Gépnarancs

Miért ez a címe?

Részeg pasas nyög, átölelve, szorítva, feszítve a villanyoszlopot: "Ki kell ennek jönni!". Már hatalmas tömeg gyűlik köré, mire hatalmasat szellent, majd így folytatja: "Mondtam én, hogy ki kell ennek jönni!" Vagyunk ezzel így...

Kálmán szerint

Friss topikok

Búcsú az Európai Uniótól

2012.11.20. 12:20 Humperdickk

(Tévedésből, sőt, véletlenül elfogtunk egy levelet. Bár ne tettük volna. A részletek alább.)

Tisztelt Faszlengetők!

Jöttök itt a lóvétokkal, meg a nyígással, hogy mit baszunk el folyamat jelleg. Agyatok nélkül jöttök ráadásul, kistáskák. Na, de mivel látszik, hogy gecire nem vagytok képben, vetítjük akkor, mi a stájsz. Hogy vágjátok. (Jó a dumánk, mi?! A Gyuri kapott Bélanapra egy Mini-Tini-Szótárt! Az interneten jött! Beszarás, mik vannak benne, ugye?)

A lényeg: kit érdekel, mi a fenntartható szerintetek. Ilyen dumával menjetek a jávorpalihoz, annak pünktlich ez a mániája. Hogy mi fenntartható, annak a magam részéről meg vagyok győződve róla, hogy mi az: az, hogy mi nyerjük a választást legközelebb is. És az fenntartható, mint a kurvaélet, basszátok szájba. (Ezt, hogy mármint basszátok szájba, ezt a Gyuri kérte, hogy írjam bele, bocs.) Mert hogy hogyne lenne fenntartható?! A Lali pénzével, meg a Gyuri eszével? Mit akarok mondani: a Lali pénzével meg a Lali pénzével? Még az után is fenntartható lesz, és nem kizárt, hogy az az után következőben is fenn lesz tartható. Azaz ti tulajdonképpen bekaphatjátok, méghozzá biszhundertundcvancig, stinkige Juden.

De persze ki tudja, mi lesz: én leszarom mindenesetre, abból nem lehet baj. Erre nem jöttetek rá eddig, zsidók: a hídon akkor kell beszarni, ha rájön az emberre. Nem érdemes előre görcsölni, hisz minek: hamarabb úgyse bújik ki a kis muki, ha nektek meg az kell, hogy a teszkó is építhessen nálunk völgyhidat, hát teszek rá, építsen. Tekintve azonban, hogy völgyhidat nálunk vagy a vegyépszer épít, vagy a közgép, kissé korlátosak a lehetőségeitek, ezt azért lássátok be.

De elárulok egy rohadt nagy titkot: nekem még az is mindegy, ha a teszkó épít fel valamit. Stadiont akár. Felcsúton akár. A nagyanyám sírjára akár. Leszarom. Építsen. Sőt: majd ha kiderül, hogy nem adtok pénzt a Lalinak, majd úgy lesz akkor, hogy hirtelen rájövök, hogy a Lali nem is akar pénzt. Hogy utálja, sőt, utálta az mindig is. Hogy hányik tőle, voltaképpen is. És ha még ennél is jobban is felbasztok, beleírattatom az alkotmányba valamelyik lófaszjóskámmal, hogy hányik tőle, mert hogy mindig is hányikált. Tehát ti adjátok a pénzt, mert én garanciát adtam. Nem tehettek mást. Európaiak vagytok, kisköcsögök. És itt basszátok el.

Jelzem: beadták a semjénék a buzitörvényt. Ki tudja, még meg is szavaztatom velük. De semeddig nem tart kitalálni egyébként valami extra szemetet a pofátokba: angolnyelv-tanulási adó, külföldremenési bírság, kólavásárlási illeték? Semeddig nem tart. Bepereltek? Visszavonom, bevezetem újra. Megint bepereltek? Megint visszavonom, megígérem, hogy soha többé, aztán megint bevezetem. Megszokjátok majd ti is, milyen az, ha egyszer valahol nem volt taggyűlés. Jogtechnikai anomália az egész kurva demokráciátok.

De bárhogyan is, egyet véssetek az eszetekbe: ha engem szívattok, tízmillió embert szívattok. Tízmillió európait méghozzá. Mínusz békemenet.

De azt a sok hülyét meg mondjuk ki nem szarja le.

128 komment

Címkék: gazdaság orbán fidesz eu imf diktatúra matolcsy alaptörvény hiteltárgyalások békemenet

A bejegyzés trackback címe:

https://kikellennekjonni.blog.hu/api/trackback/id/tr384911048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 17:51:02

@Anti Anyag: "Én nem gondolok semmire, szavazok."

ez gyönyörű volt! annyi mindent elmond. rólad. rólatok! :-DDDD

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 17:52:16

@ormány triktor ("pocakos focista, az a halálom"): "De tényleg, narancsszoponcként miért töltöd te az egész napodat az indexen?"

ez is egy szakma: ezért fizetik.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 17:54:00

@zotyesz11: "Szóval te népszavazással akarod ráerőltetni az államadósságot arra a 2 millió 700 ezer szavazóra?"

Mielőtt a guta megütne izgalmadban, elmondanám neked, hogy az államadósság növeléséhez a magyar nép szemrebbenés nélkül járult hozzá. Soha nem láttam a magyar népet azért tüntetni, hogy ne legyen már annyi támogatás. Orbán imádó birkát meg kimondottan nem láttam tiltakozni, amikor a szockók osztogatták a lét. Kérdem én: akkor te hol voltál, Orbán huszár? Miért nem sikítoztál?
A kétévi megszorításokból összeadott összeget igenis kifizettetném az Orbán-hívőkkel meg a maffiájukkal, visszamenőleg (ahogy tőlük tanultuk). Az elrabolt magyar földet is vissza kell tőlük venni, aki pedig részt vett a kormányzásban, a parlamenti "törvényhozásban" azt sok évre le kellene ültetni hazaárulásért. Én inkább lámpavasat ajánlanék, de az EU nem engedné.
:)

sírjatok 2012.11.20. 17:54:47

lehet a mostani kormány intézkedéseit kritizálni, de ebben a hangnemben teljesen fölösleges, magadat és az oldaladat égeted, érdemben meg úgyse foglalkozik vele senki

ja hogy nem is ez a cél! nem azér' van ez itt, hogy konstruktív vita legyen, hanem hogy lehessen hőzöngeni a patásvérfarkas ellen kicsit, értemmá :)

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 17:57:13

@mrgumby1: Ok, akkor tisztázzunk valamit, mert itt ha valaki nem Bajnai fan, az rögtön Orbán fan.

1. Egy biztos, ballibsi pártra nem. Talán 20 év múlva. Az antiszemitizmus szerintem kamu, az hogy ezek demokraták lennének, ezt inkább hagyjuk.

2. Orbánék sem gatyám sem ingem, két dolog szimpatikus bennük: a, szépen adják át a magyar belkereskedelmet magyar érdekeltségeknek, b, nem hülyék, kerülik az IMF-et ahogy csak lehet. c, nem verik meg ellenzéküket mondvacsinált indokokkal.

Nekem sem tetszenek, de Bajnaiék még kevésbé.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 17:57:39

@sírjatok: "lehet a mostani kormány intézkedéseit kritizálni"

Szóval nálad a szabad rablás = intézkedés?
Gratulálok.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 17:59:03

@idelle: "Rólatok". Pedig beállhatnék akár mögéd nácizni, miközben lopják ki a lét.

Ha nincs annak idején a sok hozzád hasonló, ma valószínűleg egy csomó probléma sem lenne.

sírjatok 2012.11.20. 17:59:15

@hazug fidesznyik: de ebben a hangnemben teljesen fölösleges, magadat és az oldaladat égeted, érdemben meg úgyse foglalkozik vele senki

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 18:04:11

@Anti Anyag: "Orbánék sem gatyám sem ingem, két dolog szimpatikus bennük: a, szépen adják át a magyar belkereskedelmet magyar érdekeltségeknek, b, nem hülyék, kerülik az IMF-et ahogy csak lehet."

A leírtak alapján inkább vagy kommunista, mint jobbikos. Mi az, hogy "adják át"?
Hallottál már a piacgazdaságról? Az marad talpon, aki versenyképes, nem az akit támogatnak, hogy szart állítson elő (drágán).
Jézusom... ennek az országnak tényleg vége...

mrgumby1 2012.11.20. 18:04:12

@Anti Anyag: én kizárólag a gazdaságra kérdeztem rá.
elárulok valamit, a legtöbb (nem az összes, legtöbb) valami úton-módon kötődik a mocskos kapitalista nyugati tőkéhez. pl ő a beszállítója, megrendelője, vásárlója, szállítója, stb. olyan nincs, hogy leszopatod a külföldi tőkét, mert egyből a helyére odaáll egy szép magyar cég, aki ugyanannyi embert fog pl. foglalkoztatni. versenyképes jövedelmet bizony a nagy mocskos kapitalista multik szoktak adni, és ha kiteszed a kokakólát, akkor a helyére nem fog a szamócaszörp kft. építeni egy ugyanakkora üzemet.

az elmúlt két évben nézd meg hány felszámolási eljárás indult és nézd meg hány új vállalkozás indult. ennyit a virágzó hazai belkereskedelemről.

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.20. 18:07:37

@sírjatok: "érdemben meg úgyse foglalkozik vele senki"

Azért jöttél ide erkölcstant feladni. Saját magaddal keveredtél vitába, ifjú padavan...
:)

Qrvkmny 2012.11.20. 18:08:52

Te nem vagy vitaképes kultúrember !
Menj vissza paraszt rokonaidhoz !!
AZ ILYEN BARMOT MIÉRT NEM MODERÁLJÁK !!!

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:09:07

@hazug fidesznyik: Én legfőképpen egy önző geci vagyok és utána jön bárki más:)

Neked nem sok fogalmad lehet az üzletről. Mit gondolsz a Bricostore miért vonul ki?

Nézz meg egy alkatrész árat ott és nézd meg a környékeden a vizesnél. Bármit. Láttál te az utóbbi 2 évben multinál vízvezeték szerelőt? Merthogy az belőled nem él meg.

Nem Orbán győzte le a multit, hanem a saját pofátlanságuk. Orbán csak üdvözölte őket a multiadóval.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 18:11:27

@Anti Anyag: "Pedig beállhatnék akár mögéd nácizni"

leszel szíves konkrétan belinkelni, mikor, hol náciztam le bárkit is.

nem lesz könnyű dolgod, 6836 bejegyzésnél és 4285 kommentnél tartok, mindet átnézni egy kis idő lesz.

addig csak böfögés, amit válaszoltál.

"Ha nincs annak idején a sok hozzád hasonló, ma valószínűleg egy csomó probléma sem lenne."

mikor? mit csináltam? ha kifejtenéd.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:11:42

@mrgumby1: Ne keverjük a termelőt a közvetítővel, vagy spekulánssal, mert teljesen más kategória.

Neked mint lakosság és mint munkavállaló a kereskedelmi multi alapból nem buli. Az autógyár viszont simán lehet az.

KG2000 2012.11.20. 18:12:07

@Őrjöngő Sandy: Fogalmam sincs, miről is akart írni ez a nagyokos. Odáig jutott már az MSZP-SZDSZ-Bajnais blogtér, hogy lassan senki nem lesz kiváncsi rájuk, teljesen begolyóznak.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:13:33

@idelle: Bezzeg az nem zavar, amikor te keversz engem másokkal. Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten. Ha ennyi hsz-t írtál, nem érhet ez váratlanul.

lászló71 2012.11.20. 18:17:37

@hazug fidesznyik: Te fasz-né ,mi a fizetett jó kúr...ták A..ádat ........Mindenki tud így írni,beszélni.

fidesz = házmesterek pártja 2012.11.20. 18:18:35

@Anti Anyag: téged másokkal? Nem nehéz. Buta, gerinctelen náciból mostanság elég sok van errefelé és annyira egyformák vagytok, hogy megkülönböztetni nehezebb benneteket, mint összetéveszteni. :D

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:20:41

@KG2000: A kondérhoz túl sokan akarnak odaférni és most tapossák egymást. Persze annyi eszük nincs, hogy ne levitézlett alakokkal próbálkozzanak.

