Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Megállapodott az Unió a kormánnyal a médiatörvényről!

2011.02.17. 09:31 Humperdickk

Végre. Komolyan nem tudom, már annyira izgultam, hogy mi lesz! Újabban az ital sem esett jól szinte már néha, komoly elvonási tüneteim lettek a végére: mert tényleg, most mi lesz, ha nem egyeznek meg?! Ez a zorbán is csak izmozik a parlamentbe’, hogy velünk nem törlik fel, a brüsszel az nem a moszkva, meg ugocsa az nem koronát! Juteszembe, korona: szerintem még kopaszodni is elfelejtett mérgében, pedig fönt, a karzaton nagy erőkkel dörgölőztek egymáshoz cuki kis Büszke Menetben az újságírók, hogy jobban rálássanak kedves kobakjára, hogy ily módon rántsák le a leplet a kormány üzelmeiről.

Ám hiába: megegyeztek hát. Én ennek innen is örülök, mit tehetnék. Korábban is nagyon örültem, hogy az Unió nem hagyja annyiban, és keményen odavág, miszerint nemodabuda! Írtam is a minap, hogy szerintem az Unió azt akarja, hogy „ne csesztessék a […] tévéit olyan cuccokkal, ami nem elég konkrét, és most már döntsük el, kinek kell regisztrálni”, és hogy igazam lett! Ezt most ezt nagy bátran azzal is ki sikerült egészíteni, miszerint most már lehet sértegetni is boldog-boldogtalant, már amennyiben kisebbségbe vagy többségbe tartozik. (Az ugyanannyiságba tartozásról posztzártámig nem történt intézkedés.)

Ennek aztán most egyként örül a blogoló és a nemzeti hírlapíró. Mindenki boldog, hisz megkapta a magáét: a jobboldal örül az apróbb technikai módosításoknak, a baloldali meg a zorbánnal történő padlófelmosásnak.

Csak én nem tudok örülni, már megint. Sehol sem látom ugyanis az EBESZ kifogásainak figyelembe vételét, az Alapjogi Charta (pdf) 11. cikkelyének betartatását, a nullum crimen, nulla poena sine lege certa elvének érvényesülését, vagy azt az apróságot, hogy miért is nem baj az, ha ebben az országban 2011. január elseje óta létezik egy személy, egy bizonyos média- és hírközlési biztos, aki engem beidézhet, ha nem megyek, rendőrrel elővezettethet, sőt, bemehet az én házamba és ott házkutatást (szemlét, mindegy) tarthat, melynek során bármit lefoglalhat – és ehhez nem kell mást tennie, csak úgy kell megítélnie, hogy én a sajtó- és médiapiac szereplője vagyok. És mivel blogot írok, az vagyok – igaz, regisztrálnom most már nem kell és nem kell kiegyensúlyozottnak sem lennem, valamint megsérthetek bárkit.

(UPDATE: ezen a ponton kedves Fabius elmagyarázta, hogy ezt feltehetően benéztem, mert én nem vagyok szereplő. Kicsit fáj ez egyébként, hogy nem vagyok, úgy szerettem volna egyszer szerepelni valahol, de nem az a baj, hanem hogy nagyon úgy néz ki, hogy igaza van. Remélem, ezt odaát is így tudják... Bocs a pontatlanságért!)

Hadd ne folytassam, megteszi majd más. A lényeg, Nellie: a helyzet az, hogy veled kurvára feltörölték a padlót. Illetve nem veled, hanem az „uniós kompetenciáddal”. És ehhez képest már tényleg csak hab a tortán, hogy az „uniós tagországok korábban elvetették azt a bizottsági és EP-javaslatot, hogy a médiaügyi szabályozóhatóságok legyenek a kormánytól függetlenek a tagállamokban”.

Mondtam, hogy megesz titeket ez a zorbán reggelire. Sebaj, ha már így alakult, most már össze lehet borulni, gyönyörű csillagos zászlók alatt kötögetni (egy sima, egy fordított), a lényeg, megvan a megegyezés. Mi meg majd elleszünk, ne törődjetek velünk. Zágsón, cenzúra lesz, hisz részben már van is, na és. 1990 előtt is volt, és hogy elvoltunk vele. Legalább lesz végre jó kis szilveszteri műsor, Markos-Nádassal, Hofival. Meg Szombat Esti Filmkoktél, Nagyon Különleges Ügyosztály, Menő Manó.

Az Uniótok meg szaródik csak tovább, szétfele. Sajnálom, de ti tehettek róla. Kár volt beengedni minket.

UPDATE2: Lehet, hogy mégis nekem van igazam az első update érintette téma kapcsán, Sajnos. (Újabb posztban magyarázom, ezen a blogon.)

UPDATE3: Nem, mégsem nekem volt igazam, csak a zindex nem bír fogalmazni rendesen. Részletek ennek a kommentjeiben meg ebben a pdf-ben. Vita lezárva, egyben Fabiust nem szeretem, mert igaza van, holott nekem nem. (Ez nem egészséges kombináció. Csak jelzem.)

20 komment · 2 trackback

Címkék: európai unió bénázás sajtószabadság orbánviktor nellikroes

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr152667193

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mégis feltörölték a padlót a kormánnyal 2011.02.18. 11:29:18

Az illetékes elvtárs szerint nem történt presztízsveszteség, a médiatörvényen csak pontosítottak és semmi olyat nem csináltak, amiről korábban a Vezér azt állította volna, hogy eszük ágában sincs megtenni. Ez azonban nettó hazugság. Orbán Viktor még hé...

Trackback: Koppenhágai dilemma 2011.02.18. 10:51:41

Ahhoz, hogy az Európai Megállapodást aláírt kelet-közép-európai országok az EU tagjai legyenek, az alábbi, az Európai Tanács 1993. júniusi, koppenhágai ülésén csatlakozási kritériumként megfogalmazott feltételeknek kell teljesülniük: l. a demokráciát,...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabius 2011.02.17. 14:53:49

Szerintem picit benéztél valamit :-)

Mint blogger nam vagy/nem lehetsz se sajtó, se médiapiaci szereplő addig, amíg: "önálló, üzletszerűen, rendszeresen, nyereség elérése érdekében, gazdasági kockázatvállalás mellett" írsz. Még értékesített felületed, bevételed is lehet. No, meg szabad véleményed, amiben nem kell se kiegyensúlyozottnak, se maximálisan polkorrektnek lenned, és a PTK-BTK által állított határokig megsérthetsz bárkit.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.17. 15:41:29

@Fabius: azért az szerinted kicsit sem relatív, hogy mi minősül ""önálló, üzletszerűen, rendszeresen, nyereség elérése érdekében, gazdasági kockázatvállalás mellett" folytatott tevékenységnek? Első blikkre nekem egyértelmű, hogy ez rám nem vonatkozik, de nem úgy van az biztos-e, hogy a médiabiztos bejön a nappaliba, felforgatja a stelázsit, elvisz ezt-azt, aztán majd mehetek az Európai Központi Sóhivatalba, hogy jogtalanság történt, az index markolja fel a zsét, én abból egy vasat sem látok?

Remélem, hogy igazad lesz, és tényleg benéztem...

Fabius 2011.02.17. 23:14:12

@Humperdickk:

A úttörő ahol tud, segít :-) De, hogy teljesen tiszta és világos legyen minden egy cikket javaslok elolvasni az erre tévedőknek, ami az egyik NMHH háttérbeszélgetéséről tudósít, ahol egyértelműen megmondták melyik blogtípus számít üzletinek, és melyik nem:

mandiner.blog.hu/2011/01/07/a_mediatorveny_es_mi_sajtotermekek_e_a_blogok

ostvan 2011.02.18. 11:26:36

Nekem úgy tűnik, Európa nem áll le vitatkozni a kiskakassal. Úgy kukorékol, ahogy akar. Mi meg viseljük, hiszen mi választottuk.
De NEM JÖNNEK hozzánk, még látogatóba sem. Lehet, hogy nem csak én látok összefüggést az alábbi
www.vg.hu/kozelet/politika/ennel-jobban-ki-sem-tolhattak-volna-velunk-341289
és a médiatörvény körüli huzakodás között?

