Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Felrúgni végre valamit

2011.06.19. 21:57 Humperdickk

A Meleg Büszkeség Napja alkalmával szeretettel üdvözöljük Vidnyánszky Attilát, a Magyar Művészeti Akadémia oszlopos tagját, a Magyar Teátrumi Társaság elnökét, a debreceni Csokonai Színház igazgatóját és 2011-ben Kossuth díjat nyert művészét, továbbá az Előadó-művészeti tanács tagját annak alkalmából, hogy fel bírt rúgni egy széket.

Gratulálunk! Ugyanakkor ezúton jelentjük, hogy ez így kevés lesz. Mink ugyanis ha túlságosan kulturált, igazságos kritikával illetnek minket egy országos színházi fesztiválon, bizony egy nagyobb ebédlőasztalt is fel tudunk rúgni duhaj nagy haragunkban. De megfelelő népviselettel felvértezve méltóságteljesebb művészi alkotásokkal is elbánunk, akár antik szobrokat is szétverünk légkalapáccsal, de levizeljük a teljes francia impresszionizmust, sőt, különösen indokolt esetben a teljes független színházi szcénát is tönkretesszük. A színházművészet védelmében.

Sőt, mi olyan nagyon liberálisak vagyunk, hogy elmondjuk a fasisztáknak is akár, hogy nekünk ezek a buzik nem szólnak be. Úgyhogy minden esély megvan rá, hogy jövőre mi leszünk a Nemzeti Színház összes igazgatója, és nagyon sokszor, nagyon nagy örömmel verjük az ilyen vidnyanszkifélék orrát a saját szarukba.

De csak miután fölrúgtuk az összeset. Csak jöjjenek a mi utcánkba!

1 komment · 2 trackback

Címkék: poszt fasiszták baromállatok vidnyanszky

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr92998661

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Melegként, párban 2011.06.20. 11:33:08

Szűcs Balázs Légy az otthonom című  könyvének bemutatóján került szóba a téma, vajon mennyire és miben különböznek a meleg párkapcsolatok a heterókétól. Innen ihletet kapva jutottam el arra...

Trackback: Már korábban is tudtam, hogy leszbikus vagyok 2011.06.20. 11:32:51

28 éves vagyok, 8 éve van szexuális életem, de már korábban is tudtam, hogy leszbikus vagyok, mindig is nőkhöz vonzódtam. Két éve az akkori barátnőm enyhe nyomására belementem egy hármasba, ahol a harmadik egy fiú volt, nem volt rossz, de különösebben ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyfejű 2011.06.20. 12:04:48

Szépen, kultúráltan, polgárian. Upsz, ez nem az stílus, ez a dicsőséges magyar nemesi gőg ismét. Ehh, valami nem stimmel a gépem dátumával, nálam 2011-et mutat, nálatok? Véletlenül előreállítottam 100-200 évet?
süti beállítások módosítása