Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Levél a kétmilliónak

2013.03.25. 22:05 Humperdickk

Tudniillik annak a kétmilliónak, akinek jó ez így, ahogy van – feltéve, hogy továbbra is hatóságilag fog csökkenni az áram ára.

kétharmadsakk_1.PNGÉs minél egyszerűbben írom, hogy megértsék. Olyan ez, mint az olcsó áram. Eccerű, mint a fakereszt.

Boci, boci, tarka

Mert hogy az áram, meg hogy annak az ára, az egy ilyen: leviszik alaposan, ahol is ő, mármint az áram ára, kissé körbenéz, és odalent aztán örvend, hogy lent van, tehát továbbá is ott marad. Ha mégse, Őmaga az igazságos orbánviktor intézkedik, képviselői útján. Első orbánviktor ugyanis hatalmát leginkább alaplaphibás idiótái útján gyakorolja.

Namost az áram árát mi, értelmesek tudjuk, hogy tekintve, hogy nincs minden háztartásban, nemhogy atomreaktor, de szélerőmű sem, nem mi határozzuk meg. És persze elvileg elképzelhető, hogy minden cigányputrit felszerelünk vele, valamint a világ minden szele, orkánja, tornádója és (főleg) nemeréje tisztelettel fel lesz kérve, hogy stratégiai együttműködés keretében és az Egységesített Nemzeti Katasztrófa- és Fogzománcvédelmi Főhivatal előírásai szerint forgassák, ringassák, mi több, édesgessék azt a sok szélkereket, nem kizárt, hogy az elkövetkező években a Közgép mégis csak képtelen lesz legyártani azt a sokmillió irdatlan nagy instrumentumot a Láp utca teljes hosszában. Nem beszélve a szélről.

Se füle, se farka

Mert hát persze képesek vagyunk mi elegendő szelet legyártani határidőre, legalábbis az MTI-n egész biztosan nem fog múlni, hogy elmondja, hogy le képesek vagyunk. Bemondja majd a híradó, hogy legyártottuk, így nyugodtan aludhat a tisztelt lakosság. Továbbá mocskos kommunisták, meg elmúlt négy, öt, tizenkettő, harminckettő évet megelőző nyolc év, minthogy amiatt van minden. Fog ez menni, emiatt nem aggódunk. Belenéz majd a jóságos pintérsándor az esemesbe, majd közli, hogy segítünk, senki se hagyja el otthonát, és ha elfogy a kazánból a meleg, menjen át mindenki a szomszédba, és egyen ott sok babot. Tudniillik a szélutánpótlás miatt.

Oda megyünk lakni

És ebben, a nagyon olcsó, hovatovább jelképes árú kurvahidegben ücsörög majd dideregve az ország nemzeti, úgynevezett maradék része. Nyilván hideg lesz, de tudomásul veszi, hogy fázik, mivel a multinacionális külföldiek (zsidók) kikergetése óta ez a hideg és ez a fázás a már csakis egyedül a mienk, és tőlünk el senki nem veheti. És ez boldogsággal tölti majd el. Főleg, hogy a szentkoronáig visszamenőleg le lesz fektetve az alaptörvény tizennyolc-ezredik módosításában, hogy le van plombálva a nemzeti lófasz, rá ne járjon a szomszéd tehene. És, hogy ne fázzon a nemzetmagyar, időnként tüntetni megy: békésen menetelni, zászlók és molinók erdejében, éljen a dunakeszi vegyi kombinát, hajrá tiszasziget, együtt szigligetért polgári kör, valamint éljen a negyedik ötéves államkötvény-eladási terv. Előre a kamatfelárért, barátunk és stratégiai partnerünk Szaúd-Arábia. A menet végén lesz majd sörvirsli helyett kolbászpálinka, valamint eladásra lesz felkínálva José Manuel Barroso katalán származású politikus kasztíliai másodunokakeresztapja által leölt bika bőrébe digitálisan belekarcolt Alaptörvény, személyesen, a tizenhuszon-száztizennegyvenedik kiadás, Ifj. vitéz Kerényi Jenő Adonisz által személyesen nagyon, nagyon szeretve. És megveszi majd a nemzetmagyar a születendő másodunoka-keresztfiának, bérmálkozásra. Merthogy a saját fiai már régen Londonban mosogatják a más szarát.

Boci, boci, megfázott, adtunk neki szoctámot

Nos, kedves nemzetmagyar barátaim: ennél többet ez a rendszer sem tud nyújtani, mint hogy könnyebb lesz disszidálni belőle. Ugyanúgy államilag lesz támogatva minden, ami vagy foci, vagy szegről-végről kapcsolatos a focival. Ezért cserébe, mármint azért cserébe, hogy időnként elverjenek minket kettőkettőre a zsidók a magyarrománon, sokkal gyorsabban lehet majd színhibás szuzukiszvithez jutni, mint régen az álomskodához. Meg lehet majd választani, hogy CBA vagy Reál, tévéegy vagy echotévé, fidesz vagy jobbik. Esetleg kádéenpé.

És igen, közgép vagy strabag. Mert az is egy milyen egy boldog, fészakalja melegérzés, amikor a simicska hugyozza reánk a feketegyörgyöt. És én elhiszem, hogy a közgéprudi finomabb (esetleg még hosszabb és keményebb is), de a túrórudifronton is mindig öröm a változatosság. Ha már szopni kell, legalább a faszt hadd válassza ki hozzá az ember: adjuk meg az esélyét annak, hogy a piacon én olcsóbban veszek trabanthikomatot, mint ha holmi tehetségtelen talpnyaló parraglászló mondja meg, hogy neki mennyit érne meg, ha megvenném tőle az ő szarát. Főleg, hogy olyan nem lesz majd, hogy nem veszem meg. Hogy nem veszitek meg.

Nem akarta fölvenni

Aki számítani fog, sőt, továbbmegyek, aki számolni is képes lesz, már régen nem itthon csalja az adót addigra, úgyse. Marad, mi volt, a puszta lég, a kitöltésre, kibekkelésre alkalmas szigetelőanyag, a téglák közé a habarcs. Az a sok kedves, ámbátor tehetségtelenebbnél tehetségtelenebb girószász, meg fodorgé, a kuminszerint a popsivágat. Maradnak azok, akiknek megfelelően tájolt nyelvük van a megfelelően vágott vájatokhoz; és ellesznek, ellesztek ti így, együtt. Hiszen ferencjóska, hortimátyás, rákosijános óta boldogok vagytok a soroksári hobbitelekkel, a kombivartvurggal, a rátonyiróberttel megbolondított szilveszteri tévéesztráddal.

Majd megveszitek minden héten az e hetit. Hisz kell a kaland: a demokrácia izgalmai már nem tinektek valók.

65 komment

Címkék: orbán fidesz diktatúra kétmillió kerényi alaptörvény rezsicsökkentés girószász

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr725171653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudolfne Krisan 2013.03.26. 03:03:20

miért nem jo az nekünk hogy csökken az áram ára mi fizetünk a legtöbbet a többi országhoz képest én örülők neki hogy végre valaki be keményit de ugy látom ez nem mindenkinek jo

házelnök 2013.03.26. 04:34:33

@Rudolfne Krisan:
Miért nem az áfát csökkentik?
Én hosszú évek óta be vagyok állva egy életvitelre az áramfogyasztás szempontjából.Nincs miért többet fogyasztanom, mert az már pazarlás lenne.A havi ezresen amit ez a féreg adna vegyen a családjának gyógyszert.

camilló 2013.03.26. 05:49:01

@Rudolfne Krisan: Kár, hogy nem látod, ez csak paraszt vakítás. Olcsó kampányfogás. Miért nem teremtenek olyan gazdasági környezetet, amiben a munkánkért tisztességes bért kapunk. Ha ez nem megy, akkor meg az állam teremtsen megélhetést biztosító munkát. No ezt azért nem lépik meg, mert gőzük sincs, mit kellene tenni ez ügyben. Ha csak a nyugati átlag fizetést kapnád, foglalkoznál ezzel a pár ezer forinttal?? Kétlem! Ha havi nettó 200-at keresne a legszegényebb is, a mai árszínvonalon, akkor a fenét se érdekelné ez a duma. No arra, hogy ilyen fizetés legyen, nincs ötlet. Nekem ne alamizsnát adjanak, hanem megélhetést biztosító munkát!

1bitang 2013.03.26. 07:07:39

@Rudolfne Krisan: A nyáron vettem egy melegítőalsót a vásárban, 1800 Ft-ért. Szombaton ugyanez az árus, ugyanezt a nadrágot ezzel a felirattal árulta: Leértékelés, 2200 Ft áthúzva, alatta az új ár: 2000 Ft.
Na, így működik a rezsicsökkentés (is).

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 07:26:08

@Rudolfne Krisan: az a baj, hogy a simicska is kevesebbet fizet. Milliárdosként szerinted rászorul?

toportyánzsóti 2013.03.26. 08:36:31

Ameddig nem lesznek tüntetések és nagyméretű sztrájkok,a srácok haladnak tovább.10 000 milliárd körüli az országból kivont összeg,aminek lába kélt.Ebből bőven lehet finanszírozni a saját valóságukat,főleg úgy hogy összefogott velük a katolikus maffia is!Felesleges az agymosás alatt álló szavazókat nyaggatni,amikor a probléma a narancsmaffia!Majdnem totális a média fölényük,de sehol nem megy 90% alá,jelentéktelen apróságokból,ki sem mondott dolgokból tudnak ügyeket kreálni,az ellenük szóló tényeket is átköltve!

fanus 2013.03.26. 09:01:10

Halihó
T. bloggerek zsótitól-házelnökig!
ne irogassatok, a megoldás : ne írjátok alá a fidesz levelét és kész.
Nektek nem kell az a bizonyos 1000 Ft ... akkor adjátok annak akinek szüksége van rá!
Tudorok

karpackie 2013.03.26. 09:21:44

Mindenkinek igaza van, valóban európai árakhoz európai bérek kellenének, valóban minél magasabb jövedelmű valaki , annál többet kap vissza, de ha egy átlagos háztartásban az összes rezsicsökkenés havi átlaga 5-6000 forintra kijön az már éves szinten 50-60000 Ft. Az viszont már számít. Ettől függetlenül az áfa csökkentés sokkal korrektebb volna és egyszerűbb. Ami a politikai felhajtást illeti, az abszolúte természetes egy ilyen bolsevik szerveződésű párttól.

kublerek · www.vasalobolt.hu 2013.03.26. 09:36:34

Egyszer valamikor valaki befogja nyújtani a számlát. Annak ára valahogy igy fog hangozi. Mi idelent nyomorgunk és ti odafent dőzsöltök. Most megforditjuk a dolgokat. Ti mentek Recsk-re és mi a palotáitokba. Nem lehet a végtelenségig egy országot hüjének nézni és akként csinálni. Sajnos mi magyarok ilyen birkák vagyunk!!!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2013.03.26. 10:11:12

Kicsit hamarabb is el lehetett volna jutni ahhoz, hogy ülünk az olcsó hidegben, de azért viszem a Piroslapra, mert ezt kevesen írják le.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.26. 10:24:10

Hihetetlenül demagóg cikk. A lényege: milyen rossz a rezsi csökkenése. Na, pont az ilyen hülye cikkek miatt növekszik a Fidesz népszerűsége. Mikor fogja az ellenzék megérteni, hogy ellendemagógiával nem lehet a Fideszt legyőzni?

fanus 2013.03.26. 11:02:29

@kublerek: mond te ökör..
melyik országban tették ezt meg?
csak 1 példát mondj, akkor volna értelme annak amit irogatsz, fölöslegesen

kublerek · www.vasalobolt.hu 2013.03.26. 11:15:59

@fanus: Te ökör!!!! ez volt Magyarország 1948-ban

fanus 2013.03.26. 12:01:22

@kublerek:
mond már melyik proli költözött a gazdagék villájába ? faszkalap
és melyik milliomos dolgozott helyette a gépsoron? ha ?
ütődött fejű
anyád fejreejtett az tuti

kublerek · www.vasalobolt.hu 2013.03.26. 12:20:15

@fanus: Te kis ütődött gyerek mi lenne ha visszafognál a stilusból. Azt hiszed ez jól áll neked ha bunkó vagy. Egyébként én már akkor igy éltem mikor te még a gyerektervezés időszakában sem voltál. Ennél sokkal cifrábbakat is megéltem. De ez persze téged ne zavarjon csak találd meg a cumidat fiacskám!!!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 13:11:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: te szerintem ne olvass Ady Endrénél késpbb született szöveget. (Nem, nem basztam el.) Mondjuk nekem mindegy, de értelmetlennek gondolom. De persze, ahogy érzed.

fanus 2013.03.26. 14:10:04

@kublerek: ok
hányéves vagy nagypapi
ugorj már le egy szál cigiért...
lágyagyú

fanus 2013.03.26. 14:13:43

kurblieszű
biztos,hogy a kádár elvtársad idején az AVH-nál dolgoztál

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.03.26. 16:58:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:

Nem, nagyon nem ez a lényege. Tovább megyek, ha szerinted tényleg ez a lényege, akkor a poszt pont rólad (jóllehet, a jelek szerint nem neked) szól.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.03.26. 17:03:01

@Rudolfne Krisan:

Miért nem az élő munkaerőre rakódó adóterheket csökkentik, pedig arról beszéltek az elmúltnyolcévben végig???

Mert akkor
- el kéne felejteni a SZENT EGYKULCSOSAT
- azt nem érzékelné azonnal és közvetlenül a SZENT NYUGDÍJAS

Larry Silverstein 2013.03.26. 17:28:29

Hü de mérges lettél zsidógyerek...:)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 18:04:15

@Larry Silverstein: NEGYED zsidó. Csak negyed zsidó, apai nagyanyám révén. Egyébként félcigány. Figyeljünk oda erre, mert fontosak ezek a dolgok, a végelszámoláskor komoly súllyal esnek a latba.

VT Man 2013.03.26. 18:15:04

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
"Miért nem az élő munkaerőre rakódó adóterheket csökkentik, pedig arról beszéltek az elmúltnyolcévben végig???"

Az egykulcsos adó ponthogy csökkentette az adóterheket. 36% SZJA helyett 16%.

Ja, hogy megszívta az 500 ezer adócsaló minimálbéres vállalkozó? Igen.

Larry Silverstein 2013.03.26. 18:23:51

@Humperdickk: Látod mégis mennyire kiütközik.

panic_button 2013.03.26. 18:24:26

Nemtudjátok, hogy az Árkád kettõben lehet-e ingyen szarni?

Nem tudom a nevem (törölt) 2013.03.26. 18:27:49

@házelnök:
"Miért nem az áfát csökkentik?"
Azért, mert:
1) Az újabb lyukat ütne a költségvetésen, azaz lehetne megszorításokat csinálni, hogy bejöjjön a pénz. És akkor nem lényegében csináltunk semmit. A mostani rendszernek kifejezetten az a célja, hogy ezt a szolgáltatók állják. Ha jelentős tömegeke a létminimum alatt élnek, akkor nehogy már az legyen a fő szempont, hogy pár energiacégnek nem csökkenhet a profitja.Válság van, ilyenkor mindenkinek le kell mondania valamiről, ennyivel mindenki tartozik a köznek.

