz...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.30. 15:22:06

@Sanko13: szerencse a szerencsétlenségben, hogy a papok sem dolgozhatnak. Azaz elmarad a vasárnapi mise.

dr. pretender 2010.12.30. 18:48:53

@Humperdickk: tudtommal arra is volt már példa, hogy hétvégén jelent meg közlöny...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2010.12.30. 21:12:45

@pretender: szombaton, úgy-e? Mondd, hogy nem vasárnap! Rendes smitpali olyankor még rakoncátlan fürtjeit sem igazítná!
süti beállítások módosítása