Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

A véleményvezérek gyávaságáról

2010.11.22. 22:12 Humperdickk

Mivel ott nem fog megjelenni (nem először), amit írok, ide írom. Szánalmas, tudom, de tehetetlen vagyok a gyáva szarok ellen. Bocs.

A bejegyzés: link.

A vélemények szabad ütköztetéséről szól. BIZONYOS vélemények szabad ütköztetéséről. Amibe az enyém a jelek szerint már ne fért bele. Üzenem hát:

Kimoderáltok, rendszeresen, pedig semmi rasszistát, balosszart, satöbbi szélsőségest nem írok - csak nem mindig értek egyet veletek. Ez külön vicces például ennél a bejegyzésnél, ami az ellenvéleményről szól.

Szarok vagytok, gyerekek, és ezen mit sem változtat, hogy például ez a komment sem fog megjelenni. Attól még nem lesz kevésbé igaz.

Gyávának lenni szégyen. Oldjátok meg, hogy ne kelljen félnetek, én is megtettem. Mert ez így gyenge, nagyon.

Ez van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr812466718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása