Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Üres címlap helyett

2010.12.03. 10:03 Humperdickk

Fontos kérdés előtt állok: kit sértsek meg ma? A selmecigabi meg a butaarcú matolcsigyerek már uncsi, egyébként is már úgyis felkerülök a kuláklistára januárban: jutalmam 6 év nyugdíjcélú megtakarítása, uszkve két millió forint. Megérte.

Ellenben itt van ez a szalaiannamari. Hogy ez milyen egy buta némber. Mármint az alapján gondolom, hogy buta egy némber, hogy vezeti ezt a Médiatanácsot, vagy mi a kutyafülét. Nem lenne azzal a tanáccsal egyébként semmi baj, kivéve, hogy kimondottan csak kizárólag ilyen fideszes buta arcok vannak benne (nem tom ez náluk felvételi követelmény?!), és tanácsot ad a fideszeseknek, hogyan lehetnének még fideszesebbek. Ez szerintem butaság, én egy ilyenben akkor sem vennék részt, ha fideszes lennék. Ebből gondolom, hogy kettőnk közül valaki buta. Most nem tudom, én engedek vitatkozni, de miért pont én? De ez mindegy, legyek én, magamat legalább nem perelem be. (Bár ő se tud, lásd lejjebb.)

De nem is az. Vannak itt még mások is, akiket meg kellene sértenem. Ilyen cserpalkovicsok, rogánantalok, menczererzsik. Ezeknek meg az a bajuk, hogy mondták nekik, illetve, beszélek összevissza, szóval Ő! Mondta! nekik, miszerint kéne most csinálni egy ilyen cenzúratörvényt, mert nagyon nem jó ez itten ez az összevisszabeszéd, a végén még valaki mond valami olyat, ami eljut ehhez az orbánvikihez még a pálinkagőzös delíriumon át is, és akkor megüti a bokájukat. (Mármint az orbánviki.) Ezek konkrétan nem értenek hozzá, alítom, képtelenek egy 175 oldalas irományt összehozni, még az sem biztos, hogy az olvasás folyamatosan megy nekik. De aláírják okosan, hogy ők akarják aztat, hogy bárki paraszt feljelenthet bárki parasztot, aki a médiában írt valami bármit (145. §), amiért a tanácsuk (direkt kicsi betűvel!) tíz ezertől tíz millióig büntetheti illető parasztot (156. §), aki paraszt még csak nem is fellebbezhet (163. §). (Utóbbit állítólag kicsit finomítja a fidesz: lehet menni a bíróságra, addig ki se kell fizetni a lóvét. Az meg majd jól helybenhagy mindent és mindenkit. Mindegy.)

No, már csak az van, hát hogy hogy lehet feljelenteni! Hát, lényegében akárhogy. A vonatkozó hülyeemberek (cserpalkó, rogán) másik, már elfogadott hülyesége szerint "[a] médiatartalom nem lehet alkalmas a magánélet vagy más, személyhez fűződő jogok megsértésére." (18. §) Azzaz erről a cserpalkóról és rogángyerekről nem írhatnám le, hogy hülyeemberek, ha vonatkozna rám a törvény.

Mivelhogy nem vonatkozik. Hiába olvassák ugyanis médiafogyasztók páran, néha párszázan is ezt az oldalt, ez nem hírportál, nem internetes sajtótermék, és én nem vagyok tartalomszolgáltató. Mi több, létező ember sem vagyok, csak egy avatar, pár bit egy merevlemezen. Ez meg egy napló, szépirodalom, amit én közzéteszek, és így minden benne leírt lófasz, baszás és gecizés írói munkásságom része. (Jól van, nem vagyok egy Thomas Mann, zagsón!) Ha ugyanankkor megbasszátok miattam a blog.hu-t, megyek a blogspot.com-ra, arra még a 176. § sem vonatkozik, lévén amerikai, nem ilyen beszari fostalicska uniós. (Azok még odafigyelnek a sajtószabadságra, a wikileaks ellenére is. Sőt, még Pakisztánban sem jött össze...)

Ezt tehát mélyebb kultúrkörökben alapos szopásnak hívják, hülyebarátaim. Ez az internet bekúrt nektek nagyon, így hát a továbbiakkal kapcsolatban tudom ajánlani a lónak a pöcsét, további tanulmányozásra! Én meg blogolok tovább...

Szólj hozzá!

Címkék: cenzúra alkotmány rogán médiatörvény selmeczi cser palkovics matolcsy hülyemegyar

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr172490063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása