Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Nyílt levél Gyurcsány Ferencnek visszavonulás ügyében

2012.05.04. 21:23 Humperdickk

Kedves Gyurcsány Ferenc, Drága Fletó, Édes Egy Aranyapám!

Remélem, nem haragudol meg, amiért így ismeretlenül is letegezlek, de tudod, hogy van, valahogy úgy érzem, ez a több évtizedes ismeretségem a szarházi, helyezkedő mocskok változatos rajával feljogosít, hogy téged se a szomszéd utcából próbáljalak inzultálni. A külső sávból elém bevágó szeátosnak se mutatkozom be, és nem kérek engedélyt tőle, hogy elküldjem a büdös kurva anyjába. Macerás is lenne, meg hát annyian vagytok, kinek van ideje mindig ezekre a felesleges körökre.

Most, hogy ilyen formán tisztáztuk a beszédhelyzetet, térjünk rá a piszkos anyagiakra! Valójában fogalmam sincs, te mekkora vagyonnal rendelkezel, dacára annak, hogy Népünk és Nemzetünk Pártsajtója éveken keresztül boncolgatta azt a nemzetgazdaságilag nyilván (nekik) halálosan fontos kérdést, hogy mennyit loptál bimbózó demokráciánk hajnalán – mondanom sem kell, ha szándékukban állt volna értelmes, hovatovább tisztességes embernek lenni, ennyi energiát befelefeccölve háromszor oda-vissza kioknyomozhatták volna azt is, mifasz kerül a máv finanszírozásában annyiba, hogy például jelenleg évente nyolcvanhatezer (!) gépkocsi ára is kijönne belőle. Azt leszarták, mert fontosabb volt, hogy rólad bebizonyítsák, hogy loptál – nem valamiféle erkölcsi nekibuzdulás okán, olyan ezeknek ugyanis nincs, hanem hogy most már lopjanak inkább ők. Mindegy: ez egy ilyen ország, itt mindenki lop. És bár jogerősen kiderült, hogy te nem, de ha mégis igen, akkor is elévült, azaz, ha egyáltalán, akkor te már olyan régen loptál, hogy nem számít, ez engem nem vigasztal. Viszont nem is érdekel.

Visszatérve az anyagiakra: neked a jelek szerint van olyan, méghozzá milliárdokban mérhetően van. Ami engem illet, képzeld, újabban rendelkezem egy kilenc éves szuzukival (lejárt a törlesztő, beszarás, ezt is megéltük!), valamint egy 2500 négyzetméteres zártkerti ingatlanon levő pince, présház, harmincöt négyzetméter lakrész egyharmadával. Mindezek (becsült) értéke talán hárommillió forint. Ez az én vagyonom. Ezt sikerült, még hozzá kemény munkával. De nem akarok demagóg lenni: azért írom, hogy tudd, mire számíthatsz. Ez tudniillik az a vagyon, amiből kiperelhetsz, ha azt állítom, hogy loptál.

Feri: azt állítom, hogy loptál.

Először is: marhára nem érdekel, hogy mennyire használtad ki kedves kommunista szervilis rendszercsótány ismerőseid, felmenőid, feleséged felmenői, valamint a saját szervilizmusod adta lehetőségeket, és mennyit sikerült a rendszerváltás első éveiben lenyúlnod. Ez, gondolom, így ment akkoriban: ha szépen akarnám mondani, azt mondanám, hogy szemesnek áll a világ, de nem akarom szépen mondani, így inkább azt mondom, hogy elmész a picsába, te seggnyaló kis szarházi. És ezzel a részemről a dolog el van intézve: részint sértődött kis bunkóparaszt vagyok, részint meg bizonyítani amúgy sem tudom, hogy így mentek akkor a dolgok, és bár van némi elképzelésem, az semmilyen bíróság előtt nem állna meg. És ez így van rendjén, hiszen (egyelőre még) jogállamban élünk.

Másodszor: arra sem akarok szót vesztegetni, hogy loptad-e a szakdolit. Véletlenül elég jól ismerem ugyanis az egyetemeket, így tudom, hogy mennek ott a dolgok, és minden további nélkül el tudom képzelni bármelyik „tanárúrról”, hogy 1984-ben nem vette észre, hogy honnan van a szajré, amit olvas. Nem vette észre, mert le lett neki szólva, hogy ne vegye észre – ahogy ma is le van szólva, és ahogy ebben a magyarországban egyre inkább úgy néz ki, hogy mindig is lesz szólva, bishunderttundzwanzig. Nem lesz változás: itt majdnem mindenki vagy szarember, vagy szegény csóringer, de a kettő együtt sem teljesen kizárt. De még az is lehet, hogy össze van itt esküdve ellened, és össze lett kalapálva egy hamisítvány, hogy téged kicsináljanak, és hogy te megírtad, tisztességgel, csak hát a körülmények, meg az a sok gazember, ugye. Hogyne. Készséggel elhiszem, mert ennek sincs jelentősége.

Végül itt van ez a Sukoró-ügy. Mindannyian tudjuk, a Közgép egy évben többet nyúl le, mint ami „értékvesztés” az államot érte a telekcsere miatt. Most viszont nem lesz háromezer munkahely, meg kiesett többmilliárd szerencsejáték-adó is évente, mivel a sifferbandizmus rá van kattanva a nádasokra. Plusz, gondolom, a kis családi kaszinókat jobban preferálja a szabórebeka. Mindegy, hülye egy ország ez, nem érdekes. A lényeg, hogy az egy koncepciós per, nem vitás.

De te akkor is loptál. Igen, Feri: elloptad a reményt, hogy a magyarország kedvenc, jó eséllyel őrült diktátorával szemben ki lehessen állítani valakit erre az utolsó utáni menetre. Elloptad az esélyt a változásra, mert te már akkor, 1989-ben, 2003-ban, 2006-ban tudtad, hogy egy simlis szaralak vagy, és ahelyett, hogy félreálltál volna, mielőtt kiderült volna, amíg megtehetted volna, te mentél előre, mint az elmebeteg, és álltál bele a betonba végül, majdnem az egész országot magaddal rántva. És most sem hátrálsz, mert most sem érted meg, hogy veled nem fog menni.

És ez teljesen független attól, hogy ez így most igazságos-e. Feri: tartozol ennek az országnak. Azt a pénzt, amit összeszereztél, az én apámtól, anyósomtól, végső soron tőlem vetted el. És az sem volt igazságos, hogy az én apám, az én anyósom szó szerint halálra dolgozza/stresszelje magát negyvennyolcévesen. Kurvára nem volt igazságos, mert jó ember volt mindkettő. De ők nem lettek milliárdosok –  igaz, párttagok se voltak. De még kisztagok se, Feri. És a kettő összefügg. És ne mondd, hogy nem. Az hazugság lenne, ugyanis.

Ennyi a lényeg. Szép nagy vagyont szereztél: örülök neki. Hasznos az ilyesmi: fel lehet belőle építeni például egy becsületes, demokratikus középpártot, meg ki lehet az élére nevezni egy nyílt tekintetű, feddhetetlen embert. (Nem tudom, a Bajnai mennyire ér rá?) Ez lenne a dolgod. Nem harcolni, vagyonokból kiperelni más hasonló szarháziakat. Vagy akár engem. Legyen eszed, amíg nem késő: ez a meccs elment, Feri, ne küzdj tovább. Mindannyiunk érdekében ne tedd. Te már nem kellesz, de a pénzed még jól jön. Segíts tehát azzal, amivel tudsz.

Köszelőre.

Humperdick,

szarházi névtelen blogger (újabban terrorista)

P. S.: Elérhetőségem a gepnarancs.hu szerkesztőségében található. De csak neked. És akkor is csak azért, hogy beperelhess. Egyébként felejtsük el egymást.

81 komment

Címkék: gyurcsány plágium szakdolgozat monnyonle altus sukoró

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr434489170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bitangember 2012.05.05. 07:47:28

Hát Öregem, nem vagyok hülyegyerek, de ilyen jót soha a büdös életbe nem tudtam volna írni. Gratulálnék a magam és kis családom valamint a fél átkúrt szájbabaszott ország nevében is.

elmebetegh 2012.05.05. 07:49:31

Kedves Humperdickk !
Szerintem valamit kifelejtettél! Nevezetesen, ha valamilyen megmagyarázhatatlan okból Fletó hallgatna a jó szóra, és eltűnne a közéletből, vigye már magával O.VI-t, Szekerest, Szijjártót, Vonát, Kövért,Lampertet, Morvait... stb...stb...stb!

öreg_répatorta 2012.05.05. 08:12:26

Mindazonáltal, hogy tökéletesen egyetértek az írás tartalmával sőt még a stílusával is, szörnyű belegondolni, hogy bármelyik regnáló politikusnak nyugodtan lehetne írni egy ilyen levelet. És még csak a tartalmon sem kellene sokat változtatni. És a vége is tökéletesen igaz: eltűnhetne a picsába már mindegyik.

2012.05.05. 08:21:53

jó írás szépen összefoglalja egy mozgalmár életét, de túl ezen gyurcsány ezer ok miatt eltűnhetne, de érdekes lenne ha pont a fidesz közismerten hazug házi tv-je által kreált álügy miatt tenné meg.
egyébként orbánról is írsz egy cikket visszavonulása ügyében ?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 08:51:25

@bitangember: @öreg_répatorta: @h.kovacs: kösz az elismést és igen, eltűnhetne a többi is, valamint a zorbánról meg már eleget írtam. Különben is, nem vagyok biztos benne, hogy képes lenne olvasni, már amennyiben az olvasás más által írt szövegek megértésével is együtt jár, függetlenül a leírt szöveg tartalmától.

jenőke 2012.05.05. 10:05:09

Remek írás!
Sajnos abból a szempontból is, hogy megfelel a Fidesz terelgetési előirányzatának.

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.05. 10:18:53

szomorú 1 írás! komám, te egy keserű "semmisesikerül" ember vagy, csak sejted "hogy mennek ott a dolgok" állj vissza a fröccseid mellé, azt bólogassatok tovább a cimbikkel, azért azt meg tudd, ebben a büdös szarban te is benne vagy a fejed tetejéig, csak éppen a rossz oldalon jöttél ki...bitangembernek meg üzenem, nahát!!??

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.05. 10:38:59

@jenőke: jenci, fején találtad a szeget!

Noone 2012.05.05. 12:18:41

Úgy kezdődik, hogy aki anyázással fejezi ki magát, azt már nem érdemes meghallgatni sem. Akkor sem, ha tartalmilag igaza lenne. Először tanuljon meg beszélni.

De ez újabban divat, pl. piefke a saját blogjában hihetetlenül pokróc volt, és én vagyok szerinte fegyverbuzi, de ő kívánta nekem, hogy egy gránát leszakítsa az egyik csuklómat, mint ahogy anno a fehérgárdista nagyapámnak.

Továbbra ő is érdekes szókincset használt, és milyen jogon nevezte a nagyapámat grószfáternek, ami mellesleg orosz nemes volt? Nem őriztek együtt birkát.

Én nem fogok trágárkodni. De nagyon örüljön, ha nem nyomozom le. Fehérgárdista hagyományok szerint járnék el.

Talán ezt a stílust neked sem ártana mellőzni. Most ki fogsz tiltani, mert gyávák vagytok mind, elvtársak. Akár vörös a színetek, akár narancsszín. A vörösek legalább tudtak harcolni, ti el fogtok bujdosni az első lövésre.

citromfiu 2012.05.05. 13:41:33

Szerintem elég nagy farok írás mert prejudikál.

"Le lett szólva" pláne tecc!

A karaktergyilkot már a mindenki beveszi akkor baj van!
Bezzeg a fidesz ezermilliárdos lopásai, elbaszásai, tolvajlásai nem érnek meg egy blogot sem mi?

Lehet címazonosság, azonos téma semmi nem tiltja!
Kijelenteni egyetlen bizonyíték nélkül gusztustalan és undorító.

Kijelentem a blogíróról hogy bicikli- szoftver- kávéfőzőgép- lábos- ... szemüveg tolvaj, bizonyítsa be hogy nem az!

Biztos van valamije amit felsoroltam - vagy nem de van neki pl szekrény, szék, asztal.... - és nincs meg a számlája: ergo LOPTA!

ki kicsoda 2012.05.05. 13:43:38

... face to face még ettől sem lenne bajom, így azonban, kicsit patkányos ... a politikusainkkal sajnos nincs sokkal több baj, mint a társadalommal magával, mert az sajnos, csak ócska populizmus, hogy te elloptad az enyéim elől ... az embert ismerve, ez azt jelenti: te szemét, ügyesebb, gyorsabb, alkalmasabb vagy nálam, persze, hogy nem ismerem be
... engem sokkal jobban izgat, hogy nem tépted/téptétek a pofátokat, amikor 2010-ben a Magyar Köztársaságban megalakulhatott az AVH - www.ah.gov.hu/ - már csak a neve miatt akár ... vagy nem ordítottál/ordítottatok, amikor Dávid Ibolya bejelentette - megtámadása mellett - élő tv adásban, hogy igazságügyi minisztersége alatt jutott tudomására, hogy regnálásuk alatt az NBH polgári titkosszolgálatait irányító főigazgató helyettese, az a Horváth József, aki volt III/III-as operatív tiszt, és akkor annak az Új Defend ZRT-nek a tulajdonosa, akit megbíztak a terhelők gyűjtésével ... ahogy akkor sem borítottátok lángba Budapestet, amikor Répásinak volt a pofáján bőr, élő tv adásban megfenyegetni a Zembereket, hogy aki összefüggést mer állítani, a fidesz és az UD ZRT között bíróság előtt felel ... tette ezt annak tudatában, hogy www.youtube.com/results?search_query=januspannonius68 ... jóvoltából, 2008 óta az egész világ tudja, hogy Horváth Józseffel nem csak folyamatos kapcsolatot tartott Kövér László és Demeter Ervin, de meg merték tenni, hogy megbízást adjanak a regnáló miniszterelnök Bajnai Gordon és Laborcz Sándor, az NBH főigazgatójának megfigyelésére ... ezek után, teljesen természetes, hogy ingerküszöbötöket meg sem érintette, hogy ez a nagy tapasztalatú, bármilyen aljasságra képzett és képes ember, Orbán újbóli - általatok ezek után szavazáson támogatott - hatalomra kerülésekor, nem 20-30 éves börtönbüntetését kezdte meg, hanem a Horváth József dandártábornok, a MK Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat főigazgató-helyettese lett
... csak mert tudod, az előbbiek leírásához semmi féle bátorságra nincs szükség és baromi súlytalanságához képest ennek a bátor társadalomnak jelentős részében tehtsz szert népszerűségre
... pedig ezzel egy centiméterrel nem vitted odébb a társadalmad ismereteit és cak a patkányt ébresztgetted, a gerinces, fejét felemelő, a hatalom pofájába kiáltó embert meg sem érintetted
... én nem gratulálnék neked ehhez

Mariann19 2012.05.05. 15:27:54

Tetszik, nem tetszik, remekbeszabott írás. Azért atrtom ezenkívül nagyívűnek, mert felöleli a rendszerváltás vagyonszerzésének körülményeit, a "helyzetben" lévők előnyeit, érintőlegesen az értelmiség és középosztály kiszorítottságának leírását és jelenlegi helyzetét. Mindebből vezeti le Gyurcsány Ferenc politikai múltbéli szerepvállalását, és a politikai palettán való megjelenésének kritikáját. Hozzáteszem, hogy a jelenleg regnáló kormányzati szereplők gazdasági vétkei is szerepet kapnak a birálatokat illetően, tehát nem lehet egyoldalúsággal vádolni a szerzőt.Gyurcsány Ferencet egyébként nagyformátumú politikusnak tartottam és tartom , azonban sajnos rárakódott néhány olyan stigma, melyek azt indokolják, hogy egyelőre nem kivánatos a közéleti szereplése a baloldalt, egyben az ellenzéket illetően sem.Vagyonszerzésének körülményei, a miniszterelnöksége alatti hibás gazdasági döntései még élénken uralják az állampolgárok megitélését.A Dk megalakítása a baloldal megosztottságát eredményezte, ezáltal kockáztatta egy egészséges ellenzék kialakulását, mely a többpártrendszer előnyeit jelentené, mely egyben a demokrácia folyamatos jelenlétét garantálná a parlament életében.

ki kicsoda 2012.05.05. 16:11:09

@Mariann19: ... egy konkrét mondatot ... azon kívül, hogy az ő felmenőinek nem sikerült ... és én ezt hajlandó vagyok elhinni, az utód képességei alapján :(((

Noone 2012.05.05. 17:05:02

@citromfiu:
Igen, érdekes helyzet, hogy a vádlottnak kell bizonyítania, hogy ő nem teve.
Selmecziről most kijelenhetném, hogy nemzetáruló, bizonyítsa be, hogy nem az. Ha nem tudja, életfogytiglan szigorított fegyházban. Ehhez mit szólna?

De hát én nem teszek ilyet, á, nem...

Noone 2012.05.05. 17:21:40

@ki kicsoda:

Igazi baj nem akkor lesz, amikor sokan még csak a fejüket emelik fel, hanem ha automata fegyvereket is.
Ha ezt a kormányzást így folytatják, az a pillanat már nincs messze. Mellesleg pont Fletó az egyik elkötelezett pacifista, minek kötnek bele?

Nagyon öngól szagú, de hát ilyen focistáink vannak... talán nem egy ilyenre kéne egy ország vezetését bízni.

Mariann19 2012.05.05. 17:30:27

@ki kicsoda: Megtiszteltél a reagálásoddal, köszönöm. Visszaolvastam a hozzászólásomat, és nem tudom, melyik részével kapcsolatban kéne reagálnom.

citromfiu 2012.05.05. 17:33:04

@Noone:
Igen, de a fidesznél ne csodálkozzunk, jogalsó vezére prejudikál sorozatosan, - pereket el si veszti,- visszamenőlegesen jogalkotnak, stb.

Egyszerűen ilyen tolvaj, aljas, hazug, gazember, csürhe MO-n nem volt hatalmon amikor semmi külső befolyás nem volt.

citromfiu 2012.05.05. 17:35:03

@Noone:
Az öngól érik, Gyurcsány feljelenti a Htv-t. Igen, azért mert Fletó pacifista valahogy meglátszik, tipikusan gyakorolja a megdobnak kővel dobd vissza kenyérrel, ez ilyen aljasokkal nem megy, nem látja be, ezért magát nyírja ki.

todor48 2012.05.05. 17:40:17

Elszomoritott ez a cikk, még jobban néhány hozzászólás. Viszont "ki kicsoda"-val mélyen egyetértek..........

ki kicsoda 2012.05.05. 17:46:35

@Mariann19:

... ha a 19 az életkorod, akkor "hosszú" ... bár neked ez sem mond semmit ... ha netán hétfőn érettségiznél, a szövegértés ... szóval ne rám haragudj, de nem sok esélyt adok, mert ha "Visszaolvastam a hozzászólásomat, és nem tudom, melyik részével kapcsolatban kéne reagálnom." akkor nagy a baj, mert ... "hosszú"

citromfiu 2012.05.05. 17:51:36

Most látom a motto-t:

"Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így..."

Igen.
Iylen lett.

Noone 2012.05.05. 18:20:07

@citromfiu:

Mielőtt bármit tennék, ez a blogíró messze nem a legrosszabb, csak a szókincsén csiszolhatna. De például nem tiltott ki, mint piefke.

Ő olyan aranyos volt:
Lépés 1.: lebarmoljuk az ellenfelet.
2. Gyávának mondjuk, mert elbújik a névtelenség mögé.
3. Kitiltjuk a blogról, hogy esélye se legyen párbajt javasolni, valódi fegyverekkel.

Szóval ő volt a leggerinctelenebb blogíró, akivel találkoztam. A név piefke.

Hát ennyire népnyúzó kormány még sosem volt. Vissza kellene sírni Virág elvtársat?:-D

Egyébként külső befolyás mindig van, kérdés mekkora nyomatékkal és milyen formában.

Vitya egy dologban van eltévedve, de azért rettenetes árat fizethetünk.
Azt hiszi, a nemzetállamok a nyerők. Holott ismét a birodalmak kora jön. Ez most éppen USA, Oroszország, Kína, talán EU is azzá növi ki magát, MO-val vagy anélkül. Ki lehet velük egyezni, de háborúzni... Mr. Bean kategória.

citromfiu 2012.05.05. 18:34:42

@Noone:
o)

L. Tolsztolj mondta: nincs nagyobb emberi bűn, mint a nacionalizmus és a vallás.

Nagy embernek tartják mindenfelé.

Noone 2012.05.05. 19:17:04

@citromfiu:

A nemzeti-szocikról nem vitatkoznék.

A vallásokról meglepő módon talán egy picit igen.

Kereszténységben például nagyon sok olyan állítás van, aminek lenne értelme, ha átírnád az "Isten" szót "Világegyetemre". Javaslom Alexander Wolf műveit, ha mélyebben is érdekel.

De nem ez a lényeg. Miért tudunk mi úgy beszélgetni, hogy nem trágárkodunk, és nem aggatunk egymásra jelzőket?

A blog szerzője pedig eleve úgy kezd neki.
Miért van így? Nem ő a legrosszabb, mert hagy beszélni.

Ezek szerint vannak rosszabbak, mondjuk piefke. És amíg itt tartunk, csak lefelé van út. Ezt máshogy Inferno-nak hívják. Ahol az aljasságnak nincs határa...

Egyébként tényleg a birodalmak kora jön. Arra emlékeztetnék minden tisztelt nemzetiszocit, hogy a Római Birodalom még hanyatlásának korában is iszonyatos pusztításokra volt képes.

Mellettetek két felemelkedő birodalom van, borzalmas katonai erővel. Ezzel nem viccelnék. De ti tudjátok.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.05. 21:50:25

@Noone:

Sajnos én is trágár leszek: a te magáncsörtéid Piefkével szerintem a szart nem érdeklik itt.

@citromfiu: "A karaktergyilkot már a mindenki beveszi akkor baj van!
Bezzeg a fidesz ezermilliárdos lopásai, elbaszásai, tolvajlásai nem érnek meg egy blogot sem mi?"

Tán tekintsd meg az archívumot, analfabéta pöcs.

@elmebetegh:

Szíjjártóból állítólag államtitkár lesz. Nincsen remény.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 22:11:03

@rumpuncstv, @Noone, @ki kicsoda, meg a többiek: olvassatok több kikellennekjonnit. Benne van abban a köcsögorbántakaroggyon is, de nem ez a lényeg. Az a lényeg, hogy megbántottam a ti Feriteket, pedig a kövérlacit kellett volna. Pedig attól, hogy a Feri forradalmárosdit játszik, és hogy ti ennek bedőltök, a kövérlaci nem fog elmenni. Az attól fog elmenni, ha a Feri most már nem foglalna el több szabad vegyértéket azon közös dolgaink megvitatása elől, ami a dolgunk lenne. (J. A. után szabadon.)

Ja: a "szókincsem" firtatása meg ovis szint, kistáskák. Csak szólok, mert nekem egyébként tulajdonképpen mindegy, mivel homokoztok. Tőlem itt is megtehetitek, és amíg nem sértetek meg valamilyen törvényt vagy internetes szabályt a hülyeségetekkel, még csak ki sem lesztek tiltva. Így megy ez minálunk, szarházi névtelen terroristáknál.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 22:12:32

@rumpuncstv: 18 éve dolgozom a felsőoktatásban. Mondhatni, amikor nem fröccsözök, ott vagyok. Ez elég jogalap rá, hogy ismerjem, vagy igyak még több fröccsöt, hogy megnyugodj?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 22:15:51

@ki kicsoda: ne szpemmelj. Egyébként meghagytam az elérhetőségem a faszinak, Ha végigolvastad volna, tudnád. De a jelek szerint csak írni tudsz.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 22:18:28

@citromfiu: most még biztos az is lesz, hogy "tudtad, hogy a humperdick görbe faszt jelent angolul?" Te, neked nem tűnt fel, hova jöttél? Nem volt eléggé kiírva?

