Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Megyek tüntetni (Nem tetszik a rendszer)

2011.10.22. 23:37 Humperdickk

Csak azért szólok, mer ha ne adj isten, keres valaki, nem leszek otthol, úgyhogy nem biztos, hogy el leszek érhető. Mert hogy halaszthatatlanul tüntetni kell mennem, Pestre.

Mondják (illetve a Kálmán mondja, de az mindig részeg, szóval nem kell minden szavát készpénznek venni), hogy fent Pesten lesz a gyülekező a tüntetésre. Azt persze nem mondta a Kálmi, hogy tea meg zsíros kenyér lesz-e, nem-e lesz-e, de mondjuk engem az nem is izgat, tudniillik parizeres szendvics lesz nálam, meg viszek bort is. Rozét meg vöröset. A rozé mondjuk szerintem szar, de alapozni jó lesz. Ja, a Szabadsajtó úton lesz, ami még innen vidékről egész pontosan nekem nem látszik, hogy hol van, de majd megtalálja a taxi. Már, ha van Pesten taxi, de gondolom, az azért még nincs betiltva.

Mert hogy mostanában így be szoknak lenni tiltva dolgok, és mennek azok a taxisok is összevissza, bele a városba, eszük nélkül, illetve amerre az üzleti érdek, vagyis az utas kívánsága küldi őket. Pedig stadiont is építhetnének valahol vidéken. Sőt, még az sem kizárt, hogy ezek a taxisok, egyéb liberálisok ilyen mindenféle verseket írnak a hazáról, meg a Dunáról, és még az sem kizárt, hogy némelyik mindenféle egyeztetés nélkül buzi vagy liberális is. Vagy mindkettő egyszerre. Valamint szingli. Vagy szingli buzi, na, szerintük biztos az a legrosszabb.

Na, mindegy, részemről én holnap felmegyek, és megkérdezem ezt a kormányt Pesten, lehetek-e szingli buzi mondjuk. Kurvára nem fűlik hozzá persze a fogam, de mittom, azért nem zárnám ki az elvi lehetőségét semminek. Mert hogy szerintem meg ezt hívják szabadságnak. Felmegyek tehát Pestre, szabadnak lenni egy kicsit. Már ha nem gond.

De mindegy, mert ha gond, akkor is felmegyek. Ez van.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr203323033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyfejű 2011.10.26. 13:15:27

Hali Humpi!

Várom élménybeszámolódat. Bátor és tevékeny emberként verbálisan totál egyetértek az egész kezdeményezéssel. :)

ftk 2011.10.26. 13:28:39

Izé, Hump, biztos, hogy túlélted a tüntetést? (Te voltál az, akit a gepnarancs.hu olyan bőszen emlegetett az élő tudósításban? Ha igen, akkor tényleg dobj valamit, hogy megvagy-e még :D )

egyfejű 2011.10.26. 13:52:37

Atyagatya!
Szijártói magaslatokba emelkedett a kommentem, elnézést. :) Verbális egyetértés, ezt tette@egyfejű: Ő is. OMFG.
Népnemzeti és mandineres robin masters mit Te szólsz hozzá onnan a kényelmes minisztériumi iróasztalod mellől?
Remélem nem szívtál annyit, hogy a mi Humpinkat kívánd meg? :P

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.10.26. 23:09:37

Srácok, türelem, jól vagyok, és reggel lesz poszt. Addig is, olvassatok Gépnarancsot, én is azt teszem. Jó srácok egyébként, kedvesek, fiatalok, lelkesek, és befogadják a magamfajta vén hülyét is. Jó, mondjuk bort vittem a tüntetésre, az sokat segített! ;)
süti beállítások módosítása