Ez a Bajnai farkas nyuszibőrben, de nyilván jó pár LMP-s sem ma kezdte.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:22:05

@A fidesz a betegek kiirtására készül: Te beteg vagy és már írtam neked azt, hogy ápolást nem vállalok. Még csak cserében le sem komcsizlak, hiszen a te problémád alapvetően nem ideológiai, hanem gyógyszerprobléma.

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 18:22:10

@Anti Anyag: "amikor te keversz engem másokkal"

a gondolkodás nélküli szavazás egy meghatározott embertípushoz köthető. ha jól értem, az Izraelből telepatikusan küldött liberálbolseviki agyhullámok által befolyásolt lumpenpanelproli típusához.

kicsit meglepődtem ugyan, hogy te is ide tartoztál az elmúlt választások során, de mivel önvallomásodban kifejezetten leírtad e tényt, ezért nem kérdőjeleztem meg ennek valóságtartalmát.

ennyi.

Prien-u47 2012.11.20. 18:22:37

@Anti Anyag: a. te hiszel a tisztán magyar érdekeltségekben? :D Figyi, Mikulás sincs sajna.
b. már többször elhangzott mennyivel drágább imf-hitel nélkül, ne is törődj vele, lényeg a szab.harc c. nem az volt ellenzékük, a csürhéért nem kár, ami az esetleges ártatlanokat (inkluzíve szegény turbános, homályos szemű Máriusz) illeti: ahol fát vágnak ott hullik a forgács

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2012.11.20. 18:22:48

@Anti Anyag: "A kondérhoz túl sokan akarnak odaférni és most tapossák egymást."

ez melyik kondér? amelyik köré most épít betonszarkofágot a Közgép?

Mercel 2012.11.20. 18:23:39

A külföldre menési bírság ha így megy (el sok kor és honfitársam) lassan be is ugorhat:D
Biztos ami biztos MINDENKIVEL kifizettetik majd, mert LEHET, hogy elmész - lásd artisjus hologramos DVD mert LEHET sőt BIZTOS, hogy jogsértő anyagot írsz majd rá!

Lassan eljutok oda, hogy már nem is dühít amit csinálnak.
Már leszarom abban a biztos tudatban, hogy mire tényleg faszán tönkrebasszák a szülőhazám addigra nem leszek itt.
Persze ha sokat szarakodok az elmenéssel akkor még a Naaagy madzsar falat is megépíthetik közben megakadályozandó az elvándorlást (lásd berlini fal - nem mintha az megakadályozott volna pár tízezer embert..)

Mondjuk az közben nem kicsit bassza a csőröm, hogy van az országban úgy félmillió kínai akikhez képest a sokszor szídott cigányság tulajdonképpen laza hímzőszakkör...

"Frigyes"

(Ja! dr?! babzsák ferenc bekaphatja!)

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 18:33:08

@Prien-u47: Igen. Azt gondolom, hogy nem termelő egységek esetében a magyar tulajdon a szerencsésebb és inkább magyarok terjeszkedjenek külföldre, mint fordítva. Egyrészt kisebb haszonnal is megélnek, tűrőképesebbek mint a külföldi, másrészt az állam is jobban ellenőrizheti ezeket. Nem akarok regényt írni, van még sok más is.

Hülyeség, az IMF hitel kamata lassan hasonló az egyéb piaci hitelekhez. Már régen nem 700 a CDS, hanem 300, ugyanannyi mint az olaszoknak.

Akkor miért is kellene felvenni?

kvadrillio 2012.11.20. 18:42:41

hááá....millyen egy igazad is van kisköcsög !
bitangegy jóüfej vagy így nyelvistíííl szerint !

...biszhundertundcvancig, stinkige Juden......meg hídonbeszarááás....fenntartható pünktlich...meg extra szemét a pofájukba.....

CSAKAZA BAJ, HOGY GÁZÁT MÁR LÖVIK ! JERUZSÁLEMET IS !!
AZ ORSZÁGÁZÁÁT MEG HAMAROSAN ...:o)

kirsten 2012.11.20. 18:47:53

@Anti Anyag: Először tanulj meg helyesen írni. Na és a hitelfelvételt ki indította 2001-ben, hát orvbán. Ő talán nem felelős. Azonkívül első aljas uralkodása alatt elég sok faszságot csinált ahhoz hogy kellőképpen undorodjon tőle minden normális ember. Persze nem rád gondoltam hanem normálisra.

kvadrillio 2012.11.20. 18:47:58

@Mercel: NEMENNY SEHOVA !
még itt marad ez a szép ORSZÁG A 10 % ÚJGAZDAGNAK SZÁLLODÁSTÓL, WELLNESSESTŐL, KASZINÓSTÓL, GOLFPÁLYÁSTÓL, BANKCENTEREKTESTŐL, ... kár lenne belélyuk !!!

kirsten 2012.11.20. 18:49:46

Én meg inkább levágnám a kezem minthogy erre a mostani tetves bandára szavazzak.

kvadrillio 2012.11.20. 18:49:56

@kirsten: sztem neked Snittpalibá többet fizetne óránként helesírástanításilaggg....:O)

kvadrillio 2012.11.20. 18:52:08

..én....CSAKASZT NEMÉRTEM..., HA EZ A BOLYOGÓ KELETKEZÉSEKOR MÁR MEGVOLT RAJATA AZ ELEGENDŐ FÖLDTERÜLET, HOGY A P.CSÁBA TUDTA EZEKET A FÖLDTERÜLETEKET ÁTJÁTSZANI ORBÁN VITYA A ROKONAINAK, HAVERJAINAK ????!

kvadrillio 2012.11.20. 18:52:46

..legközelebb a Holdat is felparcellázza a rokonyoknak ???!

regress 2012.11.20. 18:57:43

@Anti Anyag: a magyar érdekeltségeknek?ébredj már fel!a haveri körnek,óriási különbség

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2012.11.20. 18:58:00

Nincs szánalmasabb, mint amikor, egy az idők során megszürkült valaki próbálja meg ilyen kínosan erőltetett módon adni a lazát. Emlékszem még kamaszkoromból pár ilyen felnőttre, akik ezzel próbálkoztak, hogy a kölykök bizalmába férkőzzenek. Azt hitték, azért röhögünk, mert viccesek, miközben csak mérhetetlen kínos volt az egész.

hadri 2012.11.20. 19:00:53

@Anti Anyag: A Bricostore mellesleg alkalmazott 600 embert.

Martian (törölt) 2012.11.20. 19:15:50

"Búcsú az Európai Uniótól"

Miért, van még Európai Unió..? :)

kvadrillio 2012.11.20. 19:34:51

Egymás torkának esnek Európa vezetői

Magyari Péter

2012. november 20., kedd 07:50 |

Csütörtökön kezdődik az EU 2014-2020 közötti költségvetését meghatározó csúcstalálkozó Brüsszelben. Az EP és több tagállam is előre vétóval fenyeget. Magyarország különösen nehéz helyzetben van, mert az előzetes koncepciók szerint éppen mi lennénk az új költségvetés legnagyobb vesztesei.
Címkék
eu, brüsszel, orbán viktor, eu-költségvetés

Csütörtökről péntekre virradóra kellene megegyeznie az EU vezetőinek a 2014-2020-as költségvetésről. Nagyjából ezermilliárd euróról van szó. Ami egyik oldalról nézve hatalmas összeg, például hatszázszor lehetne felépíteni belőle még a brutálisan túlárazott 4-es metrót is. Máshonnan nézve pedig a kontinens GDP-jének alig 1 százaléka, ami az EU egyre sokasodó feladataihoz képest nem egy túl nagy tagsági díj.
000 PAR2005102792130
Gyurcsány Ferenc és Tony Blair 2005-benFotó: Matt Dunham

A két legnagyobb kiadás a kohéziós támogatások (vagyis a szegényebb régiók felzárkóztatására szánt pénzek) és a mezőgazdasági támogatások. A most elmúló ciklusban a kohéziós támogatások tették ki a teljes költségvetés 35,6 százalékát, az agrárpénzek pedig a 42,5 százalékát. A két nagy csomag együtt majdnem az egész keret 80 százalékát vitte el.

.....csak arra vagyok kiváncsi: MELY SZEGÉNYEBB RÉGIÓK ZÁRKÓZTAK FEL ? KIHEZ-MIHEZ....HA 8 MILLIÓ EMBER CSÚSZIK EGYFOLYTÁBAN LEFELÉ ?????"
A MEZŐGAZDASÁGI TÁMOGATÁSOK KIKNEK, MILYEN OLIGARCHÁKNAK A ZSEBÉBEN LANDOLTAK ???
TALÁN AZ UNIÓS KOHÉZIÓBÓL JUTOTT SOK MILLIÁRD AZ ÁLLAM DEVIZATARTALÉKÁBA ???

MERT A NÉP MOST MÉG SOKKAL JOBBAN ELSZEGÉNYEDETT, TÖBB A MUN KANÉLKÜLI ÉS SOKKAL TÖBB AZ ÉHEZŐ IS !

MÁR VÁRJÁK A KAPZSI POLITIKUSOK, HOGY RÁTEGYÉK A KEZÜKET A KÖVETKEZŐ CIKLUS 1000 MILLIÁRDJÁRA IS !

ikszel 2012.11.20. 19:38:40

@sírjatok: "nem azér' van ez itt, hogy konstruktív vita legyen"

Bár lenne fogadókészség erre. Csak egy példát említs, ahol a fidesz egy fikarcnyi konstruktív hozzáállást is tanusított.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 19:40:32

@hadri: És akkor mi van? Most akkor szlovákiába kell menned, fűrészért?

Egyébként ha megnézed a Bricostore kínálatát, 90% német import, de még az ajtó zárnyelvének fémlapja is. Ezért kicsit (vagy sokkal jobban) magasabb az ára mindennek ott, mint pld. nálunk a barkácsüzletben.

600 ember továbbra sem fog eltűnni a barkács kereskedelemből, legfeljebb más gazda lesz. Sőt az is lehet, hogy 1200-an lesznek, hiszen kisebb helyekre összességében több eladóra, pénztárosra van szükség.

ikszel 2012.11.20. 19:43:57

@Anti Anyag: "Persze annyi eszük nincs, hogy ne levitézlett alakokkal próbálkozzanak."

Volt már rá példa, hogy bukott miniszterelnöknek összejött a kétharmad. Igaz, csak másodszorra.

Nge Swazili Mbeko 2012.11.20. 19:53:25

@Anti Anyag: dehogy lesz. Jártál te már bármelyik magyar város un. üzleti negyedében? Fele helyiség üres és csak a rohadás van. Miattatok.
Szánalmas fideszpropagandista szakkör vagytok. Nincs miért vitatkozni, vagy akár szóba is állni veletek. A többiek ugyanis nem fizetésért csinálják.
Ezzel úgy nagyjából befejeztem, értelmetlen papagájokkal nem beszélgetünk.
Ja, csak egy hozzászólás: nem lesz mindenkinek hely a mentőcsónakon, ha a Bolond Embernek el kell menekülnie.
De már beesett a tibicsoki, azóta, hogy van másnak is esélye. Minden buszon látszik.

sírjatok 2012.11.20. 19:54:05

@ikszel: a fidesz? az itteni kommentelőkről meg a posztról beszélek.

Már bocs, de eleve akik ilyen "a fidesz kiirtja a betegeket" meg "hazug fideszesek" névvel kommentelnek, azok szerinted mit akarnak? értelmesen beszélgetni biztosan nem, legfeljebb ideüvölteni a frusztrációjukat.

nyilván a poszt sem különb.

hadri 2012.11.20. 20:11:17

@Anti Anyag: Hülyeségeket beszélsz, de nagyon!
"Egyébként ha megnézed a Bricostore kínálatát, 90% német import, de még az ajtó zárnyelvének fémlapja is. Ezért kicsit (vagy sokkal jobban) magasabb az ára mindennek ott, mint pld. nálunk a barkácsüzletben."
A német import helyett inkább kínai, és nem 90%, hanem kevesebb. A téglát, térkövet, faanyagot is németektől hozzák mi? Az ára magasabb? Miért zavar ez? Jobb helyzetben van a kedvenc barkácsüzleted.

"600 ember továbbra sem fog eltűnni a barkács kereskedelemből, legfeljebb más gazda lesz. Sőt az is lehet, hogy 1200-an lesznek, hiszen kisebb helyekre összességében több eladóra, pénztárosra van szükség. "
??? Ez meg egyszerűen óriási marhaság, de szerintem már te is rájöttél.

dennisthemenace 2012.11.20. 20:12:46

Mi is van azzal az allamadossagcsokkento alappal, amit egy gyori csuhas inditott.?? Lenyultak mar a naiv hulyek befizeteseit?

OmegaMale 2012.11.20. 20:14:46

@hazug fidesznyik: "Majd népszavazással eldöntik, hogy a vezéred pártja fog fizetni, plusz mindenki, aki rájuk szavazott."

Vigyázz, mit kívánsz... ezt a mandiner-en secnir-rel már egyszer végigmatekoztuk... :D.

mandiner.hu/cikk/20121107_kormendy_zsuzsanna_ki_fizeti_a_cechet#comment1545538

De akkor ismételjünk... ;)

Az Orbán-kormány korábban (1998-2002 között) összesen kb. 11.9 Mrd USD-t, ebben a ciklusban előreláthatólag 7 Mrd USD-t vesz fel (két éve alatt a Patás 3.2 Mrd USD-t vett fel 2010 óta, ennek a több mint duplájával számoltam 2014-ig). Kerekítsük elegánsan felfelé és legyen a Patás 8 évére 20 Mrd. Ez így szép summa, igaz?

Állítsuk szembe ezzel a 2002 és 2010 közötti hitelfelvételeket. Megyó és Fletó összesen 8 év alatt 24.8+35 = 59.8 Mrd USD-t vettek fel. Bajnai ezt szépítette, így a vége 56.8 lett. Vagyis 56.8 Mrd USD plusz adósság.

Nézegessük egy kicsit. 20 Mrd vs. 56.8 Mrd.

Mivel a Patásnál felfelé kerekítettünk, így alatta maradtunk a megalázó HÁROMSZOROS hitelfelvételnek a szoci kormányok javára. Vagy 25/75%. Persze csak kábé. ;D.

Egészen biztos, hogy 'igazságot' akarsz? :D
Ugyanis igazság szerint, mindenki,aki nem a Patásra szavazott, háromszor akkora adósságszolgálathoz adta a nevét, mint a naridroidok... Akkor mi legyen?

Egyallampolgar 2012.11.20. 20:29:04

@Anti Anyag:
Nem baj, hogy ennyire hiszel Orbánban mert még középiskolás vagy.

Ezt a "ugye nem hiszed hogy Bajnai helyetted" dolgot nem kéne azért hangoztatni. Ez legfeljebb a Békemenetben dívik.

A helyzet ugyanis az, hogy sem Orbán, sem Bajnai nem tulajdonosa nemzetközileg versenyképes termelő cégeknek. Meglep mi?
Ebből viszont az következik, hogy Orbán és Bajnai dolga a tőke folyamatos kényeztetése bő nyállal. A pénzügyi szektor, a járműipar területén is. Neoliberalizmus és klasszikus kapitalizmus. Vagy leszünk Orbán békemenetelő diliháza.

HiphopStar 2012.11.20. 20:37:39

szokásos zsidó maszlag zsindej címoldalról...

egyfejű 2012.11.20. 20:53:23

@HiphopStar: szép, cizellált, értelmes(?) ellenvélemény, maga a szellemi nihil.

vasgyuszi 2012.11.20. 20:54:19

Hát még ha a pünktlich-et helyesen tudná használni a kisköcsög, vagyis tudná, hogy abban a kontextusban mi lett volna a helyes német kifejezés. Így csak egy proli erőlködése az egész

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.20. 20:58:52

Látod Humpi, meg nem értett zseni vagy. Meg zsidó is, ha jól dekódolom a fenti csicskák többé-kevésbé tagolt röfögését. :D

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2012.11.20. 20:59:56

@dennisthemenace:

Persze, abból veszik Gyurinak a bűbájport.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.11.20. 21:12:14

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: baszki, írok egy rakás zseniális posztot (jó, csak szerintem zseniális, de akkor is!), erre írok egy nem túl jól sikerült stílusparódiát, amit rögtön kitesz az index. Vagy fél éve nem voltam címlapon... (Mandiner blogajánló számít?)
Kemény az élet, de álljuk, mint a vídia, vazeg!!! :)))

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.11.20. 21:14:10

@Csiken Disztroly: stílusparódia. Szerénytelenség nélkül mondom: nem olvasol elég Karinthyt.

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 21:17:00

@Egyallampolgar:

"A JP Morgan londoni szakértői azt jósolták, hogy Magyarország jövőre az IMF/EU-megállapodás nélkül is visszatér a nemzetközi tőkepiacra. A kormányt nem kényszeríti azonnali finanszírozási nyomás devizakötvény-kibocsátásra, mivel elégségesek a tartalékok a jövőre lejáró szuverén külső adósság törlesztéséhez. Annak bemutatása azonban, hogy Magyarország hozzáfér a külső piacokhoz, az IMF/EU-megállapodás hiányában végrehajtott kibocsátás első negatív reakcióinak múltával végül kedvező fogadtatásra is lelhet - vélekedtek, hangsúlyozva, hogy a piaci konszenzus is egyértelműen az IMF/EU-megállapodás elmaradása felé mozdul."

Most akkor ezt Orbánnak, vagy Bajnainak tulajdonítsam.

Én túllépek az antiszemita vagy, én pedig demokrata vagyok körön és a szememnek hiszek.

Fentiek azt jelentik, hogy Orbánéknak igaz, jókora áldozatok árán, de sikerült kivakarnia bennünket a szarból. Ahová Gyurcsányék lökték.

kalandfereg 2012.11.20. 21:20:38

Lehet prolizni a posztolót, de az angolok szerint a világ egyik legkockázatosabb országa lettünk. Továbbá az EU-s folyamatoknak a nagy vesztesei vagyunk.
Egyiken se csodálkozhatunk, viszont mindkettő miatt szophatunk.
Pl. hogy a faszba ne lennénk a nagy vesztesek, amikor belőlünk csak pár kétszínű, összeférhetetlen, gyagyás idiótát ismer az EU. Ki hozná ezeket helyzetbe?

Mercel 2012.11.20. 21:21:40

@ikszel:

De az illető miniszterelnök kéccer bukott..
A két bukás között meg lássuk csak, hogyisvolt..
ideggyógyászok kezelték.
verte a feleségét.
drogozott.

Amúgy meg ja, csakösszejött:D

"Frigyes"

Anti Anyag (törölt) 2012.11.20. 21:23:59

@kalandfereg: Ez az "angolok" szerint eléggé nagy túlzás, itt amit bemásoltam, pedig épp az ellenkezőjét bizonyítja.

Szarban lévő ország az, aki nem tudja elkerülni az IMF hitelt.

Mercel 2012.11.20. 21:24:13

@HiphopStar:

Akkor minek olvasod kis szobanáci cicus?:D
én se megyek a kurucinfóra mert szánalmasnak tartom, és ha rajtam múlna már nem is létezne.

Ne szeresd az indexet - meg ne is olvasd - meg ne is kommentelj..

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.11.20. 21:35:21

@Anti Anyag: és, gondolom, a 2011 óta szinte egyedülálló stagfláció és a recesszió is a Bajnai bűne. Tudom, hogy szerinted az, ne magyarázd meg, csak kíváncsi vagyok, vagy-e annyira vonalas, hogy bevállalod.

(Ja, és gyurcsány cseszte el a lémanbródersznek is a bizniszt. Nyilván.)

Malachi 2012.11.20. 22:20:16

@Humperdickk: most mondd, hogy nem örülsz. tódul a színvonalas közönség, a publikum állva éljenez! :)

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.11.20. 22:25:00

@Malachi: ja, rágyűltek a legyek a szarra. Komolyan fontolgatom, hogy írok egy posztot, amiben csak káromkodás lesz, meg politikusnevek. Sic transit ad astra!!! (Vagymiakurvaélet.)

Malachi 2012.11.20. 22:29:14

@Humperdickk: ahogy mondod, ahogy mondod.

dr kíváncsivagyok 2012.11.20. 22:57:57

@A csótány is ember:
"lég szar poszt ennyi trégágársággal, olvashatatlanná teszi.."

De csak mert hagyod hogy elvonja a figyelmedet...

2012.11.20. 23:34:35

@Anti Anyag: " Ne keverjük a termelőt a közvetítővel, vagy spekulánssal, mert teljesen más kategória.

Neked mint lakosság és mint munkavállaló a kereskedelmi multi alapból nem buli. Az autógyár viszont simán lehet az. "

Jajjjj de buta vagy! Azért ez már fájt.
A multi megvásárolta a magyar terméket is, sőt, forgalmazta külföldön is.
Az autógyár meg import alkatrészekből gyárt exportra.
Ugyanis egyre inkább szűkül a hazai beszállítók köre.
Egyébként mondj már példákat, hogyan lehet a külföldi beruházót magyarral helyettesíteni?
Anti agy!

2012.11.20. 23:37:07

@Anti Anyag: "Szarban lévő ország az, aki nem tudja elkerülni az IMF hitelt."

Akkor mi nagy szarban vagyunk.

2012.11.20. 23:48:38

@Anti Anyag: "A JP Morgan londoni szakértői azt jósolták, hogy Magyarország jövőre az IMF/EU-megállapodás nélkül is visszatér a nemzetközi tőkepiacra. A kormányt nem kényszeríti azonnali finanszírozási nyomás devizakötvény-kibocsátásra, mivel elégségesek a tartalékok a jövőre lejáró szuverén külső adósság törlesztéséhez. Annak bemutatása azonban, hogy Magyarország hozzáfér a külső piacokhoz, az IMF/EU-megállapodás hiányában végrehajtott kibocsátás első negatív reakcióinak múltával végül kedvező fogadtatásra is lelhet - vélekedtek, hangsúlyozva, hogy a piaci konszenzus is egyértelműen az IMF/EU-megállapodás elmaradása felé mozdul."

Ezt értelmezted is?
Azt jelenti, hogy jövőre elegendő a pénze az országnak, hogy ne kelljen újabb deviza alapú államhitelt kibocsájtani. Utána a piacra kell lépni, újabb források hiányában.
A piaci konszenzus pedig azt jelenti, hogy a jövő év elején, az MNB tartalék lenyúlásával sebezhető lesz a forint, amit ez az elemzés nem érint, csak utal rá.
A piaci konszenzus az IMF megyegyezés elmaradása felé mozdul kitétel azt jelenti, hogy a piac kivár, várja a pozíciót, amikor meggyengül a forint a tartalék hiánya miatt. aztán majd lesz 310 megint az euro. A következő bukta majd 2014 elején lesz, mikor újabb államapírt kell kibocsájtani, de már nem lehet, csak irreális magas áron.

Olvasd el, aztán gondolkozz....
A sorok közt tudni kell olvasni. Tudod, politikusok és pénzügyérek sose fogalmaznak direkten.
Sose mondják, hogy büdös cigány, takarodj, azt mondják, nagy a várakozás a nem magyar származásúakkal szemben, amit idén biztos tudnak hozni...

2012.11.20. 23:57:31

@OmegaMale: pár dologgal azért módosítani kéne a számítást. Mondjuk a forint/dollár árfolyammal.

De a gond nem itt van. Hogy lesz a hitelből fejlődés???
Oké, a szocik elbaszták. Nem vitás. De Orbán nem azt teszi?
Most lesz majd érdekes a világ, ugyanis az USA szép számokat produkált. Namost, ha a tőke visszaáramlik, mi nem leszünk annyira vonzóak. Ha elindul a tőkekivonás, beindul a spirál, és végünk!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.11.21. 00:30:05

@sírjatok:

" "a fidesz kiirtja a betegeket" meg "hazug fideszesek" névvel kommentelnek, azok szerinted mit akarnak?"

Tette fel a kérdést sírjatok

BudSpencer 2012.11.21. 02:06:45

"Te mond hogy rablás a te hangod mélyebb"

házelnök 2012.11.21. 04:22:09

@Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló !:
Az összes tetves köcsög tolvaj orbánista van címlapon.

