Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Elegem van a lakáshitelesekből!

2011.06.08. 15:29 Humperdickk

Mint bizonyára sokaknak feltűnt, betegeskedik a blog, ritkán írok. Ez azért van, mert nem érek rá, szedem azt a kurva cseresznyét.

Amióta ugyanis kitalálta a média, hogy globális felmelegedés, klímaváltozás meg inkanaptár van, nekem feltűnt, hogy meghülyültek az évszakok. Idén például olyan szép nyár köszöntött be tavasszal, hogy egyszerre ért be az összes fán az összes rohadék cseresznye, ergó a délutánokat és részben az estéket én azóta a fákon töltöm. Meg a hétvégéket úgy en bloc.

Ennek következtében nagyon fáradt vagyok, viszont a fán rengeteget időm van gondolkodni. Ezzel az emberiség állítólag pont fordítva volt: lejött a fáról, majd rögtön ezután nekiállt gondolkodni. Ebből is látszik, hogy az emberiség menthetetlenül hülye: a földön annyi mindent lehet csinálni gondolkodás helyett, de a fán cseresznyeszedés mellett leginkább csak gondolkodni. Például arról is, hogy mi a francnak szedi az ember a cseresznyét. Vagy arról, hogy most akkor mi van ezekkel a lakáshitelesekkel.

Mert most nem azért, de már hetek, mit hetek, hónapok óta mást sem hallani, mint hogy mentsük meg a szegény lakáshiteleseket. Eddig én egy kurva szót nem szóltam a kérdésben, és nem véletlen: érintett ugyanis nem vagyok, mivel nekem a bank nem adott, amikor kértem, hogy adjon, hogy hozzátegyem a spórolt pénzhez, és lakást vegyek. Azt mondta a bank nekem, hogy nem ad, mert nincs másik lakás, amire ráterhelje. (Teccikérteni: nem ad pénzt lakásra, mert nincs lakásom. Viccesek ezek a bankok.)

Tudniillik azért nincsen másik lakásom, mert mind apai, mind anyai ágon reménytelen pénzügyi és egyéb idiótákkal vagyok megáldva, minek következtében ezek az idióták vagy meghaltak, mielőtt rám hagytak volna valamit, vagy ugyan nem haltak még meg, de részemről nem is sürgős a dolog, mert adósságon kívül mást nem fognak rám hagyni. Mivel tehát egy nincstelen szar vagyok, nekem a bank nem ad pénzt. (Illetve, ha ad, olyan kamatra, hogy beledöglök. Az meg megy nekem hitel nélkül is. ) És valahol ez az oka annak is, hogy most meg szedem a cseresznyét: mondok, nem adtok pénzt, kapjátok be, veszek én egy présházat, ellakok én abban. Ahhoz meg volt szőlő meg kert, abban meg volt cseresznyefa. Egy ideig én azután néztem, hogy rohad a kurvasok felesleges gyümölcs a kurvasok fán, de aztán meguntam, és leszedtem pálinkának. És azóta is leszedem, minden tavasszal. És miközben szedem odafent a cseresznyét, meg gondolkodok, eszembe jut az is, hogy míly nagyon leszarom én a sok idióta lakáshitelest.

Mármint az idiótákat, nem az összeset: az sajnos előfordul, hogy az ember elveszti az állását, vagy hogy levágja a lábát a villamos, vagy elveszti az állását, mert levágta a lábát a villamos. (Sőt, olyan is van, hogy azért veszti el az állását, mert valaki más lábát vágja le a villamossal, de a további permutációkat most hagyjuk.) Ilyen esetben a bevállalt akármekkora méretű lakáshitel akármekkora kicsi méretű törlesztőrészlete agyonnyomhatja a családot, ez nem vitás. Ezek szomorú esetek, de szerencsére elszigeteltek – és bármily meglepő, semmi közük a svejcifrank árfolyamához! Az árfolyamnövekedés ugyanis önmagában csak azt vágja agyon, aki túl nagy hitelt vett föl a túl nagy lakás megvásárlásához. Vagy azért, mert a dzsakudzi meg a százhúsznégyzetméter, az köll. Huszonkevés évesen meg pláne köll.

Na most ha ezek után azt hallom, hogy az állam házat épít a szegény megroggyant, árfolyamsújtott lakáshiteleseknek, hogy legyen hol lakniuk, nem csoda, hogy annak én nem örülök. Nekem ugyanis az állam nem épített házat, azt nekem kellett megtennem, önállóan. (Sőt, amilyen köcsög az állam, a cseresznyét sem szedi le helyettem. Azt is én szedem le, bármennyire is kurvára unom már.) Úgyhogy azt javaslom én a sok idióta lakáshitelesnek, hogy nagyon szépen és finoman húzza meg magát, mert olyat teszek, amit mostanában legfeljebb kétszer naponta: lejövök a fáról.

