Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Közelebbről meg nem határozott, kurva nagy pofon

2011.08.03. 15:29 Humperdickk

Kedves Balázs József!

Édes pofám, te aztán nagy szarban vagy, tudod-e?

Tudd meg ugyanis, hogy közelebbről meghatározni nem szándékozott minőségemben azt vágok pofán, akit akarok. Sőt, tovább megyek: a pofon, ha én adom, oda megy ebben az országban, amit én jóváhagyok. Amit én nem hagyok jóvá, ott én nem pofozkodom. Figyelj, ezzel a szar dumával te kihúztad nagyon a gyufát, ezt vedd tudomásul. Ha ilyen stílusban gondolkodtok, meg ebben a mentalitásban, akkor túl sok mindenre ne számítsatok.

Nézd, én azt tudom mondani, hogy különböző fajta magyarok vannak az országban. Van, aki velünk van, van, aki kevésbé velünk van, van, aki meg szoci gyakorlatilag, de egyet senki sem enged meg magának. Hogy úgymond félti a szaros testi integritását, de mondjuk egy telefonbeszélgetésben a magyar demokráciát vagy bármi egyéb demokratikus vívmányát gyakorlatilag lábbal tiporja. Én pedig csak annak kell tiszteletben tartanom a testi integritását, és gyakorlatilag az nem kap pofont. De hogy ha te ilyen stílusban gyakorlatilag hozol fel dolgokat, akkor én úgy gondolom, hogy te lemondasz a saját testi integritásodról.

Nevetsz? Figyeljél: az a vicces, hogy megtehetném. Legalábbis a Központi Nyomozó Főügyészség szerint: amíg ugyanis nem mondom meg, milyen minőségemben akarlak pofán vágni, és nem jelöltem meg konkrétan, hogy kurva nagy sallerre, kokira vagy tarkón legyintésre gondoltam-e (a barátit hagyjuk, mert idehányok), és mivel konkrét, jelentős érdeksérelem sem merül fel (nem vagy te olyan fontos, pubi!), kategorikusan ki merem jelenteni, hogy te nagyon nagy pofont fogsz kapni hamarost. Azaz tehát nem most, hanem majd a jövőben, mert így a felvetett intézkedés vagy annak elmulasztása a jövőre vonatkozik, ez a tény pedig eleve kizárja az elkövetési magatartás megállapíthatóságát. Mint tudjuk. Szintén a főügyészségtől. Tud ez a főügyészség, mi? A végén még összehaverkodok én is vele. Tarokkozni tud?

Ezt tehát szoptad, kiscsíra. Javaslom, hogy ezentúl sűrűbben tekintgess hátra. Jobb az elővigyázatosság.

Ölellek:

Ubrizsi Kálmán,

minőség nélküli, kitalált személy

3 komment

Címkék: fidesz gyöngyöspata hülyemegyar balázsjózsef juhászoszkár

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr633122995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egyfejű 2011.08.03. 16:06:12

Akkor ide is beírom, hisz ide (is) tartozik.
Az ügyésszégi állásfoglalás részlete: "Balázs József az Észak-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanács tagjaként nem tekinthető hivatalos személynek"
Akkor minek számít ebbéli funkciójában? Részemről hívatlan személynek, de nem én intézem a gittegyleti kinevezéseket.

nincsensapka 2011.08.03. 19:51:27

jó a poszt. gratu.minden szavával egyetértek.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2011.08.03. 21:37:04

@egyfejű: az a vicc, hogy a nagy hevületben elfelejtették, hogy ők nem szeretik a regionálisat, mert nekik a vármegye jobban csúszik. Kapkodnak össze-vissza, fene vigye. :)
süti beállítások módosítása