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 00:56:02

@Humperdickk: 18 éved - a felsőoktatásban - leszarom, hogy piálsz vagy pipálsz, a te dolgod az is, itten arról van szó, hogy telefostad a ventilátort, ne sértődjél meg, ettől (görbe)faszfej vagy! persze, szidd a "ti feriteket" ha neked ettől áll a pöcsöd...ez annyira, de annyira magyaros! csak azt nem olvasom, konkrétan, mi a bajod vele!? megbaszta anyádat? netán az apádat? elcsente a családi alumíniumot? - inkább csak trendi fiú vagy(ha nem picsa) a felsőoktatásból, aki szeret úszni a szartengerben!

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 00:58:34

@Mariann19: hűűűűű de nagy hülye vagy te!

citromfiu 2012.05.06. 03:58:30

Humperdickk · kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.05. 22:11:03
@rumpuncstv, @Noone, @ki kicsoda, meg a többiek: olvassatok több kikellennekjonnit. Benne van abban a köcsögorbántakaroggyon is, de nem ez a lényeg. Az a lényeg, hogy megbántottam a ti Feriteket,"

Őlég beteg vagy kisfiam, te nálad csak fehér van meg fekete mi?
Ha hülyeséget írsz mert prejudikálsz, majd rádszólnak akkor neked az már a ferid mi?

Figyuka! Sosem szavaztam rájuk, de a gyermekemet nem bíznám rád tanításkodásból kifolyólag!

Menj a kocsmába ott élvezjedj!

citromfiu 2012.05.06. 04:02:02

@Noone:
De nem ez a lényeg. Miért tudunk mi úgy beszélgetni, hogy nem trágárkodunk, és nem aggatunk egymásra jelzőket?"

Talán azért, amit írtál.
Halálom ha valaki prejudikál, személyeskedik, 8 itt a példa: Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.05.05. 21:50:25) hazudozik, kinyilatkozik, ....

citromfiu 2012.05.06. 04:03:44

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Hej de undorodom a személyeskedő balfaszoktól: ajánlom a lábadközivel foglalkozz picibihóc ne a kommentelővel, max azzal amit írt.

Már ha felfogod amit írtam!

Erős kétségeim vannak!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 08:27:23

@citromfiu: ja, hogy őrültnek tetszik lenni. Elnézést, akkor nem szóltam, tessék csak folytatni tovább, és elnézést a zavarásért!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 08:28:31

@rumpuncstv: la van írva, mi a bajom vele. Elolvasod mégegyszer, vagy előbb beveszed a tablettáidat?

egyfejű 2012.05.06. 09:07:39

Úgy látszik népi hagyomány lett a funkcionális diszlexia. Szomorú és elkeserítő.

Idejön, elmeséli a kis sirámait, pl.
- eltartott kisujjal írjál, mert nem az a fontos, mit írsz, a hogyan a léyneg;
- anyázva undorodik a személyeskedéstől, csak épp nem arra válaszol, amiről a beszélgetés folyik;
- lusta megnézni/elolvasni eddigi munkáidat, de indok nélkül bántod a Fletót.

A lelki rombolás nagyobb, mint gondoltam. Sok évtized, pár nemzedék kell még, akkorra talán, de sajnos nem. :(

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 10:21:31

@Humperdickk: lehet, hogy szeretted volna leírni mi bajod ferivel, de azt nem tetted meg! irigy vagy mert neki van, azt olvasom, azt is leírod, hogy lopott, de ez így "csak" pofázás, tessék leírni, konkrétan mit, mikor hogyan! ez hülyeség? az!csak annyira mint a mainstream szöveged. sajnálom, hogy beálltál az csahosokhoz, mert nem vagy (teljesen) hülye fasz (vagy picsa?)ennél több van benned - talán!

egyfejű 2012.05.06. 11:39:14

@rumpuncstv: gyengébben értők kedvéért idéznék a szezőtől. Fene sem érti, miért kell kivonatolni egy írástudónak, de íme:
"Igen, Feri: elloptad a reményt, (...) Elloptad az esélyt a változásra, (...) És most sem hátrálsz, mert most sem érted meg, hogy veled nem fog menni."

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.06. 13:07:20

@rumpuncstv: :) Látom te komolyan nem érted, hogy mi a baj. Elmondom szépen, lassan. Ott van pl Roger Federer, aki qrva jó teniszező, tele van lével, van egy szép családja. Irigy vagyok rá? Naná! Haragszom rá? Nem, mert ő a tehetségével, és sok edzéssel érte el a sikereit (persze el lehet vitatkozni azon, hogy igazságos-e, hogy egy sportoló ennyit keres, de ezt most hagyjuk)
Bocs, de én nem fogok tisztelni egy olyan embert, aki a kapcsolati révén szerezte a vagyonát. Egyszerűen dühítő, hogy emberek, akik jókor voltak jó helyen hülyére keresték magukat (a közvagyont lenyúlva), míg mások kemény melóval is alig tudnak megélni.

@h.kovacs: komolyan csak akkor írhat vki bármi rosszat a balról, ha mellérak egyet a jobbról is?

@citromfiu: Nem érted, hogy miről szól ez az írás? Nem az a lényeg, hogy a Feri is lopta a szakdogáját, hanem arról, hogy Gyurcsány mekkora tehertétel az ellenzéknek, és, hogy az ő jelenléte akadályozza a baloldalt, hogy egy hiteles miniszterelnök-jelöltet állítson.

@Humperdickk: Nekem bejött az írás, de szerintem nincs igazad. Gyurcsány azért van még mindig a felszínen, mert a baloldalon nincs senki, aki ki tudná őt szorítani. Mesterházy nem eléggé karizmatikus, többi mszpmúmia már öreg, Szanyi egy bunkó, az elempések súlytalanok, az új mozgalmak pedig még embrionális állapotban vannak... Bajnai jöhetne még szóba, de ő sem eléggé karizmatikus, ő neki sem szeplőtlen a múltja, és nem tudni milyen programmal, kinek a képviseletében indulna. Egyszerűen nincsenek szabad vegyértékek a baloldalon.

@Mariann19: Én nagyon sok párhuzamot látok Ferenc és Viktor között, ha lehámozzuk az ideológia réteget, azt kapjuk, hogy nagyjából ugyanazok a pozitív és a negatív tulajdonságaik.
+ Mindketten jó szónokok, és karizmatikus egyéniségek
- Mindketten rossz vezetők, akik nem tudtak létrehozni egy hatékony kormányzási struktúrát. Irányításuk alatt a különböző programok kidolgozatlanok és ötletszerűek voltak. Orbán és Gyurcsány sajnos a hatalomszerzést és -birtoklást, az egyéni hitelességük, valamint az ország hosszútávú érdekei elé helyezte.
A különbség leginkább a politikai pályájukban van, ez pedig kihatott a múltjuk megítélésére és a párton belül pozícióikra. Ez két ember szép példa a rendszerváltás után időszak kontraszelekciójára.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 13:31:55

@egyfejű: igen, köszönöm. Ez a baj a civilizációval is, hogy többezer év alatt összeírtak mindenféle fasságot a tudósok, és a francnak van kedve végigolvasni, ellenben a magyar rovásírás ötezer éves, és még a parasztok is tudtak írni olvasni vele évezredek óta. Mert az ilyen még csak végig sem olvassa, ergó végig sem gondolja, mert az nem esik jól neki, nem lehet rendesen elénekelni utána a székelyhimnuszt / akácosutat / hanrózsavolnékot / internacionálét / gvantaramérát. (Nem tudom, az elempések mit énekelnek a tábortűznél?)

Elmondtad helyettem kulturáltan, amit én (és Dr. Gy. Dr. Fűegér, akinek ezúton is kösz, más okból, de szintén) csak bazmegolva tudtunk. Kösz, mégeccer. Szarabb lenne egyedül lenni. :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 13:42:12

@Heron44444: persze, hogy nincs igazam, hisz ez csak egy ötlet volt. (Hogy igazam van-e, remélem, megvitatjuk: ezt hívják konzultációnak.)

A pénznek viszon nincs szaga, és ő biztos meg tudná oldani, hogy marha titkosan odaadja a pénzét valahogyan egy tisztességes csapatnak, mondjuk pártalapításra. Mert inne, vidékől az látszik, hogy amíg ő lesz a baloldal "vezére", életben nem a kövérlaci börtönbüntetéséről (rászolgálna, de nem vagyok ügyész, mit ugatok bele, nemdebár) lesz szó, hanem arról, írt-e egy pattanásos kiszes seggnyaló 84-ben szakdolit, vagy nem-e írt. És én azt gondolom, hogy ezerszámra nem írtak tisztességes szakdolit 1984-ben a kiszes szarháziak. Hogy most pont a Fletó írt-e, mellékkörülmény, tekintve, hogy az UD Zrt. milliárdos kártérítéséről kellene inkább beszélni, ami azért kapott, mert törvénytelenül megfigyelt politikusokat, és lebukott. Mert ez fontosabb, mint a Fletó medencéje, szakdolija, őszödibeszéde.

Ezt szerettem volna csak elmondani. :)

Noone 2012.05.06. 14:10:24

Sok minden elhangzott itt.

Megismétlem, amit mondtam: aki trágárkodik, nem is hallgatom meg. Régi szép időkben korbács járt ilyesmiért, jobbik esetben.
Mondjam lassabban? Mert akinek ilyen a szókincse, valszeg nem ért másból.

Ha a Birodalmak Kora eljön - márpedig nagyjából itt is van már - ismét az fog járni, ráadásul mindenhol a világon. Úgyhogy aki úgy gondolja, hogy ez trendi, lassan kezdhet vetkőzni, különben a ruhája is cafatokra szakad.

Sok szerencsét a bunkóknak. Mármint ahhoz, hogy túléljék a kezelést egyáltalán.

Noone 2012.05.06. 14:17:11

És még valami.

Bunkó parasztokkal nem fogok szóba állni, mondjanak bármit is. Ha lövünk egymásra, igyekszem pontosan találni, ne szenvedjenek. Ennyit tehetek értük. De muszáj nekem 150 szavas szókincsű bárkikkel beszélni, amiből 75 nem tűrne nyomdafestéket???

ki kicsoda 2012.05.06. 14:56:40

Humperdickk!

... alias noname nobody!

Regulating competition in stock markets

Xin Yan, Lawrence R. Klein, Viktoria Dalko, Ferenc Gyurcs_any,
Michael H. Wang, and Christine Huang

Tartalomjagyzék:
media.wiley.com/product_data/excerpt/16/11180948/1118094816-39.pdf

... te melyik lennél a szerzők közül, a Nóbel-díjas?

Noone 2012.05.06. 15:03:18

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:

Igen, téged nem érdekelnek. Te magad mondtad, eszerint ki vagy, és egyet is értek.

Gondolom, az értelmi képességeidet ennek az értelmezése úgy is meghaladja, tehát a beszélgetést itt berekesztem.:-D

egyfejű 2012.05.06. 15:22:10

@Noone: érdemi mondanivaló? Vagy csak erre az ultrakonzervatív, pökhendi kivagyiságra futja?
Puszta kiváncsiság, de ez pszichés onanizálás nálad, esetleg csak szimplán a sötétség megnyilvánulása?

Mariann19 2012.05.06. 15:52:32

@rumpuncstv: Latinovits idézet:"Egyes embereket irritál a másik ember szellemi fölénye!"Na Kisfiam, Te ebbe a kategóriába tartozol. Apropó! Nem érzed magad rosszul itt közöttünk, ahol az ész és értelem van jelen?Természetesen kivéve ebből a közegből Téged, és a hozzád hasonló földhözragadt stílusú senkiket.

Mariann19 2012.05.06. 16:19:14

@Heron44444: Miután a lényegi kérdésekben nézetazonosságunk van, kiemelésként a kormányzati struktúrához fűznék gondolatot, mintegy alátámasztásként a véleményedhez. Mindkét miniszterelnök esetében végig hiányoltam bennük a küldetés tudatot. Nem alázatot vártam a lo millió ember iránt, hanem azt a felelősségérzetet nem tudtam fellelni, amely egy ország első számú irányítójától elvárható. Regnálásuk alatt a két ember rivalizálása élvez prioritást mind a mai napig. Ennek példája Gyurcsány Ferenc bizonyítási szándéka a autósztrádák túlzásba eső építése, mely 60%-ban hitelből valósult meg. Többek között ezzel is tovább rontotta a gazdaság állapotát, egyetlen célja volt, túl szárnyalni az Orbán által épített utak km-nek mennyiségét.A jelenlegi retorikájuk is az egymásra mutogatás, a múlt felemlegetése jegyében zajlik, midőn az ország ezer sebből vérzik.Szomorú vagyok, amikor azt tapasztalom, hogy más országokban a rivális pártok félreteszik népük érdekében az izléstelen versengést, és közösen keresik a megoldásokat. Nem egyszer úgy érzem, hogy az állampolgárok e két ember elleségeskedésének az áldozatai.

Noone 2012.05.06. 17:04:52

@egyfejű:

Érdemi mondanivaló?
Abba lehet hagyni a trágárkodást. Ha ezt mindkét oldalon mindenki megtenné, talán valami párbeszéd is kialakulhatna. Nagy szükség lenne rá, mert így komoly baj lesz.

Ha nem, lőni fogunk egymásra. Erősen jobboldali vagyok, de most inkább a vörösek tűnnek kulturáltnak - szégyen.
Ha pedig mindenképp lőni kell, a kulturáltabb oldallal tartok. Világos voltam?

Még abbahagyhatjuk. De senkitől nem tűröm el.

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.06. 17:51:40

@Humperdickk: Ja értelek, de hol az a tisztességes csapat? Gyurcsány szakdolija, azért határozza meg a közbeszédet, mert a jobbossajtó arra irányítja a figyelmet, ha nem lenne Fletó, akkor lenne más téma (pl:gonosz Brüsszel). Ferinek szerintem is menni kell, de én azt gondolom, hogy önmagában ez túl sok mindenen nem változtatna.

@Mariann19: Én utoljára Antall Józsefnél éreztem vmi felelősségtudatot. Én őt tartom az utolsó államférfinak, aki a miniszterelnöki székben ült, nagy kár, hogy ez nála gyakorlatiatlansággal és naivitással párosult. Soha nem felejtem el éppen színházban voltam mikor meghalt, az előadást megszakították és az igazgató bejött, hogy elmondja elhunyt Antall József. Vajon, ha Orbánnal történne vmi ez megismétlődne?
Egyébként én mindig meglepődöm azon a rövidtávú, ostoba demagógián, ami Orbánt és Gyurcsányt jellemezte. pl: Amikor a 2010 választások után sokkal Viktor lement vidékre, és megígérte 2 héten belül helyreállítják a közbiztonságot...
Na én akkor szembesültem vele, hogy kutya egy 4 évünk lesz.

Az autópályák kapcsán érzékeny pontra tapintottál rá, mivel a családomban többen is dolgoznak ezen a területen. Nyilván volt egy presztizsharc jellege a dolognak, ebben egyetértünk. Az M5-ös és M7-es megépítésével egyetlen nagy probléma volt, még pedig a magas költségek és a rossz konstrukció. Míg Horvátországban 1 milliárdba került egy kilométer autópálya (ez egyébként sarkítás, mert több szakaszon ennél magasabbak a költségek), addig nálunk 3-4 milliárdba. Ennek a +2-3 csak egy része volt indokolt műszakilag, a pénz kb 20-30% ellopták, de volt ahol többet is. Az M6-os konkrétan egy faszság volt, semmilyen forgalmi adat nem támasztotta alá az autópálya szükségességét, bőven elég lett volna egy autóút, ráadásul ezt is sikerült teletűzdelni alagutakkal, tehát tök fölöslegesen épült egy drága autópálya (egy elbaszott ekf miatt).

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 19:28:21

@Heron44444: kissé leegyszerűsíted a dolgot, jókor - jó helyen!? és? nem akarlak oktatni, mert már biztosan 1 nagy ló vagy, ám az egész életet - a tiedet is - a véletlen alakítja, mikor merre kivel jársz, kit ismersz, mit kapsz - mit hozol otthonról, sőt, az, hogy éppen akkor és úgy kötött meg az anyag (az apád gecije) hogy te most vagy, nos, az is véletlen - még ha tervezték is, hogy te legyél, szőke? barna? fiú? lány?! van aki ezt szerencsének nevezi. fingomsincs házas vagy-e, gondold csak el, a baráti köröd leginkább iskolatársakból áll-állt össze, a párkapcsolatod (is, ha van) véletlenen múlt-múlik, a melóhelyed is! nekem ne vakolj faszságokat, inkább hidd el, te voltál - vagy rosszkor, rossz helyen, meg még vagy 9.998000 magyar ember!

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 19:29:57

@Mariann19: a latinovics egy buzi! te meg szopjál lófaszt (lehet pónié is)

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 19:34:36

@Heron44444: antal = az utolsó államférfi, értem! 2 szóval később: antal az gyakorlatlan és naiv, ráadásul párosul!? a görbefaszú legalább nem ostoba, ha rosszul gondolkodik is, de te meg a 19 mariann....veletek csak többen vagyunk....

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 19:59:26

@ki kicsoda: nem tudom, nem ismerem a családját egyiknek se, így nehéz dönteni. De mondjuk az a Victoria szimpi. Jól kezdődik a neve.

Baszki, mit akarsz bizonyítani? Hogy egy senki szarházi vagyok, a ferid meg nobeldíjas is lehetne, csak hát, ugye, a körülmények? Én leírtam, hogy egy senki szarházi vagyok, ebben nincs köztünk vita. De azt is leírtam, hogy a ferid is az, CSAK HÁT A KÖRÜLMÉNYEK (kisztagság, seggnyalási technika, megfelelően megválasztott após stb.) Erre írtam azt is, hogy ez engem nem érdekel, nem fontos. Ellenben a pénzére igényt tartana a társadalom, míg szemmel láthatóan ő csak kerékkötője lehet minden jónak. Ez nem feltétlenül helyesen így, megengedem, igazságtalan is, de ha tényleg az ország érdeke lebegne a szeme előtt, félre tudna állni. Nem az a legény ugyanis, aki pofázik, hanem aki abbahagyja a pofázást.

Megérted végre, vagy pofázunk tovább?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 20:05:05

@Noone: a trágárkodás egy eszköz. Hogynemondjam: szerszám. Olyan, miunt a kapa, a stílfűrész, vagy a kalapács. Vagy a rémfa, amire Dunáltúlon húzzák fel a leölt disznót, hogy kibelezzék. Az se gusztusosabb valami.

Csak egy eszköz. Használd, vagy ne, de ne mondd, hogy "nem tűröd el". A horolókapát úgysem érdekli, hogy mi a véleményed róla. Össze ne vessz már egy szerszámmal, baszki!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.05.06. 20:06:27

@Heron44444: igen, ebben egyetértünk: nem változtatna. De a remény hal meg utoljára!!! Banszáááájjjj! :))

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.06. 20:22:30

@rumpuncstv: ok, tehát a Gyurcsány tudatosan lépett be a KISZ-be, ott tudatosan építette a karrierjét, majd elvette egy komcsi káder lányát. Az így felépített kapcsolati tőkét felhasználva megszedte magát. Ezért most tiszteljem? A szét lopott KISZ vagyon az a tied is volt, humpié és az enyém is, Fletó minket meglopva lett milliárdos, ez itt a gond.

"Az államférfi a következő nemzedékre gondol, a politikus csak a következő választásokra." by Churchill
Attól, hogy vki felelősségteljes nem biztos, hogy jó vezető.

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.06. 21:51:31

@Heron44444: semmit se értesz! olyan vagy mint egy kihűlt medvepöcs, churchill meg sok neked! tudod mit, te nyertél!

egyfejű 2012.05.07. 11:15:32

@rumpuncstv: milyen alapon állítod, hogy nem ért hozzá @Heron44444 (sem)? Mert arról itt egy szót sem írtál, csak trollkodsz ezerrel.
A tézis cáfolata -, melyet azért kivonatoltam Neked, mivel alapból nem akartad felfogni Humpi mondandóját -, nem az, hogy lózung, az csak sima mellébeszéd, blabla.
Gépelni tudsz, ideje lenne valami értelmezhető ellenvéleményt írnod, mert az eddigi hozzászólásaid tartalma még áltisk ötödikben is gyenge egyes alát termelne.

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.07. 12:07:06

@egyfejű: ellenvéleményt? újra ott tartunk, hogy tények nélkül basztatjátok a fletót, csak úgy, mert éppen trendi basztatni. mert az nem érv, hogy vele nem megy, az sem, hogy milliárdos, az sem túl erős, hogy kisz titkár volt! ellenben milliárdos létére, balról ám liberálisan politizál(t), pedig éppen szarhatna az egészbe, élhetné a kétkezi milliárdosok csendes életét! schmitt a bebukott elnök, arról ugat, hogy ami jár, az jár! van arca hozzá, azért a szarért mindent, sőt még annél is többet elvenni, pedig tolvaj, meg többje van neki, mint elég! ezzel szemben, a fletó, minden járandóságát támogatásra fordította, nem pöffeszkedett-pöffeszkedik "szolgálati" villában! minden országban elfogadott partner, egy megosztott "a haza nem lehet ellenzékben" ország karizmatikus vezetője (volt) tetszik vagy sem, 2002 és 2009 között itt volt a "gyarapodás" kora, persze ez idő alatt sokak kurva sokat loptak, ám most talán még többet lopnak, akár ugyanazok az arcok! ja, és az élni és élni hagyni, valahogyan csak működött! a médiumok inkább voltak függetlenek, mint fostos öncenzorok, a hivatalokban voltak olyan alkalmazottak is, aki szakmaiságuk okán melózhattak. ezzel szemben ma, mi van? hozott egy bíró egy ítéletet dávidibolyka-titokminiszter vs. udzrt perben, erre mindenki összerezzent, hogy ilyet ma lehet!? gondolkozzál el kicsit ezen picihülyém, aztán kaffogj, ha van kaffogni valód, amíg a levadászók nem a te szagod után mennek!

egyfejű 2012.05.07. 13:16:46

@rumpuncstv: látom, te is az a fajta buta troll vagy, akit nem zavarnak a tények, ellenben a saját állsápontját sem kifejteni nem tudja, sem érveket nem tud felsorakozatni mellette.
Tény egy: bukott miniszterelnök.
Tény kettő: az ország legelutasítottabb politikusa.
Tény három: ha annyira nyagformátumú emberke lenne, akkor a DK már a FIDESZ nyakán lihegne.
Tény négy: a demokratikus ellenzék viselkedését jelenleg a Fletóhoz fűződő viszony határozza meg, így képtelenek összefogni.
Ha már lehülyéztél akkor nekem egy javaslatom van: nézesd meg magad szakorvossal, legalább az értelmezési problémáidra (funkcionális diszlexia) irass fel valamit.
Ja, és leülhetsz, ez még mindig nem üti meg az egyes szintet.

rumpuncstv · http://rumpuncs.tv 2012.05.07. 14:57:40

@egyfejű: rámászom a nyelvezetedre, szopd le egy szálkás hintaló faszát! legyen ez tény inkább, mint a félhülye ténynek írt balgaságod! értelmetlen és cseppet sem szórakoztató a veled folytatott levelezés, buta vagy és már az is maradsz!

Mariann19 2012.05.07. 16:47:54

@Heron44444: "Mindíg meglepődöm azon a rövid távú, ostoba demagógián, ami Orbánt és Gyurcsányt jellemezte."Ez a gondolatod engem is foglalkoztat, pontosabban szólva ennek az elfogadottságának a magyarázatát keresem. Úgy vélem, hogy itt is a tömegek befolyásolása az elsődleges cél, melynek az eszköze a populizmus, mely a tartalom nélküli politikai fellépés sikeres eszköze. Ehhez megfelelő táptalaj a magyar társadalom politikai szellemi színvonala, melyet a közelmúltban egy tekintélyes külföldi lap kedvezőtlenül értékelt, leépültnek minősítette azt. Kissé meglepő volt ez a kritika, rosszul is esett egy pillanatra, azonban van igazságtartalma. Ugyanis a hatásvadász retorikát a kiművelt fő észreveszi, sőt elutasítja, mert érzi, hogy hülyének nézik.Az autópályák létesítésének ügyében két fő csapás van,amiért érdemes foglalkozni ezzel.Dávid Ibolya egy parlamenti felszólalásában /anno/ hivatkozott egy Vári Attila által akkoriban megjelent könyvére, melyben a szerző megírta, hogy ezek a beruházások biztosítják a kormányzópártot 70%-ban, a nagyságrendben következő másik pártot 30%-ban azokat a forrásokat, melyeket korrupciós eszközökkel bujtatnak el a sztrádák költségvetésébe, és utána kivonják ezeket a forrásokat pártjaik részére. Azt vártam, hogy ezután a felszólalás után e pártok pert indítanak a szerző és Dávid Ibolya ellen, hiszen súlyos vádakról esett szó. Azóta sem történt semmi, ami azt jelenti, hogy az elhangzottak a valóságot tükrözték.A másik érv, amiért hangsúlyos ez a terület, hogy olyan jelentős, az ország gazdasági állapotát drámaian befolyásoló, eladósodást jelentő döntésekről van szó, amelyeket a tisztességtelen elszámolás is súlyosbít.

Mr Neanderthal 2012.05.07. 17:54:26

ez kemény és szép írás lett;
a pénzből meg sose elég, még ha milliárdos is vagy és történetesen politikai szarkavarásból kerested a milliárdod, akkor a vagyon további gyarapítását, mi több reálértékének megőrzését csak az adott paradigmában tudod elképzelni...:)

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.08. 08:20:46

@Mariann19: Én különbséget teszek ravasz demagógia és ostoba, rövidtávú populizmus között.

Az első esetben egy politikus mondd egy demagóg ígéretet, begyűjti a nyereményt, de senki nem tudja őt hazugságon kapni. Pl: a gazdaság kihipózása, bürokrácia csökkentése Ezek, azért zseniális ígéretek, mert létező problémákról szólnak, mindenkit érintenek, erkölcsileg és racionálisan is lehet mellette érvelni. A trükk ott van, hogy azt a látszatot keltik mintha ezeket a kérdéseket gyorsan és fajdalom mentesen lehetne megoldani, de ez ellen nem nagyon lehet érvelni, mert:
- a feketegazdaságról csak becsléseink vannak (ha konkrét statjaink lennének, akkor már nem lenne fekete), a bürokrácia meg olyan nagy, hogy biztos lehet találni benne egy hivatalt, vagy egy állami céget, ahol csökkent a létszám. Persze ezt más területeken is el lehet játszani csak itt könnyebb
- az ellenfél nem szívesen bizonygatná, hogy ez az ígéret tarthatatlan, mert úgy lehetne beállítani, mintha a bűnözőket meg a hivatalnokokat védené, másrészt lehet, hogy ő is fölakarja még használni ezt a könnyű "hüllyeszavazó-mágnest".
A másik típusa ennek a műfajnak a "kurvahosszútávú" ígéret, mint a 20 év múlva utolérjük Európát, vagy a 10 év alatt 1 millió új munkahely.
Ez a fajta populizmus minden demokráciában jelen van, valamilyen szinten.

Ez előbbi említett típus káros, de maga módján logikus és az adott politikus, párt népszerűségét növelheti anélkül, hogy komolyan veszítene a hitelességéből. Az utóbbi években a két párt rivalizálása miatt és a média bulvárosodása miatt megjelent a rövidtávú ígérgetés. Természetesen lehet hülyeségekkel hitegetni az embereket, de ha pár hónapon belül kiderül, akkor ez többet árt mint használ, mert teljesen aláássa az adott politikus hitelességét és hozzáértését. pl: mi nem támogatjuk a megszorítás politikáját, nem tárgyalunk az IMF-fel, 2 hét alatt rendet teszünk... Na ezt hívom én ostoba, rövidtávú populizmusnak. Egyébként látok jeleket arra, hogy ebből elege van a társadalomnak.

Ettől függetlenül engem is foglalkoztat az a kérdés, hogy a magyar emberek miért ennyire könnyen manipulálhatóak. Ebben a tárgyban a legjobb könyveket Bibótól (Hazugságok és hisztériák) és Hankiss Elemértől (Diagnózisok) olvastam.

Az idő rövidsége miatt azt csinálom az autópályás témával, mint a többi politikus. Agyonhallgatom :)

Mariann19 2012.05.08. 13:25:00

@Heron44444: Remekül vezetted le a demagógia és a populizmus megjelenülését, a példáid találóak és reálisak. Ne vedd szerénytelenségnek a dicsérő szavakat részemről, nem nagyképűségből minősítelek, hanem mert jó az írás. A hatásvadász eszközöknek - a tömegpszichére való hatását - egyelőre a társadalom nagy része nem képes a helyén értékelni. Azonban a sokszínű kommentet olvasván az értők pontosan tudják, hogy miről van szó.Abban lehet reménykedni, hogy a szemlélődő,eszes állampolgár társaink az értelmük okán tudnak hatni a környezetük szellemi növekedésének színvonalához.

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.08. 19:25:06

@Mariann19: Köszi, és a hibákért elnézést kérek egy kicsit sietnem kellett, ezért összecsaptam a kommentet.

A nagyberuházásokról csak annyit akartam még mondani, hogy tényleg elképesztő, hogy az egyértelmű visszaélések ellenére a rendszerváltás óta nem volt egyetlen komoly vizsgálat, vagy oknyomozóriport ezekkel az ügyekkel kapcsolatban.
Humpdi-nek tök igaza van "hogy Népünk és Nemzetünk Pártsajtója éveken keresztül boncolgatta azt a nemzetgazdaságilag nyilván (nekik) halálosan fontos kérdést, hogy mennyit loptál bimbózó demokráciánk hajnalán – mondanom sem kell, ha szándékukban állt volna értelmes, hovatovább tisztességes embernek lenni, ennyi energiát befelefeccölve háromszor oda-vissza kioknyomozhatták volna azt is, mifasz kerül a máv finanszírozásában annyiba, hogy például jelenleg évente nyolcvanhatezer (!) gépkocsi ára is kijönne belőle." Ennél jobban én se tudtam volna fogalmazni.

egyfejű 2012.05.09. 17:05:33

@Heron44444: azt tegyük hozzá, hogy a magyarok döntő része csápol az államosításhoz (iskolák, államigazgatás, stb.), mitöbb ahhoz is, hogy újra legyen állami a privatizélt vagyon.
Milyen szép példa erre például a pécsi vízmű. Hajrá magyarok.

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.10. 09:36:22

@egyfejű: A szocialista múlt és a kapitalista évek kudarcai miatt nem alakult ki egy széles középosztály, amely képes a tudatos öngondoskodásra. Ezek után nem meglepő, hogy az antikapitalista szlogenek ennyire népszerűek nálunk.

Egyébként szükség lenne értelmes vitára ezzel a kérdéssel kapcsolatban. Én nem szeretem különösebben állambácsit, de doktriner piacpárti sem vagyok. Pl: Én nem ellenzem a vízművek visszaállamosítást, problémám inkább a módszerrel és az időzítéssel van. Egy monopólium privatizálása mindig rázós dolog, mert csak akkor éri meg a befektetőnek pénz invesztálnia egy cégbe, ha biztos a nyereségben, tehát az eladónak (esetünkben az államnak) garantálni kell a profitot (fideszül: luxusprofitot). Ez lényegében olyan mintha hitel vennénk fel. Még így is lehetett volna jól csinálni a privatizációt, csak ehhez 3 feltételnek teljesülnie kellett volna. 1. Jó áron kellett volna eladni a közműcégeket. 2. Szigorúan a szabályozni kellett volna az adott területet. 3. Szerződésben kötelezni kellett volna a vevőt a hálózatfejlesztésekre és a kapacitásnövelésére.
Ezen feltételek közül egy sem teljesült, vagy ha mégis, akkor ott később megszegték a szerződést, és vagy egyoldalúan, vevő számára kedvezően módosították.

egyfejű 2012.05.10. 11:04:25

@Heron44444: 4. szakembereket kellene vezetőnek kinevezni, mert jelenleg (is) a slepp megjutalmazása a kinevezés. :)
A pécsi vizműnél még az is érdekes, hogy mióta visszaszerezték, azóta rosszabb, mint a francia tulajdonossal volt.

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.10. 16:16:31

@egyfejű: Hogyan lehet lemérni egy vízszolgáltató teljesítményét? Gyakoribb a csőtörés? Én utoljára 8 éve voltam Pécset, akkor még annyira a franciáké volt a vízmű, hogy a víznek is csiga íze volt.

Egyébként te komolyan ennyire Süsü vagy? Hát nem tudod, hogy az elmúlt 8 évet hogyan harcolták végig ezek a bátor emberek (mandiner.hu/cikk/20100625_a_hianyzo_szolidaritas), és most te ezt a keveset is sajnálod tőlük?
Ha az egyik haverod azt kérdezné tőled, hogy hé te egyfejű nem tudnál adni nekem egy vezérigazgatói széket, és neked meg pont a lenne egy vezető nélküli közműcéget, akkor te nem adnád neki oda? Amit itt látunk az nem más, mint az igaz barátság őszinte megnyilvánulása, és nekem ez megér pár milliárd forintot (pár száz forintot).

egyfejű 2012.05.10. 16:39:09

@Heron44444: "A pécsi mérleg ebből a szempontból vegyes: bár a foglalás egyik hivatalos indoka épp a magas vízdíj volt, eddig csupán szimbolikus mértékű csökkentésre futotta, nem sokkal a foglalás után. Bár a városvezetés határozott ígérete volt a vízműtől átvett dolgozók megtartása, 2010 közepére több mint 10 százalékuktól, az eredeti 343 főből 44-től váltak meg."
magyarnarancs.hu/belpol/a_pecsi_vizhaboru_egy_eve_-_szabadsagharc_fidesz-modra-74712

Heron44444 (törölt) · http://kulonvelemenyek.blog.hu/ 2012.05.11. 07:46:12

@egyfejű: vegyes nem= rosszabb
Egyébként teljesen szakmaiatlan az a hozzáállás, hogy minden dolgozót megtartunk (mint ahogy az is, hogy mindegyiket elküldjük). Nem ismerem azt a 44 embert, akit kiraktak, ezért nem tudom megítélni a munkájukat, de ha rosszul végezték a dolgukat vagy fölöslegesek voltak, akkor jobb ha kirúgták őket (ezt hívják hatékonyság növelésnek). Persze a fidesz eddig munkaerő menedzselése láttán jogos a félelem, hogy a lojalitás volt a főszempont nem a hozzáértés.

egyfejű 2012.05.28. 10:23:11

@Heron44444: "a városvezetés határozott ígérete volt a vízműtől átvett dolgozók megtartása". Amit mondasz jól hangzik, de ennek fényében már nagyon fals. Mondhatnók: fake és terelés.
A többinek meg olvass utána (jelzett cikk 2010-es). 15%-hoz közelítő áremelés, miközben majd 4 milliárdos a nyereség (franciák vettek vissza vízművet, ott kapásból 8% díjcsökkenés volt, ráadásul kártérítés sem merült fel).
Tartom továbbra is: rosszabb lett a helyzet.

Zoltán Bara 2015.08.27. 10:46:25

@elmebetegh: Akkor mondjál három nevet,akik kihúzzák a szarból az országot!

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2016.05.25. 18:39:24

Ha már véletlenül idevetődtem, a teljesség igénye nélkül, néhány észrevétel.

1. A blogposzt mérhetetlenül bőbeszédű a benne foglalt tartalomhoz képest. Amely tartalmat néhány mondattal el lehet mondani. Ez nem jó.

2. A blogposzt 2012-ban íródott. Vagyis akkor, amikor már a szomszédom hülye (éjjel ugatós) kutyája is tudta, hogy az ősprivatizációs, és utána történő lopások kismiskák az Orbán-rendszer rendszerspecifikus, és csak az ország kirablására irányuló lopásaihoz képest. Magyarul mondva: ugyan tudjuk, hogy hatalmon, hatalom közelében mindenki (mindenhol) lop, de két dolog nem mindegy: a. a rendszerspecifikusság (amazok is rendszerspecifikusak voltak, csak egészen máshogyan), és b. a mérték. Eme két fontos ügyben különbség van az említettek között.

3. A blogposzter szerint szereplőnk még a diplomadolgozatát is lopta. Könnyen lehetséges, hogy ott tényleg volt valami sundám-bundám. Azonban: a. Ennek nincs köze a politikusi kvalitásaihoz, és b. könnyen lehet, hogy a _többség_ valamilyen sundámbundámmal (innen-onnan ollózgatás) teljesíti eme feladatot. Sőt, elnézve némelyik komoly vezető pozícióban lévő tökhülye "tudósunkat", egyetemi vezető emberünket, elit-értelmiségünket ez egészen magas szinteken is így lehet. De ugye, ettől még lehet valaki jó munkásem... akarom mondani, politikus. Tehát a témának nincs köze a tárgyhoz.

4. A Feri lehet hogy anyagiakat lopott (mint kb. mindenki más olyan helyen, és helyzetben), de a politikai reményt nem a Feri vette el az országtól. Emiatt még közvetve sem hibáztatható, erre neki semmiféle szándéka, akarata, és cselekedete nem irányult. Vagyis arra, hogy a maffia lekaraktergyilkolja őt, és vele együtt az egész balliberális oldalt. Ez teljesen a maffia sara, és persze azon agymosott tömegé, amely ezt beszopta.

5. Tehát a lényegi kérdés itt már nem a lopás, hanem az, hogy a politika frontján mit lehetne tenni. Hogy a Feri jöhet-e még, vagy jöjjön helyette más. És ha más jöjjön, akkor hol van az a más, és hogyan jöhet. Technikai probléma van itt, aminek nem látszik a megoldása. Bár a Feri hiteltelen lett, nincs ember a Feri helyett. Nem tülekednek a hiteles, tehetséges, népszerű, értelmes politikusok. Az igaz, hogy jobb lenne már teljesen tiszta lappal indulni, de ez csak egy vágy. Irreális vágy. Nem lesz ilyen, ezért azzal kell főzni, ami van. És józan értelemmel tudni, hogy a két, vagy több rossz nem egyforma rossz. Ha csak ez van, akkor ebből kell választani a kisebbik rosszat. És nem dacosan fejest ugrani a kútba, mert egyik se ideális.

Josef Lewis · https://progresivefunding.wordpress.com 2018.04.28. 16:04:16

Jó napot, Josef Lewis, egy magánhitelező, aki kölcsönöket ad az egyéneknek, a vállalatoknak és a kormányzati intézményeknek 2% -os alacsony kamatlábbal. Tudjuk, hogy vannak olyan családok, akik fizetés ellenében élnek, és mások, akik nem tudják ellátni pénzügyi kötelezettségeiket, és ezért vagyunk itt a pénzügyi helyreállításhoz.

Pénzügyi szolgáltatásaink széles skáláját kínáljuk: Üzleti tervezés, kereskedelmi és fejlesztési pénzügyek, ingatlanok és jelzálogkölcsönök, adósságkonszolidációs kölcsönök, üzleti kölcsönök, magánhitelek, otthoni refinanszírozás, szállodai hitelek, hallgatói hitelek stb. ha érdekelt a kölcsön és mentes csalások ..

E-mail: progresiveloan@yahoo.com
Szöveg / hívás: +1 (603) 786-7565 köszönetet mond
süti beállítások módosítása