Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Ember a fán (Nem lehet elmenni)

2014.05.24. 13:10 Humperdickk

Ez a poszt most nem lesz nagyon píszí: tele lesz embergyűlölettel, vérgőzös pesszimizmussal, negatív pluralizmussal. Sőt: ez a poszt oly annyira lesz fordítottan ugyan, de populista, hogy még én magam is elhatárolódom tőle. Mégis meg kellett írnom.

Mert mondjuk, ami engem illet, meglettem volna a megírása nélkül, komolyan, van nekem elég dolgom, érik a fákon a cseresznyepálinka, meg éjszakai műszakban vagyok már hetek óta, és a kettő együtt kimerít kissé. Emberrel nem találkozom: azok éjszaka alszanak, nappal meg én alszok. A cseresznyékkel meg nem lehet igazán jól eldumcsizni, kicsit magukba vannak fordulva azok is, mi tagadás, napok telnek el, hogy egy kukkot sem szólnak. Nem lenne tehát csoda, ha embergyűlölővé váltam volna: egyszerű lenne a magyarázat: de nem ez a helyzet.

A helyzet az, hogy a hétvégén megint választások lesznek, európaiak ráadásul, és nekem most le kéne miattuk mászni a fáról, és ez dühít. Hogy hogy veszik a fáradságot, hogy én miattuk lemásszak. Amikor a saját asszonyom is hiába könyörög, pedig az még főzni is elég tűrhetően megtanult. Hogy egyéb kvalitásait most ki ne domborítsam.

Mert most mi van, ha lemászok. Az van, hogy egyrészt nyakamba ugrik egy rakás kölyök, akikről én tehetek, hogy világon vannak, mármint kisebbik részben én tehetek, mindegy, és követelődzni kezdenek, hogy játsszak velük. Ezzel nagy baj nincs, egy gyors játszótér, és elvannak magukkal darabig. Aztán fekvésalvás, munka előtt jól esik este a pihenés, szóval kicsit kapcsolná be az ember a tévétrádiótinternetet, és jön belőle a propaganda, hogy el lehet menni. Mármint nem dolgozni, külföldre főleg nem dolgozni, hanem szavazni, a zeurópára. Illetve nem is arra, hanem arra a sok szánalmas, idióta baromállatra, aki európai uniós képviselő szeretne lenni, mer' az jól fizet, meg legalább nem itthon van, dolgozni se kell érte, le van a gond. Csak előtte van ez a uniós előírás, egyéb bürokrácia, hogy demokratikusan szavazzuk meg, melyik baromállat fogja leszarni a magyar érdekeket, vagy miket, Brüsszelben, vagy hol. És ezt hótt komolyan, tényleg véresen komolyan gondolják.

(Mondtam, hogy nem lesz píszi. Most még abba lehet hagyni a folytatást. Én ilyen kurva demokratikus vagyok. Még a továbbgombot is ideraktam, ha a főoldalról jössz. Nincs mit.)

Namostakkor.

Nem magyarázom el hosszasan, mit gondolok az összes lehetséges baromarcúról, megtette helyettem a neves újságbaíróasszony a népszabadságban - kevesebb csúnya szót használva ugyan, de megfelelő módon, itt. Most csak kivonatolva, amit (nem sokat) megértettem belőle: a fideszkádéenpé már pusztán azzal is, hogy van, elárulja a nemzeti érdekeket, a jobbik nemkevésbé, csak neki erről még (kágébés) papírja is van, a bajnaigyurcsány meg már azzal hazudik, hogy nem megy ki Brüsszelbe, csak úgy tesz, mintha kimenne. És nagyravaszul ráteszi a nevét a listára, hátha bedől annak bárki is (bedől). Ezzel is kifejezve, mi szépet, okosat gondol erről az egészről, meg a potenciális szavazóiról.

(Az elempéről meg nem vagyok hajlandó még szót se ejteni. Áldemokraták, maradjunk annyiban.)

És most ezek (inkluzíve rakás színész meg egyéb csepűrágó) arról akar meggyőzni hóttkomomolyan, hogy ha elmegyek szavazni, akkor majd jó lesz. Amikor a saját gyerekemmel nem megyek el focizni egy félórát, mert dolgom van, meg annak még értelme is lenne kicsit. Hülyék, komolyan mondom.

Mert jó: mi van, ha elmegyek? Jól fogom magam érezni tőle? Nevetés, kacagás, jól eső fáradtság lesz az osztályrészem miatta? Nevetni fog akármelyik gyerekem, ha apa odakúrja az ikszet bármelyik bohóc alá, aki aztán vagy kimegy nem képviselni őt Brüsszelbe, vagy nem megy ki nem képviselni?

Sorrendben: nem, nem és nem. Ahhoz ugyanis előbb tenni is kellene valamit.

Először is: tessék kicsit összébbre szedni azt a pasaparkot, piliscsakrát, pancsóarénát. Ne járjon már kurvadrágán fácánvadászat, sem kurvaolcsón luxusvilla, annak meg főleg ne, aki mindjárt alkotmánybíró lesz, jogi diploma nélkül, mellesleg. És ez még csak a jobbik oldal, a szociálisan érzékeny bécsi bankszámlákról még szót sem ejtettünk.

Vagy: kétséggel elhiszem, hogy van az a pénz, de olyan országban komolyan felvetni, ahol még a jakupcsekek, gundeltakácsok, mártaistvánok sem érzik, hogy NEM ESZÜNK SZAROS KÉZBŐL, hogy el kell menni bármire is szavazni, nos, az mindenképpen felveti az elmeháborodottságig vergődött hurráoptimizmus alapos gyanúját. Mert nem a kerényi, a zóbersovszki, meg a szöllősigyörgyi fáj: az a sok tehetségtelen mind oda is való, ahova tette őt a jóistene. Hanem a többi, aki inkább megcsinálja a portfoliót, a zongoraversenyt, de a duplarittbergert is ahelyett, hogy inkább odaszarna a gazdi szaros kezébe: na az a komolyabb helyzet.

Azok miatt a szaremberek miatt tehát, akik miatt Európa szaremberei most inkább másfele fordulnak egy kicsit. Mert ez a bűz még őket is zavarja. És igen, azok miatt az európaiak miatt is, akik most elfordulnak. Akik szerint ne bántsuk a magyar fasisztát, mert az hungarikum. Aki adja a pénzt hogyne, akármire, mármint mondjuk cigánygyereket kivéve akármire, de mondjuk akácfára, kockakőre, stadionra, piramisra akár. Az őt már nem érdekli, miért nincsenek a piramisokban játszóterek.

Szóval: vasárnap, ha keresnétek, fent leszek a cseresznyefán. Kis túlzással: mint egy ember a fán.

És nem hiszem, hogy lejövök. És nektek is azt javaslom: keressetek egy cseresznyefát ti is magatoknak. Egy olyat, amin jól esik az üldögélés: az evolúció megtárgyalását meg ráérünk újranyitni máskor, majd ha lejövünk mégis. Ezek meg elvannak addig is ott lenn.

Ha meg néha mégis felnéznének, köpjétek őket jól pofán a cseresznyemaggal.

5 komment

Címkék: választás eu korrupció pártok el lehet menni hazaárulók

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr346201871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

barkaba 2014.05.25. 04:50:12

Magánügyed! A kutya nem fog keresni. Az tömeggyilkos Kádár alatt volt.

Azért a jogutódpárti bolsikról egy rossz szavad sincs. Vajon miért?:))

Doberdo 2014.05.25. 08:25:42

Nem semmi és a jónép szempontjából teljesen igaz !

brontex · http://kozlekedesiszakerto.blog.hu 2014.05.26. 16:52:34

Szerintem most kiosztottál mindenkit egyenlően, bár voltak egyenlőbbek:-).
süti beállítások módosítása