Ezzel gondolom a baloldal is egyetért, vagy legalábbis az a része, aki támogatta az éhségmenetet, az biztosan. Szóval itt most egy elég széles kör akarata áll szembe az energiacégek és az őket valamilyen okból pártolók magánérdekével.

2) A '89-óta elmúlt években számtalan olyan példa volt, hogy a vállalati/vállalkozói szféra kapott adókedvezményt, amit szépen lenyeltek, és minden maradt a régiben. Hivatkozva arra, hogy nincsenek kötött árak, senki sem kötelezheti őket arra, hogy emeljenek bért, vagy adjanak olcsóbban termékeket. Ez kétségtelenül igaz, ugyanúgy, ahogy a kormányt sem kötelezi semmi arra, hogy az ilyen céljait adókedvezmény útján valósítsa meg. Amint látjuk, lehet ezt másképp is.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 18:36:50

@camilló:
Ellentmondasz önmagadnak.
A havi nettő 200 még a munkanélküli segélynél is kevesebb nyugaton.

És különben is, majd jön Széles Gábor ősszel az új gazdasági csodával, amitől itt még a halékonyaknak is tejjel-mézzel folyó Kánaán lesz, de olyan, hogy Kuvait meg Dubaj sírva fog könyörögni a receptért. Megígérte.

@karpackie:
Felénk egy évben 12 hónap van. Ahogy látom, felétek csak 10.
Mellesleg nekem nem csökkent a rezsim egy fillérrel sem, pedig január 1 óta kellett volna állítólag, 10%-kal.

@VT Man:
Nem ők szívták meg, hanem az egész ország, főleg a rosszabbul keresők. Részben mert az ő keresetük csökkent, részben mert a költségvetéseben az egykulcsos adó miatt keletkezett 700-800 milliárdos hiány miatt kivetett adókat (bankadó, telekomadó stb.) mind ők fizetik meg.

Egyetlen, igen szűk rétegnek tett jót az egykulcsos adó: azoknak, akik havi 500 ezer Ft fölött keresnek.

Az adócsaló minimálbéres vállakozók, mivel nem szja szerint adóznak, hanem vállalkozói adózási formák szerint, pont nem érintettek az ügyben.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 18:43:26

@Nem tudom a nevem:
De nem a szolgáltatók fogják állni, mivel a rezsicsökkentés csak a háztartásokra vonatkozik (és a 10% jó, ha 5 lesz, mert az alapdíjak, amelyek sok esetben a felét kiteszik a díjnak, nem csökkennek).
A cégeknek viszont megemelik a szolgáltatók az áram meg a gáz árát, a cég meg a megnövekedett költségek miatt a termékek árát. És ugyanúgy megfizeted a magasabb áram- meg gázdíjat, csak nem közvetlenül, hanem közvetve. De ugyanúgy te fogod megfizetni. Meg én.
Ahogy áthárították a bankadót, a tranzakciós adót meg a telekomadót is, pedig de kurvára ígérgette ártunk és ormányunk, hogy odafigyelnek, hogy ne így legyen.
Aztán basztak rá.

Ja, gondolom, neked már van névre szóló nyugdíjszámlád, ugye?
Mert a mnyp-pénzek elrablásakor azt is megígérték. Ennek már több mint 2 éve. Ha csak 100 embert befognak erre a munkára, már rég készen kellene lenni vele.

kekex 2013.03.26. 18:45:21

@Nem tudom a nevem:
Oszt elmagyaráznád nekünk drágica, hogyha az energiapiacok régiós összekapcsolásával 25 %-ot esett az áram beszerzési ára - ebből miért csak 10 %-ot adnak a lakosságnak az egyébként VESZTESÉGES
lakossági árampiacon?
Amit egyértelműen a MAGYAR vállalkozásokra fognak a szolgáltatók hárítani? Amit végső soron a lakosság fog megfizetni, a vállalkozások áraiban? Csak közben néhány jobb sorsra érdemes MAGYAR vállalkozó is tönkremegy, beleértve a szolgáltatók alvállalkozóit és azok alkalmazottait is?
Ja, hogy az pár nappal arrébb van, és addig az eszed nem ér el?
Hát ez nem is csoda olyantól, aki a saját nevét sem tudja!

Politikai árva 2013.03.26. 18:50:02

@házelnök: mert ha az ÁFÁ-t csökkentik, azt a kormány fizeti, ha az áramot azt az áramcég. ilyen egyszerű.

Politikai árva 2013.03.26. 18:53:35

@Rudolfne Krisan: Annuska, a hír tv helyett nézzél valós statisztikákat és meg fogsz lepődni. ugyanitt azt is megtalálod, mi az a cookie, amivel a kormányod legújabban hülyének néz bennünket. ez a bajotok, hogy csak egy helyről tájékozódtok, mondjuk nektek, akiknek nincs igényetek a gondolkodásra, vagy egy kicsit kijönni a fekete-fehér tónusból, pont ez való.

Politikai árva 2013.03.26. 18:55:42

@Humperdickk: szégyeld magad, hogy nem vagy bantu magyar. kiváló írás, köszi.

Larry Silverstein 2013.03.26. 18:55:49

@condemnation: Vagyis ha az ÁFÁt csökkentik azt te fizeted.

angyali értékrend 2013.03.26. 19:03:33

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: mi lenne, ha a te iparagadban eroszakolna ki a kurmany egy 10%-os arcsokkentest? mondjuk szamitogep boltod van es a kurmany hoz egy torvenyt, hogy 10%-al olcsobban kell adnod a termekeket. (ugy hogy mondjuk te 8%-os arressel dolgozol.)
nah, miccolnal?

Politikai árva 2013.03.26. 19:09:42

@Larry Silverstein: mielőtt elsírnám magam attól, hogy a kormány megvédi a pénzemet és esetleg elfelejtem azt, mit műveltek a nyugdíjvagyonnal, hadd kérdezzem meg, te érzel valamit a rezsicsökkentésből? mert én kurvára nem. és akkor a nálam szegényebb vajon érez, amikor elviszi a megmaradót az áremelkedés? nem tudom, te hogy vagy vele, de nekem kifejezetten rosszul esik, ha hülyének néznek.

Larry Silverstein 2013.03.26. 19:11:57

@condemnation: Úgy tudom 500ezerrel nőtt a fideszt választók tábora márciusra, tehát lehet hogy valaki érzi.

Politikai árva 2013.03.26. 19:14:05

@Larry Silverstein: a közvéleménykutatásokat megszívta a fidesz 2002-ben. emlékszel?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.26. 19:14:19

@angyali értékrend:

A rezsi eleve hatósági áras, ne felejtsd ezt el. Ez eleve nem piaci ár.

Larry Silverstein 2013.03.26. 19:19:11

@condemnation: Nem, nem emlékszem. De sokat emlegetik.

turbocat 2013.03.26. 19:41:22

kedves dolgozó !
örömmel közöljük veled, hogy el-qurmányunk 10%-al csökkentette a cégünk által szolgáltatott áram árát !
de, mivel mi is a piacról élünk, a takarékosság jegyében munkaviszonyodat megszüntetjük és azért épp a tiédet, mert a te pofád a legellenszenvesebb!
nézd a dolog jó oldalát...., ezentúl otthon, senkitől sem zavartatva a jó meleg gázfűtéses lakásodban teljes villanyfényben naponta többször is, 10%-al olcsóbban kiverheted a f...szod !!!
üdvözlettel: munkáltató/szolgáltató !

camilló 2013.03.26. 19:41:37

@dr. Közbiztonság Szilárd: Nem akartam nagy igényű lenni. Én ezzel is beérném!

camilló 2013.03.26. 19:46:29

@condemnation: Alapjában azzal egyetértek, hogy adózzanak a multik rendesen. A gondom azzal van, hogy eleve nem kellet volna privatizálni. Pedig Rákosi apánk ugye megmondta, hogy ne együk meg az aranytojást tojó tyúkot:)) Valóban erősíteni kellene a magyar tulajdont, de nem úgy ahogy ezek gondolják. ha közösségi pénzből, akkor a közösség lássa a hasznát, és ne a haverok!

Politikai árva 2013.03.26. 19:49:39

@camilló: és vajon akik gondolkodás nélkül tolják a Főnököt, nekik ez nem tűnik fel? hogy havergazdálkodás van pszeudo-intézkedésekkel?

Mr Neanderthal 2013.03.26. 20:20:54

@Rudolfne Krisan: attol hogy nem fizetsz erte szerinted a koltseg megszunik?
Amugy nekem van meg egy par jo otletem:
kenyer 3.60 ft
benzin 4 ft/liter...

angyali értékrend 2013.03.26. 20:22:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: es? ez milyen alap arra, hogy vesztesegesse tegyenek?

angyali értékrend 2013.03.26. 21:17:38

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: volt nyereseges.
lattad hogy all ossze a lakossagi aram ar? add hozza a kabel adot is!!

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 21:36:07

@Larry Silverstein: ha még az orromat is látnád, baszod. Komolyan, tökömig lelóg, pedig az se kicsi.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 21:38:14

@Nem tudom a nevem: miért kell nekem, vagy bárkinek állni, hogy a gazdagok sok áramot fogyasztanak? Elmagyározod?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 21:41:39

@Larry Silverstein: ha seggerúgom őket, azt is megéreznék. És én még élvezném is. Miért nem erről hoz törvényt a kormányod?

Larry Silverstein 2013.03.26. 21:43:17

@Humperdickk: 'miért kell nekem, vagy bárkinek állni, hogy a gazdagok sok áramot fogyasztanak? Elmagyározod?'

Miért, nem az van hogy a cégek áramáremekedése kompenzálja a szolgáltatót? Akkor nem az van hogy a gazdagok fizetik meg a te fogyasztásodat is?

Vagy a kicsit szegényeknek kéne állni a nagyon szegények áramfogyasztását? A cigányok meg lopják azt is, ez azért jó mert nemazemberekkel fizettetikmeg. Igaz a kulákokat régen sem szerettétek ti kaftánosok. Akit szerettek annak se esze se tulajdona nincs.

Boldog Pészachot egyébként.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 22:06:05

@Larry Silverstein: A "cégek" majd a kedvedért olcsóbban adják a kenyeret? Vagy a gazdagok direkt több kenyeret vesznek, hogy a pékek (kkv!!!) haszna meglegyen a drágább áram ellenére is?

A nagyon szegények nem fizetnek áramot. Nincs nekik rá pénzük, hacsak nem lopják. És ha nem is lopják, akkor egy barbibaba vagy legoninjago árát áldozzák rá havonta. Amit a gazdagok kettőt vesznek a hülyegyereküknek, szintén havonta. (Nem, nem a kulákok, azok spórolnak, hanem a kulákokon élősködő oligarchák.)

Kösz az ünnepi jókívánságokat! Már levágtuk a magyarleányt jóhajnalban, maradt a vérből, küldjek? Tunkolni se?

(Komolyan, te olyan hülye vagy, hogy szerintem csak szivatsz. A továbbiakban ennek megfelelően szarlak tehát ketté, kistáska.)

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.26. 22:30:45

@Larry Silverstein:
Ezt is te fizeted, csak túl hülye vagy hozzá, hogy felfogd, hogyan.

"Akkor nem az van hogy a gazdagok fizetik meg a te fogyasztásodat is?"
A gazdagok is lakossági fogyasztók, te sötét barom. Tehát ha Simicska 70-szer annyit fogyaszt, mint te, mert akkora a háza, meg annyi elektromos lófasz van benne, akkor 70-szer annyi kedvezményt is kap, mint te. Viszont mivel az áramszolgáltató ezt ráterheli a vállalkozásokra, neked is pont annyival lesz drágább a kenyér meg a tej, mint Simicskának, és ő sem eszik 70-szer annyit, mint te, hogy visszafizesse a különböztet.

Nem várom el, hogy megértsd, túl hülye vagy hozzá, már számtalanszor bizonyítottad.

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Ha hatósági áras lenne, akkor nem lenne eltérés az egyes szolgáltatók árai közt.
De van.

"Ilyen mélységben nem ismerem a témát."
Akkor meg miért érzel kényszert, hogy baromságokat beszélj?

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.26. 22:45:55

@dr. Közbiztonság Szilárd: gondoltam ám, csak adtam egy esélyt a kombinatorikának. :)

karpackie 2013.03.26. 23:20:36

@dr. Közbiztonság Szilárd: Bocsi , de ha mondjuk havi 5000 a csökkentés mértéke havi átlagban , az felénk 60000./12 hónapra számolva:)))))/
Mellesleg ezzel az egésszel az a legnagyobb probléma,1) hogy nem biztos semmilyen csökkentés, majd máshol behozzák.2) a csórónak ez kevés, igazából minél többet fogyasztasz annál többet kapsz vissza. Valóban igazságtalan , ugyanúgy mint a 16%-os adó.

dr. Közbiztonság Szilárd 2013.03.27. 03:25:43

@karpackie:
Aha.
És akkor a 6000 meg az 50 000 az hogy is jön össze?

Egyébként tényleg igazságtalan.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.03.27. 07:57:04

@dr. Közbiztonság Szilárd: az sehogy. Az 5000 meg a 60 000, amiről @karpackie írt, viszont simán. :)

kekex 2013.03.27. 09:47:09

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
NAGYON, nagyon nyereséges! Te meg nagyonbirca vagy! a lakossági áramszolgáltatás mindig is veszteséges volt, amit a vállalkozásoknak szolgáltatott áram díja ellensúlyozott. És igen: most is ez lesz.
Jó néhány még lábon álló MAGYAR vállalkozást löknek ezzel az árokba. Merthogy nem lehet őket az út szélén hagyni.
Az igazán hátborzongató ez a lojális locsogás, ami a tényektől nem zavartatva mer értelmes embereknek is visszafecsegni olyan szöveget, amit a debileknek szántak.

kekex 2013.03.27. 09:53:52

@karpackie:
ÁTLAG 50 ezres a villanyszámlád? Mert csak akkor lesz átlag 5000 a havi megtakarításod. Abból már tényleg futja egy kissé drágább kenyérre. Kapaszkodj meg, olyat mondok: ez az áramfogyasztás egyáltalán nem "átlagos"
Egyébként már itt van a 3.60-as kenyér, akár euróban, akár frankban nézem. Csak nézz rá egy egészséges negyedkilós kenyér árára valamelyik pékségben - és szorozd fel 4-el.

karpackie 2013.03.27. 14:41:55

@kekex: Amikor a rezsicsökkentésről beszélünk(én) akkor nem csak a villanyszámlára, hanem a gáz , víz , csatorna díjra gondolok. Így az 5000 már nem olyan lehetetlen összeg. Kapaszkodj meg itt MO déli részén átlagosan havi 13500 Ft fizetek villanyszámlára és évente egyszer van elszámoló számla.
@dr. Közbiztonság Szilárd:
Úgy sehogy , akkor 72000, de már nehogy én legyek a gonosz fideszes , amikor életembe nem szavaztam rájuk soha.
Ma olvastam egy cikket, ami szerint a rezsicsökkentés egy jól kitalált választási fogás. Ez így van , kívánom , hogy az ellenzék találja ki , hogyan lehet válaszolni erre a demagóg szövegre. Ha nem szülnek valami fogyasztható, értelmes, minden csóringer számára elfogadható választ, akkor ezt bebukták és a fidesz propaganda tarolni fog.
süti beállítások módosítása