És ha én lejövök, garantálom, hogy ott nagyon le lesz jőve.

5 komment

Címkék: lakáshitel hülyemagyar mentsükmeg

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr922967964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2011.06.08. 19:46:11

LOL Ez tetszett. :)
Teljesen egyetértek egyébként. Én pl. nem szedek cseresznyét és nem lógok egész nap a fán; ergo megállapíthatjuk, hogy nem a fákon élés okozza ezt a véleményt nálad. Hanem úgy egyébként is logikus.

1. Amikor valaki hitelt vesz fel, akkor ott aláír egy roppant érdekes (és néha hosszú) irományt. Abban le van írva, hogy mit vállal. Ha nem olvassa el, akkor dögöljön meg, nem fáj érte a kis szivecském egy cseppet sem. Ha tudja mit vállalt, akkor ne rinyáljon. Ha meg nem tudta, akkor pláne fogja be a száját, és ne várja el, hogy azért mert hülye volt, majd más szívjon.

2. Mikor az árfolyamok úgy alakultak, hogy épp a svájci frank alapú hitelt felvevőknek volt jobb, akkor abban az időben én nem láttam rinyálni közülük senkit. Csak most. Pedig igenis szólhattak volna akoriban, hogy nekik most miért megy jobban, mint a forinthiteleseknek, mert az igazságtalan, meg minden. De mégsem tették. Csak most jut eszükbe, mikor már nem annyira jó. ... zannyuk..csáját.

3. Egyébként is aki hitelt vesz fel, pláne rizikósabb hitelt, legfőképpen pedig nagymértékűt, az vessen magára. Sehol nincs az előírva, hogy márpedig hitelt kell bárkinek is felvennie.
Ja, hogy nagyobb ház kell? Hát az bizony pénzbe kerül.
Ja, nincs pénz? Hát akkor ne költözzön a drága nagyobb házba addig. Kuporgasson, tegyen félre, fektesse be, rakja párna alá, és majd ha megvan a rávaló, vegye meg a nagyobb házat.
Bezzeg bagóra meg piára telik a jómagyar embernek. Mert arra mindig telik. De értelmes dolgokra nem. HOgy miért, azt nekem ember nem tudja elmondani.
Arról nem is beszélve, hogy nem kevés közülük több tízmilliós hitelt vett fel, több százezres havi törlesztővel.. Hát elmehet az is a zannya valagába.

Énnekem pl. eszembe sem jutna, hogy segítsem őket. Mert ez a nagy segítősdi megint kitermel majd egy újabb parazita réteget a társadalomban, holott már most is annyi ráakaszkodott lézeng az országban, hogy alig férni el tőlük. És persze ezeket az élősködőket majd megint azok tartják el, akik nem voltak hülyék, dolgoztak, stb.
A tököm kezd telelenni már azzal, hogy az adóimból lassan 2 másik (számomra tök ismeretlen) embert tartok el, miközben nekem meg alig marad. ... És még cseresznyefám sincs, amin lóghatnék! A sárgabarack kicsi, arra nem lehet még felmászni, a szomszéd meg kivágta a diófáját. Nem jó ez így..

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.06.08. 21:10:26

A barackfa megnő. A sok hülye meg nem múlik el.

Várd meg, míg megnő a fád, hogy fára menekülj a hülyék elől. Jobbat tényleg nem tudok... :)

Sanko13 2011.06.08. 23:29:52

Mélységesen egyetértek!
Pedig érintett vagyok...
Nekem kocsi hitelem (is) van, de amikor felvettem végeztem egy "gyors fejszámolást", ha a 1,5-szeresére növekszik a törlesztőrészlet még bírom és még akkor is jobban járok. Eddig pár hónap volt csak amikor elérte a részlet azt a szintet, ami akkor lett volna, ha forintban veszem fel (arról nem is beszélek, hogy az is nőtt volna azóta...)
Szóval nem sírni kell, hanem számolni és gondolkodni, a helyszín nem lényeges... :-)))
De ismerek olyat, aki szerint arról is a Gyurcsány tehet, hogy a devizának van árfolyama és az a dög még változik is. A papíron - amit aláírt - meg nem legalább 30-as betűmérettel volt szedve a "kockázatos"...az a gáz, hogy ez komoly...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.06.09. 09:04:50

@Sanko13: ja, kocsihitelem nekem is van. De épp ez a poén: szuzuit vettem, 40%-os önrésszel, és hat évre 1,3-at vettem fel. Vehettem volna honda crv-t vagy landrovert is, csak akkor nem 23-33 ezer lett volna a törlesztő havonta, hanem 123-173. Nem mindegy.

Sanko13 2011.06.09. 09:46:08

@Humperdickk: Ez itt a reklám helye: FIAT Punto
Nem egy Maserati, de majdnem... :-))))))
süti beállítások módosítása