Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Nem lehet, csak verset írni...

2010.12.22. 10:43 Humperdickk

Bár Karinthy másképp értette. Tegnap nem volt poszt, ami előfordul, de most nem azért nem volt, mert egy büdös lusta alkoholista dög vagyok. Az vagyok, de most azért nem volt, mert vers volt helyette.

Ja, még valami: nem vagyok egy elempébuzi, de ez a kép megfogott:

(Az indexvideóról van.)

Állnak a férfiak?

(havics, jutyub)

Mindegy srácok, óvassatok verseket, azt január elseje után is lehet. Addig is drukkoljunk, hogy bár akármilyen undorító is ilyet óhajtani, de hátha ezek rútul elpusztulnak váratlanul, mittom, valami tragikus tömegszerencsétlenségben. Mondjuk ráesik egy trágyaszállító bőing a lendvaiutcára.

Másban bíznom már nem lehet: ők nem változnak, én meg nem leszek hülye a kedvükért. Azaz egyikünknek pusztulni kell, ez nyilvánvaló. Nekem mindegy, de mért pont nekem?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr502532006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása