Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

A cigányokról: önkritika

2011.05.06. 12:28 Humperdickk

Alulírott Ubrizsi Kálmán ezúton szeretnék önkritikát gyakorolni.

Súlyosan vétettem a Nemzeti Összefogás Rendszere ellen mind szavaimban, mind tetteimben. Bűnömre mentségül csak azt tudom felhozni, hogy elmúlt nyolc év minden bűnének bukott eszméi mérgező légkört árasztottak, és ez elvakította elmémet. Csak a cigányok elleni, sok nagyon buta kopasz ember jogos társadalmi felháborodása volt az, ami végre felnyitotta a szemem: a magyar nemzeti társadalom kb. 75%-a rasszista, azaz őket támogatja, így be kell látnom, én tévedtem. Ideje tehát, hogy színt valljak a szélsőségesen liberális, úgynevezett szociológusok és a még szélsőségesebb, még úgy nevezettebb civil jogvédők iránt érzett perverz szimpátiámról.

E bűnös liberális tanokban való elmélyedésemben képtelen voltam felismerni, hogy magam is a cigány bűnözők áldozata vagyok: több (kettő) ízben előfordult, hogy nyílt színi, csoportos garázdaság keretében elkövetett fizikai bántalmazásban volt részem, mely kettőből majdnem egynél többször (azaz egyszer) előfordult, hogy a bántalmazó cigány volt. További bűnöm, hogy láttam már olyat, hogy cigány emberek nem voltak eléggé tiszták és jól öltözöttek, valamint gyerekeik hangoskodtak a buszon. Sőt, cigány embert részegen dalolni is láttam; fényes nappal méghozzá. Azt is el kell ismernem, hogy rendszeres kocsmába járásaim alkalmával tapasztaltam, hogy néha még az is előfordult, hogy a sok-sok ember között, akik ott ültek a nyerőgépek előtt, egyik-másik cigány volt. Ezek, szemben a többiekkel, akik nem cigányok, tehát a magyar bíróság gyakorlata szerint csak magyarok lehettek, a túl sok gyerekeik után járó gyest, családi pótlékot és segélyt dobálták a gépbe – szemben a többi, rendes alkoholista magyar emberrel, akik viszont rendes magyar forintot. Hallomásból már olyanról is értesültem, hogy egyes falvakban léteznek olyan, bűnözésre hajlamos, a falu életét megkeserítő cigány családok, amelyek cigányok, csak elvakult liberális dühömben eddig nem ismertem fel, hogy ezek cigányok, tehát nem magyarok. Esetleg nem is emberek.

Mindezt mindezidáig bűnös módon figyelmen kívül hagytam. Kérem tehát az Úr és a Nemzet bocsánatát!

A fülkeforradalomban kétharmaddal győztes, rasszista, adócsaló és feketéző, panamázó és hűtlenkezelő Dicső Magyar Nemzettel egyetértésben vallom, hogy vannak rossz cigányok. Ezt a tényt elegendőnek tartom ahhoz, hogy a cigányok támogatását csökkentsem, elhelyezkedési lehetőségeiket, társadalomba való integrálódási esélyeiket tovább nehezítsem. Nem tartom továbbá nagy bajnak, ha bizonyos, eléggé kopasz körök a magára hagyott cigányságra támadnak. Azt gondolom, hogy ha ezek a körök hetekig, hónapokig válogatás nélkül provokálják, fenyegetik a cigányságot, az helyén való mindaddig, amíg a cigányok meg nem elégelik mindezt, és nem követnek el valami törvénytelenséget. Ebben az esetben sem a cigányok védelmét, azaz minden kisebbség védelmét kell erősítenie az államnak, hanem egyrészt még több cigányt kell elítélni magyarságellenes bűntettért, másrészt elegendő hozni egy törvényt, mely szerint csak egyenruhában tilos dögöljetekmegcigányozni.

Mivel két gyereket nevelek és féltem őket a társadalom jogos felháborodásától, azt is gondolom, hogy a cigány ne menjen focimeccsre, mert ott kénytelen szembesülni azzal, hogy ő tulajdonképpen olyan újpesti (kispesti/fradista/debreceni stb.) cigány, aki incesztussal terhelt kapcsolatot tart fent a jó édes anyjával. Gondolom, hogy a cigány ne keressen munkát, mert tudjuk, hogy csak lopni akar. Sőt, a cigány inkább ne is dolgozzon; hisz tudjuk, hogy nem akar. Azt is gondolom, hogy a cigányok gyereke tetves, valamint büdös, mindamellett végső soron cigány.

Remélem, ennyi elegendő ahhoz, hogy a kurvamesszire kivándorlásom előtti utolsó időkben bántódásom nekem és családomnak ne essen, de ha mégsem elég, igény esetén további gondolatokat is kész vagyok gondolni. Megrendeléseket, kívánságokat ezen a blogon, kommentben lehet bejelenteni. (A szolgáltatás ingyenes!)

A fentiektől teljesen, de tényleg teljesen függetlenül minden a rasszista magyar majomnak, mind a hét és fél milliónak kettészarom a buta fejét, egyben sajnálom őket, amiért lemaradtak a törzsfejlődésben. (További olvasmány giccses vers formájában itt elérhető.)

Ja: kérem szépen ezeket a férgeket, ne olvassák ezt a blogot! (Zavarnak ugyanis, de mocskosmód.) Köszelőre!

Szólj hozzá!

Címkék: liberalizmus cigányok rasszisták hülyemagyarok

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr742882025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása