Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Szabó Máté és más fogyatékosok számára nem ajánlott

2010.11.16. 10:16 Humperdickk

„A szakértőkből létrehozott korhatárbizottság javaslatára a Trainspotting című film a tizenhat éven aluliak számára nem ajánlott kategóriába került.” Drogprevencióra használnák, iskolában néznék meg. Nem lehet. Örülök én ennek. Olyan jó ez, hogy ez a Szabó Máté ilyen kurvaokos. Én sajnos nem vagyok ilyen kurvaokos.

Ez már csak abból is látszik, hogy már 14-15 évesen rendszeresen ittam és dohányoztam. 16 évesen drogozhattam is volna, ha akarok – szerencsére nem akartam. 25 éves koromra alkoholista lettem, és (bár megkapaszkodtam a szakadék szélén, sőt újabban a dohányzásról is leszoktam) többé már nem leszek egészséges, szenvedélyektől mentes ember.

További érdekesség, hogy én nem mostanában születtem: még az előző rendszerben voltam kamasz. Akkor még necces volt droghoz (vagy bármihez) jutni. Tudom, hogy ma már a 14-16 éves kamaszok ugyanolyan könnyen, ha nem könnyebben jutnak bármilyen droghoz, mint cigihez és piához. Pedig az se ajánlott a számukra.

A film nem ajánlott. Igaz, egy sima heripotterben is több félelmetes képsor van. De akkor se. Ha a tannéni mint felelős felnőtt megmagyarázza neki (ami egyébként egyértelmű), hogy mit lát, hogy lám, a drog elpusztít mindent maga körül, akkor se. Piroskát se nézhet, mert megeszi a Farkas.

A trénszpotting tehát coki. Így csak akkor látja a halott csecsemőt a plafonon, ha előtte belövi magát. És akkor már késő lesz.

Hála Szabó Máténak, meg a hozzá hasonló pöcsöknek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr462451911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása