Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Határsérültek − avagy: ki a magyar?

2013.11.21. 11:43 Humperdickk

Ujjongva reppentette világgá (na jó, Svédországig biztosan) az MTVA ezerfejű hübrisze (ezeket a mitológiai izéket folyton keverem), hogy már hánysoktízezren gondolják, hogy szavazni akarnak jövőre a Kegyelmes Úrra. És hogy ez de jó ez.

Mármint nemcsak Neki, a Kegyelmes Úrnak, meg megannyi kedves családjának, barátjának és egyéb üzletfelének mennyire jó. Hanemhogy nekünk, a Magyar Embereknek mennyire jó. Hiszen hát ki ne kételkedne abban, hogy a trianoni határbaleset következtében határsérült, vagy egyéb módon ebből az országból távozni kényszerült sorstársaink még nálunknál is jobban tudják, hogy nekünk mennyire ordító nagy szükségünk van az olcsóbb német villanyáramra, orosz gázra, francia krémesre vagy kakasos nyalókára, hogy például mást ne mondjak. Olcsóbb lesz itt minden, ami nem lesz rögtön ingyen, és ezt megszavazzák Sepsiszentgyörgytől kezdve Buenoszájreszig, mindenhol. (Merthogy minden határsérült egyből idióta is, gondolják ezt a Kegyelmes Úrék. Pedig dehogy, de most ezt hagyjuk is.)

Merthogy jelenleg erről szól a Kegyelmes Vezér politikája: ha ehhez hozzátesszük, hogy bukottbaloldal meg hogy turulvére, valamint nem leszünk gyarmat Brüsszelben (én mondjuk szeretnék ott leigázva lenni, de engem senki se kérdez), eljutottunk a magát rejtélyes okból jobboldalinak, horribile dictu konzervatívnak gondolt oldal gazdaságpolitikájához. És ehhez ugyan nem kéne idiótákat exportálni, ehhez bőven elegendő volna a teljes magyar idiótavertikum Külső-Jobbikországtól egészen Csalódottbaloldali-alsóig, emberünk, úgy is mint Kegyelmes Vezér, mint rendesen, most is tutira megy: szavazzon erre a hülyeségre az összes olyan magyar, aki még ráadásul külföldi is.

Óriási volna. (Mi több, lesz.) Ennél persze csak az volna még óriásibb, ha kedves olasz, német és egyéb rétoromán ismerőseink is ideszavaznának rezsicsökkentésileg meg kakasosnyalókailag, csak mert egyszer majdnem megdugtak egy magyar leányt a plattenzén.

Bolond ötlet? Gondoljuk csak végig: ezek a további, immáron viszont már nem magyar külföldiek, fájdalom, de nagyon valószínű, hogy még többen vannak, mint a magyar külföldiek. Az viszont biztosra vehető, hogy arányait tekintve ugyanannyi idióta van közöttük! És mivel rohadt sokan vannak, minden további nélkül el tudom képzelni, hogy ha Európa, vagy egyenesen a széles nagyvilág valamilyen okból ki akarna állítani megfelelő számú idiótát, mittudomén, az orkok ellen, mert oda mindegy, oda nem kell szakértelem, oda elég az élőerő, és ha közben hullanak, hát hulljanak a mi kedves idiótáink is, ki bánja, szóval ha összeállna ez a nevezetes idiótahadsereg, szerintem simán lemosnák a hazánkban rekedt libsi, szoci, sőt, az egyéb formában rendszerellenes nemfideszszavazót is. Nyolcharmaddal, méghozzá.

És ennek nincs más akadálya, csak hogy ezeknek a nemmagyaroknak még nem rendelt szavazati jogot a Kegyelmes! Vétkes elbizakodottság. Hiszen ha a magyarnak gondolt, vagy magát magyarnak gondoló, tekintő, vagy egyenesen hazudó külföldinek jár az a jog, másnak miért ne járna? Most miért csak a Szabadkán élő külföldieknek van joga meghatározni, hogy a messzi, messzi Bukaresten Budapesten milyen szögben kötelesek rugdalni a magukat véletlenül utcán felejtő hajléktalanokat a birodalmi lépegetők? Vagy a többi külföldi kirekesztése is simán benne van a Bibliában, csak mi megint lerohadtunk az Ószövetségnél?

De félre a tréfával: természetesen értjük a szándékot: szegény határsérült honfitársainknak is jár a jog, hogy beleszóljanak az óhaza ügyeibe, hisz nem maguktól kerültek határon túlra. (Az persze érdekes kérdés, hogy aki meg magától kerül a túlra, mert túl gyáva/önző volt itt maradni, vagy mert jól jött a pénz, meg a demokrácia máshol, az most hogy jön a képbe, de őket sem lehet kirekeszteni, hagyjuk is.) A lényeg, hogy ők, a magyarmagyarok, mintegy három millióan, most már rászavazhatnak, ki lopja nálunk 2014-től kezdve négy évig az uniós pénzt. Ami nyilván tök jó.

Feltenném azért a kérdést: ha nem három millióan lennének, hanem tizenhárom, huszonhárom, harminchárom millióan, vagy ha a még igazságtalanabb trianoni döntés értelmében nem a magyarok egyharmada, hanem kétharmada került volna határon túlra, akkor is jogos lenne a beleszavazás a belügyeinkbe? Drága barátaim, tegyétek a szívetekre a kezeteket, orbántól kezdve sifferen át egészen a festői gordonig bezárólag: nem azért oké a kettős állampolgárság, meg a határon túliak szavazati joga, mert hozzánk képest kurva kevesen vannak?

Vagy továbbmegyek: ha csupa svédország venne minket körül, tízmillió fős liberális határsérülttel, akiknek büdös a hortiszobor, a cigányellenesség, meg az államilag meghatározott villanyszámla, és ezért mind, de mind egy szálig a jelenleg egyedül liberális patásgyurcsányra akarnának szavazni, no, akkor is rendben volna?

Segítek: nem, akkor SEM volna rendben. Tessék tudomásul venni: semmi akadálya annak, hogy határon túli szervezetek jelöljenek vagy húsz embert, akit ő beszavazhatnának a magyar Parlamentbe, hogy ilyetén módon képviselje az ő érdekeiket, és méghozzá pont azokkal a jogokkal, amelyek akármely más országgyűlési képviselőt megilletnek ebben az országban. De hogy arra szavazhassanak Kézdivásárhelyen, hogy szabótímea, vagy hogy csúnyábbat ne mondjak, szanyikapitány, nos, az kurvára nincsen rendben. Azt majd én eldöntöm, több millió, itt élő, hogy ne mondjam, itt szenvedő honfitársammal együtt. És ehhez nekem még magyarnak se kell lennem.

Sőt, ahogy jelenleg ezeket a magukat magyarnak tévedő idiótákat elnézem, a magyarságom kifejezetten gátolna is a józan döntés meghozatalában.

28 komment

Címkék: orbán gyurcsány hülyemagyar szavazati jog bajnai schiffer szanyi szabó tímea határon túliak mesterházi rezsicsökkentés

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr485647698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 11:59:45

Régóta fenyegetőzöm már ezzel a poszttal. Hát nesztek, megkaptátok!

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.21. 13:14:19

Tévedsz. A szavazati jog politikai jog és semmi köze a lakóhelyhez.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 13:28:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: tévedsz. A politikai jog lakóhelyi kérdés és semmi köze a nemzetiséghez. (BINGÓ, mekkora vagyok, pedig alig iszok mostanában!!!)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.21. 13:35:43

@Humperdickk:

A nemzetiséghez valóban semmi köze. Az állampolgársághoz van köze, az pedig nem lakóhelyfüggő.

Ha igazad lenne, szavazhatnának a Mo-n élő külföldiek.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 13:52:01

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: arról nem tehetek, hogy a magyarországi külföldieknek nincs állampolgárságuk. (De ők se!) De igazad van, miért ne szavazhatna a buenoszájreszi magyar Budapesten a tarlósra, hiszen van magyar állampolgársága és az is bu-val kezdődik. De tulajdonképpen az Alpha Centauri sincs olyan messze a Alsónémeditől, mér ne szavazhatnának tehát az ufók is. Csak kapnak állampolgárságot, oszt jónapot.

(A politika eredetileg az ógörög polisz, azaz vár, város szóbol származik. Nem, nem a görög állampolgárság szóból származik. Azaz ne erőlködj, papa, megszívod úgyis.)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.21. 13:56:03

@Humperdickk:

A nemzetközi gyakorlat az, hogy aki állampolgár, az szavaz. Nem számít se nemzetiség, se lakóhely, se adózás, se más. Ennyi.

Nem látok gondot miért ne szavazhatna egy Argentínában élő magyar állampolgár a parlamenti választásokon.

panelburzsuj 2013.11.21. 15:46:56

@Humperdickk:
Bármiféle vermet áss - birca esik beeee...

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 18:12:46

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: akkor még egyszer, utoljára, hátha felfogod. ÁLLAMpolgár. Nem nemzetpolgár, vagy nemzetbarát, vagy hátrányos helyzetű nemzetrokkant. Állam. Mint a városÁLLAM. A polisz. Édes Istenem, de nehéz veletek...

(Az meg, hogy nemzetközi gyakorlat... Az is nemzetközi gyakorlat, hogy időnként puskákkal lövünk egymásra. Mármint a nemzetek, egymásra. Ja, Afrikában meg sok elefánt van, miért ne lehetne nálunk is pár nemzetközi elefánt a Nagykörúton. Nemdebár. De jól is mutatnának a buszsávban.)

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.21. 18:22:22

@Humperdickk:

Nézd meg a jogszabályt a magyar állampolgárságról, sőt nézd meg bármely más állam hasonló törvényét. Meg fogsz lepődni.

Az állampolgár RÉGÓTA nem jelenti egy adott állam lakosságát. Ez a középkorban volt utoljára is. Manapság lehetsz egy állam lakosa, az adott állam állampolgárság nélkül. Ez régebbi korokban gyakorlatilag kizárt volt, nagyon ritkán esett meg.

Szóval manapság az állampolgárság jogi kapocs egyén és állam között. S bár általában igaz, hogy az állam polgára az állam területén lakik, ez már abszolút nem kötelező.

Nemzetpolgárság nem létezik a magyar jogban. Csak állampolgárság.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 20:03:22

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: drágám, tudom, hogy nem létezik nemzetpolgárság, azt én viccből írtam, arról meg nem tehetek, hogy nincs humorérzéked. De határon túliak számára járó szavazati jog sem létezett tavalyig, azaz a nemzetpolgárságtól is csak egy egyéni képviselői indítvány választja el a hazát. De most tényleg az az érved, hogy most már van, tehát van? És nem érzel ilyenkor valami súlyosat, a fejedben? Biztos nem?

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.21. 20:07:23

@Humperdickk:

A szavazati jog feltétele eddig: magyar állampolgárság + bejelentett belföldi lakcím. Tényleges, életvitelszerű tartózkodás sosem kellett.

A mostani változás lényege: már nem kell bejelentett belföldi lakcím a szavazáshoz.

Milyen jelentősége lenne, ha át lenne nevezve az állampolgárság nemzetpolgárságra? Semmilyen. Kb. mint alkotmány és alaptörvény, ugyanaz a jelentése.

laca58 2013.11.21. 21:01:20

Az szavazzon aki viseli a választás következményeit. Ne a külföldön élők ne mondják meg hogyan éljek én itthon. Ha magyarnak érzi magát , legyen az , de itt az szavazzon aki dolgozik is ezért az országért. Pofázni meg a kalapot tartani azt könnyű.

rokakutya 2013.11.21. 22:05:42

nol.hu/kulfold/mesterhazy_elnezest_kert_a_2004-es_nepszavazasert

Miért is? Meg minek nyilatkozik Bajnai, hogy nem fogják elvenni a határon túli magyarok jogait?

Az MSZP 2004-ben azt mondta, hogy az egész népszavazáscirkusz egy politikai provokáció mert valójában a határon túli szavazatokkal szeretné a maga javára eltorzítani a magyarországi választási eredményeket a FIDESZ.
A minielnök aki még sohasem hazudott akkor azt állította, hogy ez rágalom ő csak a határon túl rekedt nemzettestet szeretné boldoggá tenni a magyar állampolgársággal.

Oszt most itt van. Azon aggódsz, hogy erdélyi és amerikai szavazatokkal turbózzák a rezsicsökkentés kábulatában élő magyar lakosok szavazatait?!! Minek? Ameddig ilyen ellenzéke van a FIDESZ-nek addig nincs szüksége rájuk. Majd ha a magyar lakosság nagyobbik része elmenekül az országból és onnan szavaz haza, még jól is jöhet a baloldalnak ez a torz választási rendszer.
Persze kétséged ne legyen. Amint a közvélemény kutatások azt mutatják, hogy külföldről több baloldali szavazat érkezik mint jobbos, úgy eltörlik a határon túliak szavazati jogát mintha sosem lett volna.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.22. 09:08:31

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca: feladom, nyertél. Jutalmad, a svéd állampolgársággal járó IKEA-húsgolyót átveheted bármelyik postahivatalban, vagy CBA-ban. Gratulálok.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.22. 09:17:02

@laca58: igazad van. Én mégis azt gondolom, ha ennyire fáj, kapjanak tizenöt helyet, ahova ők jelölhetnek, de szigorúan határon túlit, és akiket még meg is szavaztattak odaát. Érvényesen, legalább a szavazásra jogosultak akárhány százalékával, satöbbbi. És az a tizenakárhány képviselje itt nálunk a határon túliak érdekeit, vagy szavazzon a rezsimézesmadzagra, vagy a kakasos nyalókára, leszarom. Úgy lenne tiszta. Számonkérhető, ki miért van ott.

De fordítsuk meg: miért képviselné az én egyéni képviselőm a sepsiszentgyörgyi bérszámfejtő érdekeit?! Nem azért szavaztam rá, hanem azért, hogy engem képviseljen. És ha nekem úgy lesz jobb, hogy neki szarabb lesz, akkor megszívta. (Ez nem feltétlenül önzőség: ha nekem attól jobb, hogy gazdagéknak nem jár a rezsicsökkentés stb.) Mindenki nem lehet boldog.

maxval, a gondolkodni igyekvő birca · http://maxval.co.nr 2013.11.22. 10:06:40

@laca58:

Én nem érzem magamat magyarnak, külföldön élek, viszont magyar állampolgár vagyok, így kötelességemnek érzem a szavazást. 2010-ben is szavaztam, jövőre is fogok.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.23. 19:08:50

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

Köztünk szólva felőlem inkább szavazzon az egy éve itt élő török gyros-os, mint valaki orrvérzésig magyar faszomtudjaki Marosvásárhelyen, akinek annyi köze van Magyarországhoz, hogy félévente Semjén vagy Kövér bevonul a városba fehér lovon.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.23. 19:30:00

@Humperdickk:

Hagyjad, Birca az a bizonyos "nem értő" típus:
" rudolf péter, aki százmilliókat kapott orbántól, és aki, szemben skrabskival, azért mégsem senki, van most a heti válasz címlapján, és ő sem érti. ezek ilyen nemértősek. "(jotunder)
orulunkvincent.blog.hu/2013/11/22/nomenklatura_767

Nem értik. Birca nem érti, mi a gond azzal, hogy Buenos Aires-ben szavaznak a magyar polgármesterről. Kumin nem érti, Heller miért nem azt nyilatkozta a svéd tévének, hogy Magyarország jobban teljesít, mikor pedig ez a hivatalos propaganda. Mrázágostonsámuel nem érti, mi azzal a probléma, hogy az egyik csicskám a főügyész, a másik a bírói hivatal elnöke, a harmadik az MNB elnöke, aki ezenfelül még gyakorló elmebeteg is. Az egyszeri mandinertroll nem érti, mi a gond a trafiktörvénnyel, majd nem érti, ha ennyire zavar, miért nem szoksz le. Rogán nem érti, mi azzal a probléma, ha a gyanúsítottat adott esetben 1 millió évig lehet előzetesben tartani. Orbán nem érti, miért távoznak a fiatalok egyre gyorsuló ütemben, rá meg miért néznek úgy Brüsszelben, mint a büdösbogárra.

Nem értik.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.23. 20:09:27

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: perfekt. Szépe György, boldogult professzorom mondaná: ez így egy cikk. Megírod?

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.24. 13:49:16

@Humperdickk:

Áh, megírták már ezt nálam jobban, az ember legyen tisztában a korlátaival...:)

Viszont reggel (sajnos nem tudom a videót linkelni, mert nem találtam) láttam egy ATV-videó bejátszást, ami mindent elmondott erről az országról: a parlamenti folyosón tették fel a kérdést a fideszes honatyáknak, hogyaszondja: "Legyen-e lovas hortiszobor Budapesten, vagy ne legyen-e?" Jó, a legtöbben persze simán meneküléssel reagáltak, mint a prérikutyák az ölyv árnyékára, de sikerült a szemfüles riporternek sarokba szorítani Gombnyomogatóné Fideszes Boglárka képv. asszonyt. És ekkor a beszélgetés menthetetlenül kafkai fordulatot vett:

- Képv. asszony, ön szerint legyen-e hortiszobor BP-en, vagy ne legyen-e?
- (A kurva életbe, nem emlékszem, mi a direktíva, bassza meg...) "A frakcióvezető úr a múlt héten már nyilatkozott ebben a kérdésben..."
- De én azt kérdeztem, önnek mi a véleménye?
- Azt hiszem, most válaszoltam a kérdésre.
- (Ravaszul) Tehát akkor NE legyen...
- Izé, én azt nem mondtam NE legyen...
- De akkor, mi az ÖN véleménye???
- Azt hiszem, már válaszoltam a kérdésre. (Egérutat nyer, és eltűnik egy ajtó mögött.)

Priceless. :)

Magyarországon az állampolgárokat olyan fizetett képviselők képviselik, akiknek az a véleménye bármiről, amit a Főnök a múlt héten nyilatkozott. Ha legyen hortiszobor, hát legyen, ha ne legyen, hát ne legyen, ha mit keres oszkópéter a vizzerben, hát mitkeres.
Ehhez nem is kell tudni, hogy ténylegesen mit nyilatkozott a frakcióvezető úr, ha annyira érdekel, és ráérek, legfeljebb utánanézek a neten, mi a véleményem.

(Persze, ha láttad a videót, most tök fölöslegesen vertem a klavit. :D)

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.25. 15:20:27

@Humperdickk:

Megtaláltam a videót, 30 perc, de rögtön a legelején van. Utólag látom, hogy mikor idéztem, kissé túlspiláztam (az emlékek mindig szebbek) de így is szenzációs. Gomnyomogatóné szerepében Bartos Mónika:
www.atv.hu/videok/video-20131125-havas-a-palyan-2-resz-2013-11-23

:DDD

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.11.25. 15:25:38

"Szerintem erre a múlt héten már válaszolt a frakcióvezető úr..."

:DDD

Kurvára nem emlékszem, mit, de szerintem az a véleményem. :DDD

MI MIND EGYÉNISÉGEK VAGYUNK! KIVÉVE A KÖCSÖG ÁNGYÁNT, MEG A BENCSIKET!

alte trottel 2013.11.28. 00:05:06

@rokakutya:
Amíg a kétharmad nevezi ki a választási bizottság tagjait (akik ugyi ELLEN FOGJÁK ŐRÖZNI a levélben beérkezett kűfőddi voksokat), addig fölösleges bármi egyéb para eredetű intézkedés.

alte trottel 2013.11.28. 00:20:38

@Dr. Gy. Dr. Fűegér:
Szegény maxval ürütoklyó csak próbálkozik, csak igyexik és nem fogja fel (hogy is fogná), hogy ehhez a funkcióhoz AGY IS KÉNE!

2013.12.06. 15:55:33

@maxval, a gondolkodni igyekvő birca:

"Ha igazad lenne, szavazhatnának a Mo-n élő külföldiek."

és tényleg, mennyivel igazságosabb lenne!

Tudod, birka én egyszerre egy államban élek. Ugyanabban a zállamban adózom és ugyanannak az államnak az újraosztásából részesülök, eü, oktatás, szociális...
Tehát az állam adószedőit és újraosztóit választom meg.
Nem nemzetet, nem népet, nem valamiféle ködös ideológiát.
Az én befizetett adómat most sz*háziak osztják újra saját maguknak. Régen is így volt, ezután is így lesz, nem vagyok gyerek, se birka.
Mégse szóljon az újraosztók személyébe bele az, akinek se pénze, se inge gatyája ettől nem függ.
A nemzetállam HALOTT képződmény.

2013.12.06. 16:04:07

Bocs, most látom, hogy te is megírtad már neki ugyanezt, amit én az előbb!
Elnézést az ismétlésért!

Humperdickk · kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.11.21. 18:12:46

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2013.12.06. 22:16:58

@pizzaszeletvágó: ismétlés a tudás anyja. Lófaszt, persze, de ringassuk magunkat ebben a tudatban, addig se iszunk.

Mindegy, kösz. Van, aki ezt a kommentet olvasta, és a többit meg nem. Az igazság mindig, mindenhol túléli a nem igazságot. És ez be van bizonyítva. Asszem. :)
süti beállítások módosítása