Schaf · http://www.speedcams.hu 2011.02.18. 12:16:19

@ostvan:

Az érem másik oldala: Nem kell több tíz(száz?) milliót költeni a kormánynak ezzel összefüggésben.

Bár így meg nehéz lesz azért hőbölögni, hogy állami pénzen parádézunk az EU vezetőkkel. :))

igényes 2011.02.18. 12:19:38

@ostvan: Bolondok lennének idejönni Orbán Viktor 48. születésnapját ünnepelni. Május 31-én született a mi Viktorunk. Mennyi szép fotó lett volna, mennyi értékes ajándék? Valószínűleg egy fűst alatt a közeli barátjai is ott lettel volna. Nagyon érintheti ez Orbánt.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2011.02.18. 12:21:03

höhőőő, címplapon? gratula! :-) (ha volt már ilyen, akkor is! ;-)

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.02.18. 12:35:08

@simonmondja.: vagy csak ugy vannak vele, hogy egyuk is meg amit foztunk.
aki nem ment el szavazni - mint pl en - azert erdemli meg orbanekat, aki meg a fideszre szavazott azert erdemli meg orbanekat.

na ez a ketto egyutt mar valodi ketharmad...

es csak abbol fogjuk megtanulni,hogy nem szabad ilyen bukott torpek kezebe hatalmat adni, ha jol megmelytorkoztat minket.

azt tudom, hogy en meg1x nem fogok otthonmaradni amikor valasztas lesz..:-)

egyetlen egyszer maradtam otthon, de ha ennek ilyen kovetkezmenyei vannak, hogy horthy es kadar torvenytelen szerelmegyeke szarik az orszag muzlijebe vigyorogva...

jo kis tanulsag volt.
inkabb le kellett volna szavaznom az altalam is megvetett mszpre:-)

igényes 2011.02.18. 12:37:49

Nagyon félnek egyébként Orbántól. Nem tudják kiszámítani.

Orbán Viktor az 1999-ben a Budapestre látogató Gerhard Schröder német és Viktor Klima osztrák kancellárokat a protokollt felrúgva hosszas ideig megvárakoztatta közös sajtótájékoztatójuk előtt. Ugyanígy várakozásra kényszerült George Robertson angol honvédelmi miniszter is, aki 1999-es látogatásakor delegációjával együtt 20 percet várt a parlament Vadásztermében a magyar miniszterelnökre, miközben az már akkor tudható volt a brit miniszterről, hogy a következő évben NATO-főtitkár lesz

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.18. 12:43:09

@Fabius: utánanéztem. Kommentben kicsit hosszú lenne, megírom új posztban. A lényeg: kurvára úgy néz ki, hogy tényleg igazam van. Sajnos, teszem hozzá.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.18. 12:51:21

@idelle: kinn volt a címlapon? Észre se vettem. Utóbbi időben (vasárnap óta...) már minden második posztom kinn van, nem érdekes. :)))) (Witz, nem nagyképűség, tessenérteni!)

Kösz a gratulációt!

dugulaselharitas · http://www.dugulasharitas.hu 2011.02.18. 12:56:06

Volt egyáltalán akire érdemes lett volna szavazni?

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2011.02.18. 13:09:42

@dugulaselharitas: nem...

de ugy latszik, neha muszaj megenni a szarosszendvicset, ha nem akarsz gennyestussal zuhanyozni..
vagy viszont:-)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.02.18. 16:05:13

Témában frissítés van ezen a blogon, új posztban, akit érdekel.
süti beállítások módosítása