Környezettudatos 2012.11.21. 05:03:05

@Dzoltán55: Ön háttal ül a moziban, forduljon meg naívan! A felvett pénz nem lett szétosztva, hanem ki lett ügyeskedve a projektekből...és nem lett szétosztva...legalábbis errefelé senki nem kapott szatyorban eurót, amire az volt írva, hogy: "atópájjábú nekedhő'".

zajos1 2012.11.21. 06:20:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: rasszista-e vagy? Baloldal? tanulj meg olvasni: pozitív hatása lehet!

zajos1 2012.11.21. 06:24:20

@Mercel: Te láttál már kínait munkanélküli segélyért sorban állni...

nemecsek ernő áruló 2012.11.21. 06:31:45

@Anti Anyag: Amit Viktor vert el nagyrészt? Nem is tudom! Tényleg: ki?

hazug fidesznyik (törölt) 2012.11.21. 07:05:10

@OmegaMale: "Akkor mi legyen?"

Nem figyeltél. Azt írtam, hogy a Dakota Vezér két évében összeadott MEGSZORÍTÁSOKAT vasalják be rajtuk és a szavazóikon. Ami az államadósságot illeti, az a magyar nép sara, mert a nép pofátlanul elfogadott minden támogatást, főleg a szockók idejében. Aztán jól "megbüntették" őket, most meg megy a sírás meg a képmutatás: jáááj, bánjuk hogy a patásra szavaztunk, de még egyszer a szocikra soha...
Na hát akkor maradjon a rablóbanda, mert megérdemli a magyar nemzet.

pjm 2012.11.21. 07:10:54

@hazug fidesznyik: maradjon, hogy eléggé szar legyen ahhoz, hogy a barrikádokra menjen a magyar...

OmegaMale 2012.11.21. 08:06:41

@hazug fidesznyik: A megszorításoknak oka van.

Miért hamvasztaná egy kormány a népszerűségét, ha nem lenne rá jó oka?

OmegaMale 2012.11.21. 08:21:07

@Könnyen elkaptuk, uram!:
Ha megnézed az árfolyamokat, láthatod, hogy a szocik ősbűne, hogy nagyon erős forint mellett adósodtak el háromszor akkora összegre, mint a Patás. Innen az árfolyamnak csak felfelé volt. A Böszme tudta, el is mondta ("a világgazdaság pénzbősége..."). Vagy ha még valaki emlékszik a 'bele fogunk dögleni az erős forintba' c. lemezre?
Ők tudták, mit csinálnak! És mégis megtették! Ennél kártékonyabb még tudatlanságból sem lehet senki! (ez persze nem a Patás mellett érv)

A hitelből fejlődés nem ördögtől való. Ám amit sokan nem értenek: NEM szabad a hitelre várni! Akkor is cselekedni kell, ha a körülmények nem ideálisak!

A tőkekivonástól nem félek. Még mindig a legjobb ár/érték arányú munkaerő vagyunk a térségben (a kivándorlásnak éppen ezért maguk a célországok fognak gátat szabni, nekik a magyar munkaerő ott van jó helyen, ahol van). Persze a vonzerőnk az, amibe beledöglünk, de hát olyat itthon merni kimondani, hogy minimálbér emelés...

2012.11.21. 08:36:25

@OmegaMale: Talán még emlékszel a Szíjjártó-Kósa megszólalásra 2010.-ből, és annak hatására a forint árfolyamra?
Nos, azóta is sikerül a forintot gyengének tartani. Ez mintegy 100 milliárdba kerül évente!!!
Ennyivel többet kell kigazdálkodni.
Az IMF különben sem azért hibás, mert hitelt akar adni. Azért, mert a hitel fejében elvárásai vannak.

Márpedig ezt Orbán nem tűrheti.
A gond ott van, hogy félreértik az EU és az IMF követeléseit.
Amit kérnek, az a növekedés és a kiadások csökkentése,
ezzel szemben Matolcsy bevételt emel, és növeli/nem csökkenti a kiadásokat.
(adókkal emeli a bevéterlt, ezzel épp megfolytja a gazdaság növekedését, és növeli a kiadásokat a kamatteher, a fölösleges beruházások,stb terén)

2012.11.21. 08:39:39

@zajos1: " rasszista-e vagy? Baloldal? tanulj meg olvasni: pozitív hatása lehet!"

Biztos, hogy nekem írtad?

egyfejű 2012.11.21. 08:40:28

@OmegaMale: a legfájdalmasabb tőkekivonás már itt van a kertek alatt - index.hu/gazdasag/magyar/2012/11/08/ezzel_buntetik_a_bankok_magyarorszagot/ - , ami agyonverte a kkv szektort. Anélkül meg búghatjuk ezt a vélelmezett "a legjobb ár/érték arányú munkaerő vagyunk a térségben" mantrát.

Még egy szépség:
index.hu/gazdasag/2012/11/13/2-3_even_belul_johetnek_az_aramkimaradasok/

Ez is azt mutatja, baromi rossz felé mászkálunk.

2012.11.21. 08:45:35

@OmegaMale: Tessék már kiszámolni, hogy az IMF hitel kamata és az államkölcsön kamata mennyire terheli meg a gazdaságot?
Jelenleg az folyik, hogy az IMF hitelt egy jóval magasabb kamatozású hitellel váltjuk ki.
Természetesen nem felejtem el, hogy a hitel egy részét a megtakarításaink felélésével törlesztjük.
De mi lesz utána? Ja, új választás, kit érdekel???
Boldogan mondhatjuk, hogy az államkötvények struktúrája sokkal jobb, mint korábban, hisz a forint alapúak aránya nőtt.
Viszont azok tulajdonosai is külföldiek. Sajnos jelentős összeg van egy kézben(templeton), aki viszont akkor hajigálja el majd a kötvényeket, amikor a csúcson lesz, tehát a legnagyobbat fog vele ártani.

2012.11.21. 08:49:37

@OmegaMale: Legjobb ár/érték arányú munkaerő????
Ébredj királylány!
Egyetlen dolog miatt van itt a német: kurva jól jön ki a deviza árfolyamból.
Arra a feladatra, amire neki kell a munkaerő, bárhol talál embert.
Aki szakképzett, az meg úgyis kiutazik oda ,ahol megfizetik.
Tehát a győri Audi szerelősorát bárhol el tudják látni munkaerővel, a fejlesztőmérnökök meg simán kiköltöznek , ha az Audi holnap áttelepül Ukrajnába.

HgGina 2012.11.21. 08:56:20

@A csótány is ember: mert szarból nem lesz palacsinta.

inebhedj - szerintem 2012.11.21. 08:56:21

Elsőre Dr. Josef Paul Schimmerwagens-Fürtz, a híres tibeti onkológus Sz* K* A* F* A* O* című 108 kötetes tanulmányának prológusa jutott eszembe: "Hát b*...".

Valaki összefoglalná röviden, jelzőmentesen, hogy miről szól ez a post, mert az első mondaton sem jutok túl, oly unalmas lett, hogy az Isten lova húzza a faszekerén az árokba?

Annyit értettem, hogy valahol valaki valamit akar valamikor. Vagy nem?

2012.11.21. 08:57:40

@OmegaMale:" Egy gazdaság technikai értelemben akkor kerül recesszióba, ha két egymást követő negyedévben visszaesést mutat negyedéves alapon. Formálisan az előző negyedévben következett ez be: akkor 0,4 százalékkal (eddig 0,2 százalékot mondott a KSH), míg az idei első első három hónapjában 1,1 (eddig úgy tudtuk, 1) százalékkal esett a gazdaság az előző negyedévhez képest (a tavalyi két utolsó negyedév 0,1-0,1 százalékos növekedést hozott a gazdaságban, amit egy 0,3 százalékos visszaesés előzött meg, vagyis lényegében már több mint egy éve leállt a magyar gazdaság növekedése)."

Itt a baj. Minden intézkedésnek arra kéne irányulnia, hogy a gazdaságot segítse. Ugyanis a többől lehet törlesuzteni.
Matolcsy viszont csak adóemelésekkel oldja meg a problémát. Ez meg öngyilkosság. Remélem, látszik a számokból.

Humperdickk · http://kikellennekjonni.blog.hu/ 2012.11.21. 09:31:57

@Könnyen elkaptuk, uram!: múltkor olvastam vhol, mármint állampárti vhol, hogy milyen jó, veszik a magyarok az állampapírokat, hurrá. Merthogy magasabb a kamata, mint a bankbetéteknek. Az, hogy azt kamatostul mindenkinek vissza kell fizetni, azaz annak is, akinek nincs esélye megtakarításra, viszont másfél évet vár egy csípőprotézisre, valamint az, hogy ez azt is jelenti, hogy bankok kevesebb pénzből tudnak hitelezni, mert ők nem tudnak irreálisan magas betétkamatokat adni, valamint cds-felár sem terheli őket, már nem jutott túl a hurráoptimizmus ingerküszöbének szingularitásán. Ez van: aki hinni akar, annak a vesebajos lóhúgy is satolagarett.

lehuto 2012.11.21. 09:38:07

Ez az új modorosblog.

NIL7 2012.11.21. 09:46:19

Hat, ez a legfosabb poszt amit az elmult par evben olvastam. Ja, hogy akkor mondjuk ra, hogy ironia? Annak is fos - teljesen mindegy mit akar mondani, szerkezetileg egy szemet. Unalom - nem hiba, vetek.

2012.11.21. 10:22:50

@Humperdickk: A gáz az, hogy a forintkibocsájtás is külföldiek kezébe jut. A manyup áldásos megszűntetése a legjelentősebb belföldi vásárlókat szűntette meg. Öngól.

egyfejű 2012.11.21. 10:42:39

@Könnyen elkaptuk, uram!: majd a Vöröskereszt megoldja. :) Ott látszik amúgy, hogy kezdik érezni az öngólt, bár bevallani sosem fogják.
Olyanok, mint volt osztálytársam, aki a félidő vége előtt kiment pisilni, majd visszajött, és baromi szép cselsorozat után a saját kapunkba lőtt. Ezt követőleg meg minket batikolt le, hogy nem szóltunk az időközben megvalósított térfélcseréről.

Mercel 2012.11.21. 19:05:28

@zajos1:

Nem, én milliárdos nagyságrendben adót csalni látom a kínaiakat.
Naponta látom őket a hosszított bömösökben, Q7-esekben és egyéb átlagember élete során megkeresett pénzébe kerülő luxusautóikat.

Látom azt, hogy Magyarok dolgoznak kínaiaknak nem bejelentve éhbérért.
Látom, hogy mekkora lett az arcuk.
Stb.

Nem gyűlölök embereket pusztán azért mert ilyennek vagy olyannak születtek félreértés ne essék, és nincs de.
Egyszerűen azt látom, hogy a Magyar állam százezres nagyságrendben enged az országba olyan embereket akik gazdasági és társadalmi kataklizmát okoznak.

Ahol lakom lakik ott egy nigériai srác aki egy Magyar lány barátja.
Heti rendszerességgel baszogatja őket az idegenrendészet.
Namost lakik itt egy rakás kínai is.
Őket nem..

A cigánykérdésbe meg nem megyek bele, mert az nagyon messzire vinne. Ott vannak óriási gondok, és nem széplélekkel mondom ezt, loptak már meg engem is, sajnos nem egyszer.

Annyit mondanék az egészről, hogy nem a krokodil a hibás aki felfal a medencédben - belé van kódolva - az a hibás aki beengedte a krokodilt a medencébe.
A cigányokkal együtt kell élnünk ha tetszik ha nem, az állam tehetne azért, hogy ne úgy legyen ahogy most van, a kínaiak bevándorlók akik iszonyatos károkat okoznak, ellenőrzés nélkül.
Azokat viszont zokszó nélkül fellógatnám akik asszisztáltak kb. félmillió kínai ittlétéhez.
Az óra pedig kegyetlenül ketyeg, mert Csangot ma kirakhatod aki itt kalózkodik, de Csangot a feleségét és az itt született gyereküket már nem..
Ennyi.

"Frigyes"

Mr Neanderthal 2012.11.23. 21:28:52

huha a mestert itten jol nyakonontottek kommentekkel

Csiken Disztroly · http://youtu.be/ipFHAAR8H-A 2012.11.29. 01:07:47

@Humperdickk: Hmmm. Mondjuk úgy, hogy nem olvasOK, és akkor egyből igaz is lesz, amit mondasz. De olvasTAM és amire emlékszem, az valahogy nem ilyen vót :)

Mondjuk értem a panaszodat is, hogy pont ezt rakják a címlapra...
süti beállítások módosítása