Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Kép a szobám falán

2010.12.22. 13:51 Humperdickk

A gulyásnak is feltűnt a siffer poszter. Akkor már vagy ketten vagyunk hülyék, vagy csak én, nekem mindegy.

Az ottani kommentemet bemásolom, mert azt ígértem, itt lehet csesztetni érte, ott meg le fogom szarni. Kurvára önreklám, tudom, de ezért indítottam ezt a posztot, szal' bocs. Tehát:

Na, akkor szedjük ezt össze. És most a viccet tényleg félretéve:
  • A pálfi meg az elsimon azért állt oda, mert olyan kurva nagy zaj volt a teremben, hogy nem hallották a siffert. Ez oké, de egyrészt az én adómért kuss legyen meló közben a parlamentben, másrészt, még mindig az én adómért, beszéljen hangosabban, horribile dictu érdekesebben az a siffer. (A mesterházi nem érdekel, a jobbik meg náci, szal' neki lesz muszáj felnőni a feladathoz.)
  • Ettől függetlenül a pálfi meg az elsimon valóban arrgoáns szarházi majmok. Nemrég pölö azt mondta az elsimon a narancsnak cenzúraügyben, hogy attól még, hogy van ez a törvény, nem kell azt hinni, hogy majd alkalmazzák is az ellenzék ellen, hisz az apeh sem megy ki vagyonosodást vizsgálni felsőbb parancsra... Innen jelzem, hogy de, kedves nagyon hülye elsimon, kimegy az apeh. Csak az a különbség, hogy nem büntet meg azért, mert SZERINTE erkölcstelenül sokat költöttem jakuzzira, ha számlával és bevétellel tudom igazolni. A szalaannamari meg de, sőt, amihez kedve van. Szal pofa súlyba, eszetlen barátom.
  • A kép persze nekem is feltűnt, fel is tettem a blogomra. Ilyen a média: geci. Tudjuk Mickey Knox óta.
  • Szólj hozzá!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr562532398

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.
    süti beállítások módosítása