Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Na idefigyejjé, te bajerzsolt!

2011.02.16. 13:24 Humperdickk

Attól és ahogy én leírtam neked a te nevedet ezzel a nem teljesen helyes, ellenben személyedet maximálisan fel-, sőt, túlbecsülő ortográfiával, azzal természetesen nem akarom megsérteni az értelmileg beszűkült, emiatt halálra frusztrált, ebből következően pedig mániákkal és rögeszmékkel megvert szerencsétlen embertársaimat. Én csak leírtam neked a nevedet egy bajerzsoltról szóló posztban.

Ami egyébként félelmetesen rövid lesz, mert nem érdemelsz többet. A következő történt ugyanis: írtál egy nyílt levelet kedvenc bérlapodban a Fischer Ádámnak. (Ez már önmagában idegbaj, de mit lehet tenni, kutyaszart se mindig veszi észre az ember, aztán vakarhatja lefele. Nem véletlenül nem linkelem be én se...) Ebben utaltál egy korábbi zöngédre, mely hányásodban te azt kívántad, hogy bárcsak még több embert végeztek volna ki valahol, marha régen, illetve leírtál egymás után pár zsidósan hangzó nevet. És magyarázkodsz most hosszasan, feleslegesen, hogy ez nem antiszemitizmus.

Dehogy, nem vagy te antiszemita. A fentiek alapján te egy gyáva, aljas és gonosz kis izé vagy.

Örülök, hogy segíthettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr762665274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása