Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Gabika: fogd a pénzt és kuss!

2011.02.06. 15:36 Humperdickk

Kedves selmecikém! Drága gabi!

Idefigyejjé, illetve mit is beszélek, nézzél most olyan felettébb nagyon értelmesen, ahogyan te végképp nem tudsz, szóval olyan bamba idióta dülledt szemmel, amit te értelmesnek alítasz. Meg szépnek. Főleg szépnek. Mindegy: nem sikerült. (Mondd le nyugodtan a kozmetikust is. Hülyeségre ne költs.)

A lényegre. Olvassuk mink itt vidéken, hogy most már tényleg lesz itten vizsgálat nyugdíjügyben, hisz egyrészt kecmecnek helye nincs, a pszáfotok szarul végzi a dolgát, így bank-, meg üzleti-, meg értékpapír-, meg pénztártitok, ide mindet, reggelire. Végül is: ha már sikerült elrabolni, kizsarolni egy rakás ember pénzét, most akkor már azt is megnézitek, megvan-e. Csak semmi cicó:

Logikus. Ha én lenyúlnám a szomszéd rotakapáját, én is kipróbálnám, működik-e, mielőtt továbbadom. Mondjuk én titokban csinálnám, nem a tyúkólja mellett brümmögtetném hajnalban, de én nem számítok, mert nekem van eszem. (A szomszédnak nincs, az bezzeg brümmögteti azt a szart. Azér' is akarom ellopni.)

Na, de ne ragozzam. Mondjad meg léci annak a baromarcúnak, aki neked ezt parancsba adta, hogy itt most kurva nagy botrány lesz, tudjon róla. Mert az a pénz a zembereké. Azé a hárommillóé, aki maradt, meg azé a százezeré, aki szerint meg nektek nyalsgem. Abban egyeznek ezek a kétféle (magyar, illetve idegenszívű szar) zemberek, hogy az nekik az ő tulajdonuk. Ahhoz neked kurvára nincs közöd. És ha te hárommillió embernek a banktitkába akarsz beleugatni, lehet, perre mennek.

Rosszabb esetben a dzsenerálmotorsz, a richtergedeon, meg a többiek mennek perre. Mert semmivel nem tudod indokolni, hogy mi közöd a tulajdonosi körükhöz. Semmilyen bűnügy, államvédelmi indok, isteni útmutatás nincsen, ami ezt indokolná, azt leszámítva, hogy ragaszkodtok ahhoz a baromságotokhoz, hogy ez a pénz, nincs, elúszott, el lett gépezve a Koccintóban. Ez meg mondjuk kevés lesz. És ezen az sem segít majd, ha a nagyon butaképű matolcsigyerek megint befenyíti az ájemefet.

Gyakorold még ezt a mélytorkozást, kiscica. Szerintem nem soká még jól jöhet.

UPDATE:

Michael szerint ezt is mondtad:

A törvénymódosítást azért nyújtják be, mert közpénzekről van szó - mondta Selmeczi Gabriella. - Annak idején, amikor a magánpénztári rendszer felállt, az állami pénzeket csak kezelésbe kapták a magánnyugdíjpénztárak, ezek a milliárdok nem a magánnyugdíjpénztárak menedzsmentjének tulajdonát, vagyonát képezik, hanem a pénztártagok tulajdonát és vagyonát - mondta. (Duma innen.)

Értem. Az a pénz közpénz, mert nem a menedzsmenté, hanem a pénztártagoké. Akkor tehát én közintézmény vagyok, közfeladatot látok el.

Annál inkább takarodj a pénzemtől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr112642244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása